Salon räväytyksiä
Toyota on aloittaneet pirteästi. Toyotan menestykseen jatkossa suhtaudun kuitenkin varauksella. Merkin oikea paikka tuloksissa on sijojen 7-9 välissä.
HYVÄ YSTÄVÄNI Jacques Villeneuve meni varoituksestani huolimatta pistämään nimensä Peter Sauberin tarjoamaan paperiin. Peter ei ole mikään kaikkein helpoin ihminen. Itse jaksoin kuunnella miehen naputusta aika pitkään, Villeneuve ainoastaan yhden kisan.
Molemmissa talleissa Salo on ajanut mutta ei saanut erikoisempia aikaiseksi! Oli itse asiassa niitä kuljettajia, jotka ajoivat tasaisesti 7-9 sijoille! Katkeruus paistaa tosiaan näistä kommenteista läpi pahasti! Toyotalla on rahalliset resurssit kärkeen ollut aina ja nyt tallilla on siihen myös osaava henkilökunta, eli ei olisi mikään yllätys että talli pystyy jatkossakin haastamaan kärkitallit!
Siinä Salo on tietenkin oikeassa, että pisteet ratkaisevat kuka kuljettaja loppukaudesta on enemmän "tuettu" tallin puolelta ja toki tallille pisteet tuovat rahaa! Nämähän on itsestään selvyyksiä! Mutta enpä kritisoisi Kimiä kahden kisan jälkeen, eipä tuo tunnu kritisoivan juuri Schumiakaan(sitä ainoaa joka on Salon mielestä häntä parempi)
Ja mitä tulee juhlimiseen, niin näyttää siltä että Salon sanomisista kaivetaan esille ne asiat mitä halutaan sensaation saavuttamiseksi! Sitten kun tallilta kysytään, niin ne osaa jo asiansa sillä tasolla median edessä ettei sieltä pysty niin helposti kaivamaan näitä sensaatiojuttuja:
http://www.iltalehti.fi/2005/03/31/2912449_uu.shtml
Salonkin tekstin lukee kokonaan, niin eipä hän siinä kovasti kritisoi Kimin juomisia!
Ja yksi mikä ihmetyttää, niin mistähän nuo Karin kommentit Kimin käyttämisestä on iltalehteen revitty? Nimittäin minä saan Karin sivuilta ihan erilaisen kuvan!?
Kari sanoi mm. seuraavaa:
---------------------
Kiitos itselles!
Kimi-rock vaatii vielä vähän hiomista (tai sitten ei). Halusin vain viestiä, että olen 100%:sti Kimin takana viikonlopun kisassa. Tsemppiä ja voimia. Tässä taktiikka: paalulta maaliin ykkösenä - yhtä soittoo. Ok! (Ja Myrskyluodossa tavataan!)
-kari
----------------------
Hän on siis tehnyt mm. biisin Kimille!
----------------------
Iltapäivälehdistö on ihmeellinen asia. Mihin tartutaan, mikä ottaa tulta. Näistä ilmiöistä on viisaat professorit ja mediatutkijat kirjoittaneet hyllykilometreittäin tutkimuksia. Monimutkaisia sosiologis-psykologisia ilmiöitä. Mut Bahrainissa otetaan paalupaikka!
-kari
-----------------------
Eli tästä voimme päätellä että jutut iltalehdessä ovat täyttä potaskaa mihin ei pitäisi edes hirveästi tarttua! Pienestä asiasta tehty suuri haloo! Kimi ei ole sen kummemin taas tehnyt mitään, kaikki on vain kateellisten panettelua! Ja toinen huhuhan on se, että Kari metsästää tällä itselleen mainetta! Luulenpa että sekään ei pidä paikkaansa, vaikka tästä varmaan hieman mainetta saakin!
edit: poistin harhaanjohtavan osan, eli Red Bullin :alppu: