MP4-22

FO110K

Banned
Metanolman sanoi:

Taitaa McLarenin pojat pilotella uutta nokkaa...
jopa todennäköistä, Alonsohan sanoi shakedownin jälkeen että Helmikuussa saavat uusia osia mm. aeropuolelle...
toivottavasti tuo kapea keula katoaa, itse en siitä tykkää yhtään...
ja toivottavasti brittitalli saa auton kulkemaan tällä kaudella ja Hamilton saisi mielellään rökittää Alonson.... :)

Rip3

Well-known member
Sijainti
Vaasa
verge sanoi:
Mitähän hyödyllistä dataa sitten saadaan keulalla, joka ei sovi runkoon ja sitä kautta aiheuttaa "vikoja" ilmavirtauksiin? En tosin ymmärrä, että miksei "F1-sarjan vaurain talli" teettäisi täysin kurveihin istuvaa keulaa sen sijaan, että lätkäisee vanhasta autosta 90-prosenttisesti paikalleen natsaavia palasia.
Kuten olet varmaan huomannut, on McLarenilla ollut erinlaisia nokkapaloja eri radoilla. Miksi ihmeessä ei testattaisi viime vuoden auton nokkapalan toimivuutta tämän vuoden autossa, kun tätä on harrastettu aina! testataan viime vuotisella etusiivellä jne..

Ja en tosin ymmärrä miksi tämä vauras talli ei valmista autoa joka kestäisi radalla:alppu:

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
MaranelloRed sanoi:
Mitä uutta ja ihmeellistä tuossa irvistelevässä nokassa muka on ? Kyseessähän on talli jolla aina silloin tällöin sattuu näitä tiedonkulun katkoksia. Aikanaan taisi olla jopa niin että kun kori ja moottori piti naittaa yhteen niin huomattiinkin että eihän nämä sovikkaan toisiinsa. En ihmettelisi yhtään vaikka komission eri osat olisivat vahingossa suunnitelleet kaksi perää ja nyt keula on repäisty jostain paragonin varastosta.
Joo, justiinsa ennen viime kauden alkua. Kimin piti päästä testaamaan aikaisemmin, mutta joutuivat Paragonissa suunnittelemaan uudelleen moottorin ja korin yhteensopivuutta. No toivottavasti tällä testikaudella kaikki sujuu paremmin :thumbup: .

berra67

Well-known member
Lisää räpellystä

Itse en ainakaan toivo mitään hyvää McLarenille. Toivottavasti jatkavat räpeltämistä yhä kiihtyvään tahtiin. Olen kaikki nämä vuodet Mikan mestaruuksien jälkeen ja Räikkösen McLaren-uran aikana toivonut ja peukuttanut hullunlailla McLarenille ja saannut periaatteessa aina pettymään.
Nyt kun ei ole suomalaista tallissa todella toivon että sama amatöörimäinen touhu jatkuu..ja mielellään kiihtyvällä tahdilla.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
berra67 sanoi:
Itse en ainakaan toivo mitään hyvää McLarenille. Toivottavasti jatkavat räpeltämistä yhä kiihtyvään tahtiin. Olen kaikki nämä vuodet Mikan mestaruuksien jälkeen ja Räikkösen McLaren-uran aikana toivonut ja peukuttanut hullunlailla McLarenille ja saannut periaatteessa aina pettymään.
Nyt kun ei ole suomalaista tallissa todella toivon että sama amatöörimäinen touhu jatkuu..ja mielellään kiihtyvällä tahdilla.
Sama.

FO110K

Banned
no itse olen kannattanut MäcLarenia jo pidempään, eikä pelkästään Räikkösen poislähtö vaikuta mun suhtautumiseen tallia kohtaan.
Tietty Kimiä kannustetaan, samoin ferraria huom. enemmän kuin MSc:n siellä ollessa, mutta samaan aikaan toivon menestystä varsinkin Hamiltonille Mäcin puikoissa :)

edit. niin ja Alonsolle toivon ongelmia ;D

Tuomas_M

Well-known member
berra67 sanoi:
Juuri näin, oli se vain inhottavaa toivoa sydämensä pohjasta että Laareni joskus onnistuisi, vaikkei sitä koskaan tehnytkään sitten vuoden -99. Nytpä ei tarvi valehdella itselleen että "kyllä se vielä joskus oppii virheistään".

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
no itse olen kannattanut MäcLarenia jo pidempään, eikä pelkästään Räikkösen poislähtö vaikuta mun suhtautumiseen tallia kohtaan.
Tietty Kimiä kannustetaan, samoin ferraria huom. enemmän kuin MSc:n siellä ollessa, mutta samaan aikaan toivon menestystä varsinkin Hamiltonille Mäcin puikoissa :)

Jees, samaa mieltä! :)

Lonso_567

guru experience
Sijainti
¿¿¿Salud???
FO110K sanoi:

Toivot siis että McLaren rakentaa huippuauton, mutta Alonso mokaa mestaruuden? Kyllä se tulee olemaan juuri toisin päin. Auto on suurin piirtein samaa tasoa kuin viimekaudella, mutta Alonso venyy ja nappaa mestaruuden uskomattomilla suorituksilla.

Renaultille toivon hyvää autoa, niin tulisi varmaan mielenkiintoisin kausi kun keskinkertaisilla kuskeilla olisi parhaat autot, ja Alonson ja Kimin pitäisi tehdä töitä taistellakseen mestaruudesta.

Mickey

Well-known member
verge sanoi:
Mitähän hyödyllistä dataa sitten saadaan keulalla, joka ei sovi runkoon ja sitä kautta aiheuttaa "vikoja" ilmavirtauksiin? En tosin ymmärrä, että miksei "F1-sarjan vaurain talli" teettäisi täysin kurveihin istuvaa keulaa sen sijaan, että lätkäisee vanhasta autosta 90-prosenttisesti paikalleen natsaavia palasia.

1. Nokka ei ole valmis.

2. Kilpailevat tallit eivät ehdi kopioimaan sitä ennen kauden alkua.

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Lonso_567 sanoi:
Auto on suurin piirtein samaa tasoa kuin viimekaudella, mutta Alonso venyy ja nappaa mestaruuden uskomattomilla suorituksilla.
Joulu meni jo..

Todennäköisesti vasta 2008 koetaan paras Suomalainen kausi F1:ssä. Toki sitä nytkin odotetaan ja toivotaan!

Mikkoz84

Schufosi
Mickey sanoi:
1. Nokka ei ole valmis.

2. Kilpailevat tallit eivät ehdi kopioimaan sitä ennen kauden alkua.
1. Heh ei luulisi nokan tekemisessä kovin kauaa kestävän

2. Mikä talli kopioisi McLarenilta mitään? :D

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Mikkoz84 sanoi:
1. Heh ei luulisi nokan tekemisessä kovin kauaa kestävän

Jep. Eiköhän nykyään suurin osa talleista halua mieluiten kopioida joko Rellua tahi Ferraria... Tosin Ferrarillakin on vissiin tossa uudessa autossa vanha etusiipi vähän muunneltuna tosin...

WebSlave

Trackman
Mikkoz84 sanoi:
Ei McLarenin aerodynamiikassa mitään suurempaa vikaa ole ollut. Päinvastoin, sitähän pidettiin edistyksellisimpänä 2006-autoista.

Jeeves

Well-known member
WebSlave sanoi:
Ei McLarenin aerodynamiikassa mitään suurempaa vikaa ole ollut. Päinvastoin, sitähän pidettiin edistyksellisimpänä 2006-autoista.
Kerrotko sitten meille, miksi McLaren oli niin hidas viime kaudella Barcelonassa?

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Jeeves sanoi:
Kerrotko sitten meille, miksi McLaren oli niin hidas viime kaudella Barcelonassa?
Niin miten voi olla edistyksellisin aerodynamiikka ku ei kulje mihinkään? Siis siinä autossa oli paska aerodynamiikka ja paskempi moottori. That's it se oli paska auto! Ja niin on todennäköisesti tää MP4-22.kin. Hirveen näkönen körmyselkä. Se on todella kömpelön näkönen. Ja värityskin on ihan hirveä. Hyi hitto. :yuck: :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:

Mikkoz84

Schufosi
WebSlave sanoi:
öö kukahan sitä nyt niin edistyksellisenä on pitänyt? Jos se oli niin äärettömän hyvä niin johan siitä olisi kopioitu osia. Miksi McLaren ei sitten pärjännyt paremmin viime kaudella? Ei se moottorikaan niin alitehoinen ollut etteikö huippuedistyksellisen aerodynamiikan avittamana olisi paremmin pärjännyt.

Hermanni

Well-known member
Sijainti
Mänttä Finland
IceManFani sanoi:
Jep. Eiköhän nykyään suurin osa talleista halua mieluiten kopioida joko Rellua tahi Ferraria... Tosin Ferrarillakin on vissiin tossa uudessa autossa vanha etusiipi vähän muunneltuna tosin...
Jos McLarenilla onkin tehty juuri niin, komitea (Se McLarenin suunnittelu sellainen) on kopioinu 2006 Ferraria ja Renaultia, ja sitten on huomattu hitto tää nokka ei ihan istukkaan ferkun ohjaamoon.. :D

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Hermanni sanoi:
Jos McLarenilla onkin tehty juuri niin, komitea (Se McLarenin suunnittelu sellainen) on kopioinu 2006 Ferraria ja Renaultia, ja sitten on huomattu hitto tää nokka ei ihan istukkaan ferkun ohjaamoon.. :D
Voi olla, voi olla. :D En kyllä yhtään ihmettelis McLarenin työntekijöiden ammattitaidolla. :doubtful: :doubtful: Minkään muun tallin työntekijä ei ole unohtanu kiristää jotakin mutteria tahi pulttia tehdessään viimehetken tarkistuksia autoon ennen kisaa... (Saksan GP 2005 ja McLarenin kuuluisa hydrauliikka venttiili tsydeemi, jos oikein muistan :rolleyes: )