Milloin olet viimeksi kaatunut?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Ilman muuta, siellä mä kerron totuuden noista itävallan nahkahousuista ja näistä kh-nördeistä! Ne on rumeit jutut muttei huonot jutut!
sopii! :thumbup: mä kerron sitte..jotain muuta.
ja mehe kun on sokee nii voi tarjota. tehdään sit sille semmonen sokeain screenshot johon naputellaan hammastikulla mun takamuksen rajat niin saa seki jotain tuntumaa :thumbup:

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
tehdään sit sille semmonen sokeain screenshot johon naputellaan hammastikulla mun takamuksen rajat niin saa seki jotain tuntumaa
Muakin on toi pistekirjoituksen opettelu kiinnostanu aina. Mut ensin mun pitää tutustua perinpohjin alkuperäiskappaleeseen! Muuten tulee sutta ja siitä ei Mehe tykkää.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Muakin on toi pistekirjoituksen opettelu kiinnostanu aina. Mut ensin mun pitää tutustua perinpohjin alkuperäiskappaleeseen! Muuten tulee sutta ja siitä ei Mehe tykkää.
jos sovitaan silleen et saat minuutin aikaa naputella niit pisteitä mallista ja jos ei tuu hyvä nii hankitaan sille joku messevä kilpasisko matkalta tunnusteltavaksi. kato sehän on sokee ni ei se tiä ketä se koittaa.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Knoukkari sanoi:
Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.
:D
*köh* meni cokis väärään kurkkuun. (Tuli muuten "pieni" kiusaus vähän muokata tuota lainausta, mutta en nyt viitsi. :eek: )

Täällä on pysytty hyvin topicin aiheessa. :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Knoukkari sanoi:
Moon Moen nähny useempaankin otteeseen eikä sillä oo väräjävistä pakaroista tietoakaan.
Ja minä olen antanut Moelle kyyditkin :eek!:

Hups :eek:

*viheltelee*

Knoukka

Well-known member
lara sanoi:
jos sovitaan silleen et saat minuutin aikaa naputella niit pisteitä mallista ja jos ei tuu hyvä nii hankitaan sille joku messevä kilpasisko matkalta tunnusteltavaksi. kato sehän on sokee ni ei se tiä ketä se koittaa.
Mullahan menee esivalmisteluissakin tunti jos ei toista!

Mut Matxihan voi mennä Mehen luettavaks. Isketään kaks kärpästä yhdellä iskulla: Mehe saa lukemista ja Matxi hellyyttä. Tulee kaikille hyvä miäli. :ahem:

burb

.
Mehe Rienarsuo sanoi:
Tietysti. Mun melko kattava tutkimus muuten osoittaa, että isojen alkukirjainten käyttämättömyys tarkoittaa yleensä varsin herkästi väreileviä pakaroita. Go figure.
Vaikka nikkini ei ala isolla alkukirjaimella en silti ole millään tavalla ollut osallisena tuohon tutkimukseen saati että osaisin olla asiasta yhtään enempää juuri tuota mieltä kuin muitakaan mieliä.
Tiedoksi.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Mullahan menee esivalmisteluissakin tunti jos ei toista!

Mut Matxihan voi mennä Mehen luettavaks. Isketään kaks kärpästä yhdellä iskulla: Mehe saa lukemista ja Matxi hellyyttä. Tulee kaikille hyvä miäli. :ahem:
hei mut toihan on tosi hyvä plääni! joo kato mä ku en oo aiemmin pistelly mun takamuksen ääriviivoja niin entiä miten ne esivalmistelut tässä kategoriassa menee. :eek:
kaljan kurkusta alas kaatuminen* onki sit jo tutumpaa.

*kuka sano et ei olla pysytty aiheessa?

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
lara sanoi:
toikin on sit enemmän vaan tunne. ei mielipide. ihan vaan tiedoksi.
Mut mää tunnen Knoukkarin :eek:

Niin ja sanoinko minä muka että olisin jotain mieltä asiasta :doubtful:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Knoukkari sanoi:
Niinku kipuna kiivaana, suruna sielussais?
Tuonhan vois tulkita monellakin tapaa... hmmm...
Tästäpä jutunaihetta metsämöötteen. Toivottavasti flunssa antaa periksi ja pääsen sinne.

Tuosta kaatuilusta mieleeni; kone ei ole kaatunut piiitkiin aikoihin. (koputtaa puuta, nkok, nkok)