OoPee
Nuori ikäisekseen
Huhujen mukaan Kalliossa.Matxi sanoi:MISSÄ?!??!?!
Huhujen mukaan Kalliossa.Matxi sanoi:MISSÄ?!??!?!
Joo, vähän niinku noi motoristit, mutta nätimpiä.Matxi sanoi:Semmosia ne naiset on.
Kaikki ja ihan jok'ikinen.
taas sä teit sen! vääristelijä! :nope: mä en oo uhannu sua väkivallalla. lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa. tuon olis voinut olettaa niinkin et koska tästä ei oo pitkä sinne, olisin ne kaljat voinu tulla juomaan sunkin kans mut riskinä on et sä voisit kaatua ja lyödä silmäs pöydän kulmaan.OoPee sanoi:Niinpäniin, ensin solvataan ja ikäänkuin se ei vielä riittäis, uhkaillaan vielä väkivallallakin :frown:
Toi ei muuten toimi kauheen tehokkaasti tämmösellä kirjoituspohjaisella nettiforumilla etenkin, jos on vähänkin pidempi välimatka :nope:lara sanoi:lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa.
:frank: joo no se olikin lähinnä kuvainnollinen ilmaisu.OoPee sanoi:Toi ei muuten toimi kauheen tehokkaasti tämmösellä kirjoituspohjaisella nettiforumilla etenkin, jos on vähänkin pidempi välimatka :nope:
Väärin. Kaljanjuonti ja mestariparturointi mua kiinnostaa. Olenhan joviaalia ja brilliantti seuramies.Matxi sanoi:Pilluhan sitä.
:frank:Knoukkari sanoi:Väärin. Kaljanjuonti ja mestariparturointi mua kiinnostaa. Olenhan joviaalia ja brilliantti seuramies.
Ja vitut!Knoukkari sanoi:Väärin. Kaljanjuonti ja mestariparturointi mua kiinnostaa. Olenhan joviaalia ja brilliantti seuramies.
Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!lara sanoi:taas sä teit sen! vääristelijä! :nope: mä en oo uhannu sua väkivallalla. lähinnä vaan tokaisin ääneen kaksi asiaa. tuon olis voinut olettaa niinkin et koska tästä ei oo pitkä sinne, olisin ne kaljat voinu tulla juomaan sunkin kans mut riskinä on et sä voisit kaatua ja lyödä silmäs pöydän kulmaan.
Mä luulen että lara ei ois ihan selvästä päästä lähtenyt Oopeeta pieksämään! Onhan niillä pienoinen painoerokin!Matxi sanoi:Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!
Voi olla, voi olla!Knoukkari sanoi:Mä luulen että lara ei ois ihan selvästä päästä lähtenyt Oopeeta pieksämään! Onhan niillä pienoinen painoerokin!
no sekin on vaan sun mielipide.Matxi sanoi:Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!
no se on sun mielipide.Matxi sanoi:Kylläpä oli ny melkonen tulkinta selvästä uhkailusta!
no sekin on vaan sun mielipide.Knoukkari sanoi:Mä luulen että lara ei ois ihan selvästä päästä lähtenyt Oopeeta pieksämään! Onhan niillä pienoinen painoerokin!
No toikin on vaan sun mielipide.jps sanoi:no sekin on vaan sun mielipide.
Ne hullunkuriset ilmeet tulee siitä kun jätkät koittaa kytätä sun persettä mutta eivät ihan suoraan kehtaa tuijottaa. Varma tieto.lara sanoi:vaikka en ihan ymmärrä et mistä sä noi hullunkuriset ilmeet vedät. mun pokka ei petä.![]()