Milloin olet viimeksi kaatunut?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Jesh! Mä oon kyllä muutaman kerran käyny, mut ei kai se haittaa.
aiempi kokemus katsotaan tässä seurueessa pelkäksi hyveeksi.:thumbup:

Knoukka

Well-known member
OoPee sanoi:
Mahtaa sitten naurattaa, kun kylmä totuus paljastu: Lara ei ookkaan lara Hollannista vaan bannattu Moe Kuopiosta :eek!: :eek!: :eek!:
Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.

Ja tällä pimullahan on klubin parhaat moovit. Syvä rispekt.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Knoukkari sanoi:
Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.
Kiitos tästä varsin huojentavasta informaatiopläjäyksestä :doubtful:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kastanjaa tarttis saada väriks muiden sekaan...vai onkse liian junttia? :confused:
ei oo junttia laisinkaan. nyt. ensikesänä..luultavasti. mut laitetaan jos susta vielä siltä tuntuu.
tai sit voidaan toki sopia niin et mä en neuvo sua ajamisessa ja sä annat mun tehdä sulle sopivan värin. kera päähieronnan. ok?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:

Ja tällä pimullahan on klubin parhaat moovit. Syvä rispekt.
:thumbup: sittenpähän näet...vaikka kalliossa siihen ei vissiin paljoa tarvi!:D

Knoukka

Well-known member
OoPee sanoi:
Kiitos tästä varsin huojentavasta informaatiopläjäyksestä :doubtful:
Voin kertoa lisääkin: skooda, sortsit ja turkoosi paita. Oujeah.

Siinä sitä istuttiin merenrannassa jäätelöllä kun pahimmatkin hom... forumistit. :eek:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Meillä on kattauksessa mun ja Knoukan toimesta siis jo hyveitä ja paheita. Jos lara tuo rumeita, niin tulee perkeleesti sanomista. Ei kyllä haittaa menoo, koska mähän näyttelen sitä sokeeta ja mullon ne hitsarit nokalla. Nä mitää.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Huonot jutut on just parhaita!
tiedän!

mut tää ei nyt mitenkään liity siihen että oot joviaali seuramies ja kiinnostunut vain oluen juonnista kanssani. ellei toi sit just ollu se sun huono juttu.

ja jos oli niin tää koko homma lysähtää niskaan koska en voi luottaa sun sanaan eli puolustelin sua ihan turhaan oopeelle?

enkä mä nyt enää edes tiä et haluaksä sinne kaljalle vai et?
:eek!:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Meillä on kattauksessa mun ja Knoukan toimesta siis jo hyveitä ja paheita. Jos lara tuo rumeita, niin tulee perkeleesti sanomista. Ei kyllä haittaa menoo, koska mähän näyttelen sitä sokeeta ja mullon ne hitsarit nokalla. Nä mitää.
kyl mä aattelin tulla tällä kertaa ihan yksin et ei huolta! :tongue:

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
tiedän!

mut tää ei nyt mitenkään liity siihen että oot joviaali seuramies ja kiinnostunut vain oluen juonnista kanssani. ellei toi sit just ollu se sun huono juttu.
Mullahan on toi oluen juonti veressä, varsinkin sen juomisen jälkeen. Ja vähän päässäkin!

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
enkä mä nyt enää edes tiä et haluaksä sinne kaljalle vai et?
:eek!:
Ilman muuta, siellä mä kerron totuuden noista itävallan nahkahousuista ja näistä kh-nördeistä! Ne on rumeit jutut muttei huonot jutut!