Milloin olet viimeksi kaatunut?

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Viime keväänä koiraa ulkoiluttaessa.

Kaaduin jäisella ja lumipeitteisellä jalkakäytävällä kun koiran mielestä kävelysuuntamme olisi pitänyt olla toinen kuin mitä minä olin alunperin suunnitellut. Koiralla kun on ne "piikkarit", kynnet, niin helppohan sillä oli kun pitoa riitti ja neliveto ja voimaa riittävästi. Mulla alla vaan sileäpohjaiset kuluneet talvilenkkarit ja niin sitä mentiin muutaman varmaankin aika hienonkin voimisteluliikkeen esittämisen saattelemana selällleen. Onneksi en satuttanut itseäni, ainakaan fyysisesti.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mehe Rienarsuo sanoi:
Samalla voisit ottaa snadisti avantgardea hiukseen. lara murjoo hyvän heiton ja kirkkaat värit. Otsatukka myötätuulipurjeeks. Ja värikartasta melkein kaikkia vähän. Semmonen tukka, että erottuu massasta vähän kauempaakin. Ja vielä kauempaa vaikka kiikarilla. lara saa heti diplomin ja sulle jää tukka, jonka saa kypärään vaan ottamalla visiirin irti antamalla tukan tursuta otsikolle ja siitä yli.
:thumbup:
Mun tarttis sit tätä jenkkisiiliä vähän kasvattaa pidemmäks. Mut eiköhän se ens kesään mennessä onnistu.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
:frown: Olikse nyt pakko kertoo julkisesti?
et sä oo.
oopee yrittää saada muutkin näyttämään puuttelliselta ettei sen omas puutteellisuus korostuis.:nope:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Knoukkari sanoi:
Miten musta tuntuu että toi lara on kietonut pienen pikkurillinsä ympärille koko forumin! :D
Tietysti. Mun melko kattava tutkimus muuten osoittaa, että isojen alkukirjainten käyttämättömyys tarkoittaa yleensä varsin herkästi väreileviä pakaroita. Go figure.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
lara saa heti diplomin ja sulle jää tukka, jonka saa kypärään vaan ottamalla visiirin irti antamalla tukan tursuta otsikolle ja siitä yli.

:D sä tuut ehdottomasti mukaan oluelle.:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
oopee yrittää saada muutkin näyttämään puuttelliselta ettei sen omas puutteellisuus korostuis.:nope:
Noniin, nyt kun sait jälleen ton solvailupuolen hoidettua niin voit taas pikkuhiljaa keskittyä väkivallalla uhkailuun :doubtful:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Tietysti. Mun melko kattava tutkimus muuten osoittaa, että isojen alkukirjainten käyttämättömyys tarkoittaa yleensä varsin herkästi väreileviä pakaroita. Go figure.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Noniin, nyt kun sait jälleen ton solvailupuolen hoidettua niin voit taas pikkuhiljaa keskittyä väkivallalla uhkailuun :doubtful:
ai miks?:doubtful:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mun tarttis sit tätä jenkkisiiliä vähän kasvattaa pidemmäks. Mut eiköhän se ens kesään mennessä onnistu.
juuh jenkkisiilet helvataan ja vedetään sulle kunnon räyhätukka jonka kans on kova fiilis ajella!