Milloin olet viimeksi kaatunut?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Niinpäniin, ensin solvataan ja ikäänkuin se ei vielä riittäis, uhkaillaan vielä väkivallallakin :frown:
taas sä teit sen! vääristelijä! :nope: mä en oo uhannu sua väkivallalla. lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa. tuon olis voinut olettaa niinkin et koska tästä ei oo pitkä sinne, olisin ne kaljat voinu tulla juomaan sunkin kans mut riskinä on et sä voisit kaatua ja lyödä silmäs pöydän kulmaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa.
Toi ei muuten toimi kauheen tehokkaasti tämmösellä kirjoituspohjaisella nettiforumilla etenkin, jos on vähänkin pidempi välimatka :nope:

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Tästä kaatumisesta tuli mieleen kun otettiin kisa erään henkilön kanssa kumpi pystyy potkaisemaan korkeammalle, tämä tietenkin otti kunnon potkun ja lensi selälleen, komealla kaarella!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Toi ei muuten toimi kauheen tehokkaasti tämmösellä kirjoituspohjaisella nettiforumilla etenkin, jos on vähänkin pidempi välimatka :nope:
:frank: joo no se olikin lähinnä kuvainnollinen ilmaisu.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
lara sanoi:
taas sä teit sen! vääristelijä! :nope: mä en oo uhannu sua väkivallalla. lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa. tuon olis voinut olettaa niinkin et koska tästä ei oo pitkä sinne, olisin ne kaljat voinu tulla juomaan sunkin kans mut riskinä on et sä voisit kaatua ja lyödä silmäs pöydän kulmaan.
Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!
Mä luulen että lara ei ois ihan selvästä päästä lähtenyt Oopeeta pieksämään! Onhan niillä pienoinen painoerokin!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Knoukkari sanoi:
Mä luulen että lara ei ois ihan selvästä päästä lähtenyt Oopeeta pieksämään! Onhan niillä pienoinen painoerokin!
Voi olla, voi olla!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Knoukkari sanoi:
no sekin on vaan sun mielipide.

Knoukka

Well-known member
jps sanoi:
no sekin on vaan sun mielipide.
No toikin on vaan sun mielipide.

Kaatumisesta puheen ollen tein yhden käden hauiskääntöjä yhdellä jalalla seisten. Helvetin vaikea ja tehokas liike, mutta enpäs kaatunut!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mieluusti muuten lyöttäytyisin laran ja Knoukan seuraan tälle kaatoretkelle. Luvassa eittämättä aivan vitunmoista ja kelpoa settiä. Ja hullunkurisia ilmeitä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
siis jos nyt kuvitellaan..niinku osa täällä kuvittelee, et mä lähtisin itävaltaan asti vain antaakseni oopeen kaltaiselle suun soittajalle mustan silmän niin:
mua ei se painoero pelota! kattokaas mä yhtä hyvä ninja ku turtlessit yhteensä ja notkia ku siili.

se mikä mua pelottais että mun iskusta vois muodostua ns. knock-out eikä oopeesta siten olisi sovinto-oluen juojaksi.

ja mehe on ilmanmuuta tervetullut ,vaikka en ihan ymmärrä et mistä sä noi hullunkuriset ilmeet vedät. mun pokka ei petä.;)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
lara sanoi:
vaikka en ihan ymmärrä et mistä sä noi hullunkuriset ilmeet vedät. mun pokka ei petä.;)
Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.