tulisitko ottamaan siitä screen shottia?Runar ja Kyllikki sanoi:Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
tulisitko ottamaan siitä screen shottia?Runar ja Kyllikki sanoi:Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
Kyllä Knoukka kehtaa. Mun ei tartte, kun esitän sokeeta ja kikkailen käsikopelolta.Runar ja Kyllikki sanoi:Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
Mä voisin laran pepusta kyllä screenshotin ottaakiin, siellä samalla kun kaljoitellaan Kalliossa. :ahem:lara sanoi:tulisitko ottamaan siitä screen shottia?
Ja samalla Matxille videopätkää ja dioja.lara sanoi:tulisitko ottamaan siitä screen shottia?
:tongue: mä pyysin niit kuvia teidän naamoista! en mä ton Runarin juttuihin usko ennenku itte näen.Knoukkari sanoi:Mä voisin laran pepusta kyllä screenshotin ottaakiin, siellä samalla kun kaljoitellaan Kalliossa. :ahem:
Naamat on ohjelmassa vasta sillä kierroksella. Ja perseet.lara sanoi::tongue: mä pyysin niit kuvia teidän naamoista! en mä ton Runarin juttuihin usko ennenku itte näen.
Olen ajatellut mahdollisesti ens kesänä Edamissa käydä, joten sillä reissulla voin hyvinkin käydä näpsäsemässä screenshotin, jos olet silloin viellä lähistöllä. :ahem:lara sanoi:tulisitko ottamaan siitä screen shottia?
Taidat Runar olla mieleltäs varsin puutteellinen :nope:Runar ja Kyllikki sanoi:Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
sä tiedät et se on sit kyyditsemisen paikka jos niikseen tulee.Runar ja Kyllikki sanoi:Olen ajatellut mahdollisesti ens kesänä Edamissa käydä, joten sillä reissulla voin hyvinkin käydä näpsäsemässä screenshotin, jos olet silloin viellä lähistöllä. :ahem:
Se nyt vaan on sun mielipitees!Knoukkari sanoi:Miten musta tuntuu että toi lara on kietonut pienen pikkurillinsä ympärille koko forumin!![]()
ei se ollu mielipide ku tunne!Matxi sanoi:Se nyt vaan on sun mielipitees!
Mahtaa sitten naurattaa, kun kylmä totuus paljastu: Lara ei ookkaan lara Hollannista vaan bannattu Moe Kuopiosta :eek!: :eek!: :eek!:Knoukkari sanoi:Miten musta tuntuu että toi lara on kietonut pienen pikkurillinsä ympärille koko forumin!![]()
Olen syvästi tietoinen em. seikoista.lara sanoi:sä tiedät et se on sit kyyditsemisen paikka jos niikseen tulee.
enköhän mä täällä ole. Majoitus korvataan kilometreillä. :thumbup:
:frown: Olikse nyt pakko kertoo julkisesti?OoPee sanoi:Taidat Runar olla mieleltäs varsin puutteellinen :nope:
Joo, kyllä sä epäilemättä kyydit annatRunar ja Kyllikki sanoi:Olen syvästi tietoinen em. seikoista.
No ei tietenkään välttämättä, mutta tälleen se on selkeesti vittumaisempaaRunar ja Kyllikki sanoi::frown: Olikse nyt pakko kertoo julkisesti?
Samalla voisit ottaa snadisti avantgardea hiukseen. lara murjoo hyvän heiton ja kirkkaat värit. Otsatukka myötätuulipurjeeks. Ja värikartasta melkein kaikkia vähän. Semmonen tukka, että erottuu massasta vähän kauempaakin. Ja vielä kauempaa vaikka kiikarilla. lara saa heti diplomin ja sulle jää tukka, jonka saa kypärään vaan ottamalla visiirin irti antamalla tukan tursuta otsikolle ja siitä yli.Runar ja Kyllikki sanoi:Olen ajatellut mahdollisesti ens kesänä Edamissa käydä, joten sillä reissulla voin hyvinkin käydä näpsäsemässä screenshotin, jos olet silloin viellä lähistöllä. :ahem:
Totta! :ahem: :thumbup:OoPee sanoi:No ei tietenkään välttämättä, mutta tälleen se on selkeesti vittumaisempaa![]()