Milloin olet viimeksi kaatunut?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
tulisitko ottamaan siitä screen shottia?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.
Kyllä Knoukka kehtaa. Mun ei tartte, kun esitän sokeeta ja kikkailen käsikopelolta.

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
Mä voisin laran pepusta kyllä screenshotin ottaakiin, siellä samalla kun kaljoitellaan Kalliossa. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Mä voisin laran pepusta kyllä screenshotin ottaakiin, siellä samalla kun kaljoitellaan Kalliossa. :ahem:
:tongue: mä pyysin niit kuvia teidän naamoista! en mä ton Runarin juttuihin usko ennenku itte näen.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
Olen ajatellut mahdollisesti ens kesänä Edamissa käydä, joten sillä reissulla voin hyvinkin käydä näpsäsemässä screenshotin, jos olet silloin viellä lähistöllä. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Taidat Runar olla mieleltäs varsin puutteellinen :nope:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olen ajatellut mahdollisesti ens kesänä Edamissa käydä, joten sillä reissulla voin hyvinkin käydä näpsäsemässä screenshotin, jos olet silloin viellä lähistöllä. :ahem:
sä tiedät et se on sit kyyditsemisen paikka jos niikseen tulee.
enköhän mä täällä ole. Majoitus korvataan kilometreillä. :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Miten musta tuntuu että toi lara on kietonut pienen pikkurillinsä ympärille koko forumin! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Knoukkari sanoi:
Miten musta tuntuu että toi lara on kietonut pienen pikkurillinsä ympärille koko forumin! :D
Mahtaa sitten naurattaa, kun kylmä totuus paljastu: Lara ei ookkaan lara Hollannista vaan bannattu Moe Kuopiosta :eek!: :eek!: :eek!:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Runar ja Kyllikki sanoi:
Samalla voisit ottaa snadisti avantgardea hiukseen. lara murjoo hyvän heiton ja kirkkaat värit. Otsatukka myötätuulipurjeeks. Ja värikartasta melkein kaikkia vähän. Semmonen tukka, että erottuu massasta vähän kauempaakin. Ja vielä kauempaa vaikka kiikarilla. lara saa heti diplomin ja sulle jää tukka, jonka saa kypärään vaan ottamalla visiirin irti antamalla tukan tursuta otsikolle ja siitä yli.
:thumbup: