Miten toimia.

  • Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ystäväni on homo. Ei mikään neitimäinen super gay, joka tuo asiaansa jatkuvasti esiin, mutta homo kuitenkin.
Tämä ystäväni on nyt tulossa kanssani suomeen. Ja aloin tässä miettiä, että miten saunominen nyt sitten tulisi hoitaa.
Itse en niin välitä nähdä työkavereitani alastomana, koska keskustelumme töissä on 80% alapään juttuja. Pitää minimoida mielikuvat. Mutta en jotenkin osaa kuvitella, että työnnän homoa ja isääni samaan saunaan. Se vaan ei jotenkin täsmää.
Homosta ja veljestäni puhumattakaan.
Tuleeko minun nyt siis uhrautua perheeni miesten puolesta ja mennä tämän homon kanssa saunaan.
Vai mitenkä tässä nyt.

Mitenkä te suhtautuisitte ajatukseen?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kyl homot menee miesten puolelle kylpylöissä ja uimahalleissakin, joten sinne vaan sekaan, tai sitten menee erikseen yksin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ystäväni on homo. Ei mikään neitimäinen super gay, joka tuo asiaansa jatkuvasti esiin, mutta homo kuitenkin.
Tämä ystäväni on nyt tulossa kanssani suomeen. Ja aloin tässä miettiä, että miten saunominen nyt sitten tulisi hoitaa.
Itse en niin välitä nähdä työkavereitani alastomana, koska keskustelumme töissä on 80% alapään juttuja. Pitää minimoida mielikuvat. Mutta en jotenkin osaa kuvitella, että työnnän homoa ja isääni samaan saunaan. Se vaan ei jotenkin täsmää.
Homosta ja veljestäni puhumattakaan.
Tuleeko minun nyt siis uhrautua perheeni miesten puolesta ja mennä tämän homon kanssa saunaan.
Vai mitenkä tässä nyt.

Mitenkä te suhtautuisitte ajatukseen?
Eiköhän se homo homon tunnista, ja anna muiden saunoa ihan normaalisti. En itse ainakaan ole koskaan kokoenut homoilta minkäänlaista lähentelyä, koska he kyllä tunnistavat samanlaisesti ajattelevat henkilöt, ja antavat muiden olla rauhassa. Vaikka kieltämättä joskus ajatus homon kanssa saunomisesta hieman karsastutti.

Ja jos se meinaa alkaa vilkuilemaan liikaa, niin paiskaa koko ämpärillisen vettä kiukaalle, eikä päästä sitä pois lauteilta. Eiköhän siinä, pysy silmät kurissa (siis omissa nilkoissa) :D
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Joo siis en mä nyt sitä meinaa että kaikkien homojen tulisi olla erillään muista heteroista. Onhan armeijoissakin kaikki yhdessä sulassa sovussa.
Enkä mä epäile, että tämä mun ystävä sen kummemmin yleissilmäystä enempää alkais vilkuilemaankaan. Lähinnä mietin tässä sitä että miltä normi heteromiehestä tuntuu ajatus istua saunassa kahdestaan ja tietää että se toinen mies on homo.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Taloyhtiöihinkin saunavuorot: miehet, naiset, homot :D
Ja lepsot vielä erikseen.

Itse olen saunonut biseksuaalimiehen kanssa. Jäin vieläpä saatana sinne kaksistaan, enkä päässy pois. Sit se alkoi avautua mulle sen huumemenneisyydestä. Hiki virtasi ja alkoi happi loppua, huimasi... lopulta sain mongerrattua, että nyt tarvii mennä ja livahdin pois lauteilta. Ei ollut lämpöhalvaus kaukana!

Myöhemmin tämä BI oli mun siskolle hehkuttanut miten symppis ja kiva sun veljes Toni on.

:mad_old:

Tuu tänne sanoon!

.|.. ..|.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ystäväni on homo. Ei mikään neitimäinen super gay, joka tuo asiaansa jatkuvasti esiin, mutta homo kuitenkin.
Tämä ystäväni on nyt tulossa kanssani suomeen. Ja aloin tässä miettiä, että miten saunominen nyt sitten tulisi hoitaa.
Itse en niin välitä nähdä työkavereitani alastomana, koska keskustelumme töissä on 80% alapään juttuja. Pitää minimoida mielikuvat. Mutta en jotenkin osaa kuvitella, että työnnän homoa ja isääni samaan saunaan. Se vaan ei jotenkin täsmää.
Homosta ja veljestäni puhumattakaan.
Tuleeko minun nyt siis uhrautua perheeni miesten puolesta ja mennä tämän homon kanssa saunaan.
Vai mitenkä tässä nyt.

Mitenkä te suhtautuisitte ajatukseen?
Ilmootat vaan reippaasti, notta seuraavana saunoovat miehet ja homot. Helapäät jätetään tupaan ja palasaippuat on kielletty.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Joo siis en mä nyt sitä meinaa että kaikkien homojen tulisi olla erillään muista heteroista. Onhan armeijoissakin kaikki yhdessä sulassa sovussa.
Enkä mä epäile, että tämä mun ystävä sen kummemmin yleissilmäystä enempää alkais vilkuilemaankaan. Lähinnä mietin tässä sitä että miltä normi heteromiehestä tuntuu ajatus istua saunassa kahdestaan ja tietää että se toinen mies on homo.
Mulla olisi vaivautunut olo. Etenkin jos kyseessä olisi vieras josta tietäisi lähes ainoastaan, että on homo.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mutta en jotenkin osaa kuvitella, että työnnän homoa ja isääni samaan saunaan. Se vaan ei jotenkin täsmää.
Homosta ja veljestäni puhumattakaan.
Jos kummatkin ovat joskus jossain miesporukoissa tai uimahalleissa saunoneet, niin ovat olleet homojen kanssa saunassa ennenkin. Luultavasti tietämättään, mutta kuitenkin. Eri asia on, jos ystäväsi homous on heidän tiedossaan (tai sen näkee/kuulee käytöksestä), ja he eivät halua homon kanssa saunaan.

Saunassa mennään saunan säännöillä. Sukupuolet, suuntautumiset ja vakaumukset jätetään ulkopuolelle. Saunassa saunotaan ja rentoudutaan muun maailman rasitteista vapaana.

Kun en ollut vielä ottanut saunavuoroa omasta taloyhtiöstäni kävin samalla kadulla asuneen homoseksuaalin ystäväni - silloisen parhaan ystäväni - kanssa saunomassa hänen saunavuorollaan. Ja onhan noita sattunut samaan saunaan matkan varrella muitakin. No problem.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Lähinnä mietin tässä sitä että miltä normi heteromiehestä tuntuu ajatus istua saunassa kahdestaan ja tietää että se toinen mies on homo.
No eihän se ole äijä lainkaan, ellei se nyt homon kanssa ole saunonu. Ja mielummin vielä monen kanssa yhtä aikaa :D:D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kyllä mä ainakin laittaisin homon miesten kanssa saunaan. Minusta tuntuisi oudommalta saunoa eri sukupuolta olevan kaverin kanssa yhdessä. Vaikka olen kyllä näin tehnytkin, mutta kuiteskin... Siis jos esim. pitäis valita meneekö homokaveri mun vai mun poikaystävän kanssa saunaan, niin mä sanoisin et poikaystävän. Tosin tietty poikaystävällä voi olla tästä eri mielipide. Sit pitäis varmaan vaan neuvotella. Mutta oon kyl itse ollu lesbon ja ties kuinka monen bin kanssa saunassa (en yhtä aikaa kaikkien :frank:), enkä ole koskaan tajunnut, että siinä olis jotain kummallista.

edit: onpa tökerö toi eka lause, mutta olkoon nyt.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
No eihän se ole äijä lainkaan, ellei se nyt homon kanssa ole saunonu. Ja mielummin vielä monen kanssa yhtä aikaa :D:D
Kyllä se vähän sillai on, että jos nyt tommosta arastelee, niin taitaa itsellä olla jotain salattavaa - TAI SALAISIA AJATUKSIA JA PELKOJA.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Kyllä mä ainakin laittaisin homon miesten kanssa saunaan. Minusta tuntuisi oudommalta saunoa eri sukupuolta olevan kaverin kanssa yhdessä. Vaikka olen kyllä näin tehnytkin, mutta kuiteskin... Siis jos esim. pitäis valita meneekö homokaveri mun vai mun poikaystävän kanssa saunaan, niin mä sanoisin et poikaystävän. Tosin tietty poikaystävällä voi olla tästä eri mielipide. Sit pitäis varmaan vaan neuvotella. Mutta oon kyl itse ollu lesbon ja ties kuinka monen bin kanssa saunassa (en yhtä aikaa kaikkien :frank:), enkä ole koskaan tajunnut, että siinä olis jotain kummallista.

edit: onpa tökerö toi eka lause, mutta olkoon nyt.
No nain makin se ajattelisin. Ei mua puristaisi olla lesbon kanssa saunassa, tietaisin ma sen tai en.

Taa homokaveri taas nyt on jo puoliksi nahny mut kun kerran unohdin etta se on paikalla ja rennosti nostin paidan ylos ja rasvasin ylakropan.
Sitte ma yhtakkia huomasin et sehan istuu toisella tuolilla kattoo leffaa. :D Meita vahan nauratti taa tilanne.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No nain makin se ajattelisin. Ei mua puristaisi olla lesbon kanssa saunassa, tietaisin ma sen tai en.

Taa homokaveri taas nyt on jo puoliksi nahny mut kun kerran unohdin etta se on paikalla ja rennosti nostin paidan ylos ja rasvasin ylakropan.
Sitte ma yhtakkia huomasin et sehan istuu toisella tuolilla kattoo leffaa. :D Meita vahan nauratti taa tilanne.
Entäs, jos se vaan näyttelee homoo ja odottaa, että sä pyydät sitä vierees nukkumaan. Ihan vaan turvaks, kun kerran tiedät että se on "homo" :doubtful:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Entäs, jos se vaan näyttelee homoo ja odottaa, että sä pyydät sitä vierees nukkumaan. Ihan vaan turvaks, kun kerran tiedät että se on "homo" :doubtful:
Niin. Aattele nyt millainen kunnianosoitus se olis naiselle, jos mies kääntyis homosta heteroksi ja vain hänen vuokseen!
 
Ylös