Radasta pidän kyllä paljon ja molemmat LMS-kisat ovat olleet herkkua katsoa, mutta GTR2:lla ajettaessa kyllä huomaa eron asfalttiturva-alueiden ja perinteisten hiekka/ruoho -sekoitusten välillä...
Tämä ei ole kritisointiani HTTT:tä kohtaan, vaan ihan vaan yleisesti. Ricardilla ja vastaavilla T1-areenoilla mutkat voi ajaa leveäksi vähän miten sattuu ja asfalttia voi käyttää surutta hyväkseen (esim Mistralin jälkeisessä Signesissä ja Silverstonen uudessa infieldissä tämä tulee hyvin esille), kun taas esim Mont Tremblanttia tahkotessa pitää löysätä vähän väliä ettei vahingossakaan osu viivan ulkopuolelle. Ero näkyy heti ajassakin.
HTTT:n ainoa todellinen ongelma on niiden katsomoiden puute, ne parituhatta FIA GT:tä varten valmistettua paikkaa ei taida olla vielä tarpeeksi. Tai no en tiedä ovatko täksi vuodeksi kyhänneet jo muutoksia.