Mitä Lugera sai naiselta vastaukseksi

Mitä Iida vastasi?


  • Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Yllytyshulluna teen nyt pollin liittyen tähän:

Kahtena viimeyönä olen nähnyt unta, että olen saanut sovittuani riitani erään ystävättäreni kanssa (ei siis hän, jonka kanssa tanssin, hänen kanssaan en ole riidellyt ikinä) mutta on se vittumaista aina herätä ja tulla kouluun, ja huomata kuinka se kaunis, normaalisti niin mukava ystäväni katsoo minua murhaavalla ja vihaisella ilmeellä. Olen taas mennyt sotkemaan yhden ystäväsuhteen käytökselläni. :nope:

EDIT: Äsken se meni tosta luokan ohi, juoksin sen perään ja huusin: "Iida, odota! Anteeksi!". Kuka arvaa mitä sain vastaukseksi?

Missä polli!?
Lugeralla on syytä olla hyvät palkinnot oikein vastanneille henkilöille. :thumbup:
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Sain vastaukseksi: "Mitä?! Joo joo, hei heeei! :mad_old:". Sen jälkeen lähdin vaan pois ja sain myöhemmin tietää toiselta ystävältäni, että Iida oli säikähtänyt mua. Ihan sama, Iida ei selvästi enää halua sopia mun kanssa. Antaa sen olla vaikka varsin pantava neiti kyseessä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sain vastaukseksi: "Mitä?! Joo joo, hei heeei! :mad_old:". Sen jälkeen lähdin vaan pois ja sain myöhemmin tietää toiselta ystävältäni, että Iida oli säikähtänyt mua. Ihan sama, Iida ei selvästi enää halua sopia mun kanssa. Antaa sen olla vaikka varsin pantava neiti kyseessä.
Oli pakko googlettaa.. Ei tuosta kyllä ihan panisin-refleksiä tullut.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sain vastaukseksi: "Mitä?! Joo joo, hei heeei! :mad_old:". Sen jälkeen lähdin vaan pois ja sain myöhemmin tietää toiselta ystävältäni, että Iida oli säikähtänyt mua. Ihan sama, Iida ei selvästi enää halua sopia mun kanssa. Antaa sen olla vaikka varsin pantava neiti kyseessä.
Sähän voisit huomenna sanoa Iidalle "Sähän olet tosi pantavan näköinen tänään".
 
Ylös