Milloin olet viimeksi kaatunut?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma kaatuilen skimbatessa aika usein kun tykkaan vetaa rajoilla ottaa isoja hyppyja.

Muuten en tieda milloin olen viimeks kaatunut, siita on megana aikaa.

Mutta ma tormailen mihin sattuu, kokoajan on mustelmilla joku paikka, yleensa jalat.... :thumbfh:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kuinkas sattuikaan että tuli sähköpostiini juuri vanha vitsi uudelleenlämmitettynä :

KnowHow kaatoi laranzaun (piu pau) selälleen ja pani viikon. Kävi suihkussa ja sanoi:
"Nyt et näe mua 2 viikkoon."
"Minne menet ?"
"En minnekään. Nyt nussitaan takaapäin."

Knoukka

Well-known member
Matxin jutussahan ei ole muuta totta kuin se, että mulle on kertynyt käyttämättömänä varastoon useammankin viikon verran sukupuolielämän harjoittamista. :frown:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Knoukkari sanoi:
Matxin jutussahan ei ole muuta totta kuin se, että mulle on kertynyt käyttämättömänä varastoon useammankin viikon verran sukupuolielämän harjoittamista. :frown:
:( :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Knoukkari sanoi:
Voin kertoa lisääkin: skooda, sortsit ja turkoosi paita. Oujeah.

Siinä sitä istuttiin merenrannassa jäätelöllä kun pahimmatkin hom... forumistit. :eek:
Romanttista :eek:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Matxi sanoi:
Kuinkas sattuikaan että tuli sähköpostiini juuri vanha vitsi uudelleenlämmitettynä :

KnowHow kaatoi laranzaun (piu pau) selälleen ja pani viikon. Kävi suihkussa ja sanoi:
"Nyt et näe mua 2 viikkoon."
"Minne menet ?"
"En minnekään. Nyt nussitaan takaapäin."

:D :D :D
missas vaiheessa sita olutta juodaan?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Jälkeenpäin. Kyllähän siinä melskatessa kuitenkin jano tulee :frank:
kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
kaiken maailman raotteluistakin puhuttu...

Thunder

Vihan aiheuttaja
lara sanoi:
kyllahan taa nyt menee ihme kupittelu reissuksi jo. taidan ottaa jonku turvamieheksi.. alan epailemaan tuon knoukkarin joiviaalisuutta mestarikampaajan suhteen... ja se sokeuski vaha epailyttaa... :doubtful:
Ota Tunska turvamieheksi, hän laittaa teräsputkea sisään, taivuttaa ja veivaa aikansa ja jos kaikki menee hyvin, lopuksi vetää putken ulos ja laittaa sen pihalle...:rolleyes: Oikeesti olen putkitaivuttaja hommissa ja joku on ehtinyt ajatella kieroutuneesti taka-ajatusta tästä sepitelmästäni. Niin hyihyi.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
lara sanoi:
Odota kun oletta vähän aikaa kupitelleet niin tuon sulle vähän lateksista rekvisiittaa niin saa kupittelu uuden vaihteen!