Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Pulsarit pitää olla sellaset puolimetriset. Kauheet kahvat.lara sanoi:juuh jenkkisiilet helvataan ja vedetään sulle kunnon räyhätukka jonka kans on kova fiilis ajella!
Pulsarit pitää olla sellaset puolimetriset. Kauheet kahvat.lara sanoi:juuh jenkkisiilet helvataan ja vedetään sulle kunnon räyhätukka jonka kans on kova fiilis ajella!
aiempi kokemus katsotaan tässä seurueessa pelkäksi hyveeksi.:thumbup:Mehe Rienarsuo sanoi:Jesh! Mä oon kyllä muutaman kerran käyny, mut ei kai se haittaa.
Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.OoPee sanoi:Mahtaa sitten naurattaa, kun kylmä totuus paljastu: Lara ei ookkaan lara Hollannista vaan bannattu Moe Kuopiosta :eek!: :eek!: :eek!:
Multa löytyykin sit niitä paheita.lara sanoi:aiempi kokemus katsotaan tässä seurueessa pelkäksi hyveeksi.:thumbup:
Kiitos tästä varsin huojentavasta informaatiopläjäyksestä :doubtful:Knoukkari sanoi:Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.
ei oo junttia laisinkaan. nyt. ensikesänä..luultavasti. mut laitetaan jos susta vielä siltä tuntuu.Runar ja Kyllikki sanoi:Kastanjaa tarttis saada väriks muiden sekaan...vai onkse liian junttia?![]()
Se taitaa roudata persettään jonnekin ranskalaan. Siellä son varmaan jotain lö pökyttäminöö tai jotain.Runar ja Kyllikki sanoi:Kortsu-Rane vois tietää.
:thumbup: sittenpähän näet...vaikka kalliossa siihen ei vissiin paljoa tarvi!Knoukkari sanoi:Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.
Ja tällä pimullahan on klubin parhaat moovit. Syvä rispekt.
ja sä lupasit olla joviaali seuramies!:doubtful:Knoukkari sanoi:Multa löytyykin sit niitä paheita.
Huonot jutut on just parhaita!lara sanoi:ja sä lupasit olla joviaali seuramies!:doubtful:
Voin kertoa lisääkin: skooda, sortsit ja turkoosi paita. Oujeah.OoPee sanoi:Kiitos tästä varsin huojentavasta informaatiopläjäyksestä :doubtful:
tiedän!Knoukkari sanoi:Huonot jutut on just parhaita!
Ei se halua jos se ei saa pillua sen jälkeen.lara sanoi:enkä mä nyt enää edes tiä et haluaksä sinne kaljalle vai et?
:eek!:
Ja jotkut kiipee tuolille yllettyäkseen lukemaan Forumia. Eli pidetään ne jutut navan alapuolella josta ei näy.:ahem:Micael sanoi:Jotkuhan putoilee tuoliltaankin lukiessaan Forumia.
kyl mä aattelin tulla tällä kertaa ihan yksin et ei huolta! :tongue:Mehe Rienarsuo sanoi:Meillä on kattauksessa mun ja Knoukan toimesta siis jo hyveitä ja paheita. Jos lara tuo rumeita, niin tulee perkeleesti sanomista. Ei kyllä haittaa menoo, koska mähän näyttelen sitä sokeeta ja mullon ne hitsarit nokalla. Nä mitää.
:thumbfh: miten ois turvavyö?Micael sanoi:Jotkuhan putoilee tuoliltaankin lukiessaan Forumia.
Mullahan on toi oluen juonti veressä, varsinkin sen juomisen jälkeen. Ja vähän päässäkin!lara sanoi:tiedän!
mut tää ei nyt mitenkään liity siihen että oot joviaali seuramies ja kiinnostunut vain oluen juonnista kanssani. ellei toi sit just ollu se sun huono juttu.
Ilman muuta, siellä mä kerron totuuden noista itävallan nahkahousuista ja näistä kh-nördeistä! Ne on rumeit jutut muttei huonot jutut!lara sanoi:enkä mä nyt enää edes tiä et haluaksä sinne kaljalle vai et?
:eek!: