Minäkin pidän Saloa täysin aliarvostettuna kuljettajana, enkä missään nimessä suomalaisnimistä heikoimpana. 99-kauden tuurauskeikkoja lukuunottamatta aina tiiminsä ykkönen ja takuuvarma kuski. Vaikeissa oloissa ja Monacossa kerta toisensa jälkeen huippusuorituksiin heikolla kalustolla. Alusta alkaen tuntui, että joku kärkitalleissa ottaa Salon ennemmin tai myöhemmin.
Ferrarilla vähäinen testaaminen näkyi kyllä tasaisuudessa todella karulla tavalla, mutta kaksi podiumia (joista toinen oikeasti voitto) kuudesta kisasta kuitenkin aivan hyvä suoritus keikkakuskilta. Vaikea tuosta Ferrarin sen hetkisestä kilpailukyvystä on tarkalleen sanoa, kun Spassa, Monzassa ja Nurburgringilla oli Irvinelläkin pallo täysin hukassa.
Uskon, että tuollaisia Saksan ja Monzan kaltaisia suorituksia olisi tullut tasaisesti läpi kauden, jos Salo olisi päässyt valmistautumaan kunnolla ja ajamaan Ferrarilla kokonaisen kauden.