OoPee
Nuori ikäisekseen
Tästä asiasta lienemme varsin yksimielisiä.Formulanomi sanoi:Kylläpäs täällä ollaan kaksimielisiä tänään. :nope:
Tästä asiasta lienemme varsin yksimielisiä.Formulanomi sanoi:Kylläpäs täällä ollaan kaksimielisiä tänään. :nope:
SKRIINSOTTIA kehiin Ässämeis perkele!OoPee sanoi:En muuten usko tota Ässän tarinaa ellei ala pikkuhiljaa tulla kuvamateriaalia :doubtful:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:lara sanoi:ja jos korot laittaisin sinä hapuilisit fetismisi perässä sinne epäilemättä..
No ne korkeimmalla korolla varustetut tiätty!lara sanoi:eli nyt vain mietitään mitkä kengät mä valitsen?![]()
Syntyis todennäköisesti taas kauhee metakka, jos nyt kertoisin mikä Knoukkaria oikeesti kiinnostaa, joten en kerro!lara sanoi:no ei kai se nyt muuten olisi tota kirjoittanu jos ei sitä olisi mun oluen juonti seura edes hitusen kiinnostanu.
Pilluhan sitä.OoPee sanoi:Syntyis todennäköisesti taas kauhee metakka, jos nyt kertoisin mikä Knoukkaria oikeesti kiinnostaa, joten en kerro!
*paheksuu*Matxi sanoi:Pilluhan sitä.
OoPee sanoi:No sitten ehkäpä kannattais käsitellä tuonkaltaiset intiimit asiat muualla kuin Vapaassa keskustelussa![]()
Tuommoinen ylenpalttinen rehellisyys viittaa viimehetken tietojen mukaan mielesi puutteellisuuteen :nope:Matxi sanoi:Rehellinenhän mie vain.![]()
No nyt sä pääsit siihen asian ytimeen!:thumbup:OoPee sanoi:Tuommoinen ylenpalttinen rehellisyys viitta viimehetken tietojen mukaan mielesi puutteellisuuteen :nope:
:thumbfh: :thumbfh:OoPee sanoi:Tuommoinen ylenpalttinen rehellisyys viittaa viimehetken tietojen mukaan mielesi puutteellisuuteen :nope:
Vihjailetko että olen vähä tymä?lara sanoi:No nyt sä pääsit siihen asian ytimeen!:thumbup:
Ei kyllä se oli Matxi tossa hetki sitten...lara sanoi:No nyt sä pääsit siihen asian ytimeen!:thumbup:
Mitä minä nyt taas?OoPee sanoi:Ei kyllä se oli Matxi tossa hetki sitten...
:doubtful: täst ei niin hirveen pitkä sinne itävaltaan oo..se on vähän nihkeetä selitellä kavereille mustaa silmää et kaaduin ja löin silmän pöydänkulmaan..OoPee sanoi:Ei kyllä se oli Matxi tossa hetki sitten...
*juoksee*
No sitä plimpsaaMatxi sanoi:Mitä minä nyt taas?![]()
Niinpäniin, ensin solvataan ja ikäänkuin se ei vielä riittäis, uhkaillaan vielä väkivallallakin :frown:lara sanoi::doubtful: täst ei niin hirveen pitkä sinne itävaltaan oo..se on vähän nihkeetä selitellä kavereille mustaa silmää et kaaduin ja löin silmän pöydänkulmaan..
MISSÄ?!??!?!OoPee sanoi:No sitä plimpsaa![]()
Semmosia ne naiset on.OoPee sanoi:Niinpäniin, ensin solvataan ja ikäänkuin se ei vielä riittäis, uhkaillaan vielä väkivallallakin :frown: