Mustikkapiirakka?

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Kutkaan ei muuten lue tuoteselosteita niin tarkkaan kuin mummot. Niin kiirettä ei ole, etteikö kerkeisi lukea.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Runar ja Kyllikki sanoi:
En.
Kuten en tässäkään tapauksessa.
Kirjoitan taas kerran, ties kuinka monennen kerran, että oletin kyseessä olevan samantyyppinen tuote kuin samassa kaapissa ollut kakku, jossa on siis normaali hedelmäkakku joka on joka puolelta päällystetty jäätelöllä. Siellä jäätelön sisällä siis on kakku. Sitä myydään hedelmäkakkuna. Ja hedelmäkakku sieltä jäätelökuorrutuksen alta myös löytyy. Tästä ei löytynyt mustikkapiirakkaa, vaikka pakkaus niin väitti sekä kuvin että tekstein.
Ootko muuten ihan varma, että tämä mainittu hedelmäkakku on vuorattu jäätelöllä? Jos muistat kakun olleen Frödingenin, niin se valkoinen kakun pinnassa ei ole jäätelöä, 95% varmuudella. Tässäkin olisit mennyt vipuun.

Näitä kusetuksia on miljoonia, taas esimerkiks monet Cuocamolet, joiden pitäisi siis olla avocadotahnaa, ovat suurelta osin hernettä!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Aika hauska toikki tämä.

Kannattaa varoa tilaamasta korvapuustia kahvilassa, voi nimittäin tulla korville ja vihasesti, jos ei myyjä satu tietämään, että mitähän asiakas oikeastaan tilauksellaan tarkoittaa.:D
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jonkki sanoi:
Mua kyllä rupes nyt suuresti hämäämään, että miksi tuloksia löytyy sekä Dajm, että Daim-nimellä. Sama kun olisi vaikkapa Mercedes Benz ja Mercedes Bens... hmmhmmhmm.

Tai Porsche ja Porche.
Daimiahan on myyty aikaisemmin myös Dime-nimellä Briteissä, mutta nykyään ovat kai harmonisoineet nuo nimet.
Ekaksi sitä kuitenkin kai ainakin Ruotsissa ja Norjassa myytiin Dajm-nimellä.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Micael sanoi:
Aika hauska toikki tämä.
Joo, tää on ihan toikkien parhaimmistoa, arkistotavaraa.
Seittemän sivua tarinaa mustikkapiirakkajäätelöstä... :D :D :ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
Joo, tää on ihan toikkien parhaimmistoa, arkistotavaraa.
Seittemän sivua tarinaa mustikkapiirakkajäätelöstä... :D :D :ahem:
se mitään mustikkapiirakkajäätelöä ole, mustikkapiirakkaa se on. Se vaan ei ole samanlaista, mihin juuri sinä olet (tai R&K on) tottunut.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Enpä nyt viittii enempää lähtemään jarnaamaan tästä aiheesta, koska yleensä siitä tulee vain henk.koht. palautetta jossa mut haukutaan.

Sevverta nyt kumminkin, että a) Valio on kyllä tehnyt ton kannen ja sen tekstien kanssa pahan mokan. Eli R&K on siinä oikeassa.

Ja kee) Itse olen vissiin sitten aika valveutunut tyyppi ostamisen suhteen sillä luen uusista ja oudoista tuotteista aika tarkkaan tuoteselosteen. Rasvamäärä kiinnostaa sekä esim. sisältääkö laktoosia. Sekä myös muut raaka-aineet. Kamara ja nahka nyt ei suurimpia herkkuja mulle ole.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
jps sanoi:
Kaupassa käynti olisikin hauskaa puuhaa, kun pitäisi alkaa jokaisesta tuotteesta lukemaan tuoteseloste. Jos olisi kaupassa kiire niin olisi kotona metkaa jännittää tuliko ostettua ranskanperunoita vai sen makuista jäätelöä.
Oikeastaan se ei ole kovinkaan vaikeaa. Minä tutkin tuoteselosteita lähes aina harkitessani itselleni vieraan tuotteen ostamista. Paljon järkevämpää tutkia kaupassa kuin kotona, jos ei sitten tuoteselostetta niin pakkausta yleensä. Ei siihen kauaa mene, kun ei sitä tuttua maitopurkkia varmaankaan tarvitse tutkia.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Moe Szyslak sanoi:
Sevverta nyt kumminkin, että a) Valio on kyllä tehnyt ton kannen ja sen tekstien kanssa pahan mokan. Eli R&K on siinä oikeassa.

Jos mä koitan asettua "tavallisen" (siksi lainausmerkit, koska tän foorumin hemmoista kukaan ei ole tavallinen") kuluttajan saappaisiin, ni pakko peesata tota ja kyllä se vähän alan miehenäkin on peesattava. Mä vähän oon kritisoinu kyllä meillä, että miks ei käytetä enemmän fantasianimiä, mutta se kyl toisaalta johtas just näihin väärinkäsityksiin. Muutan kantaani ja jatkossa omassa elämässäni olen aitojen kuvaavien nimien puolestapuhuja, jookos.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Nyt loppu mustikkapiirakkaleikit osaltani tähän. Ton kaupasta noudetun boksin vielä avokin kanssa vetelen ennen öö maanantaita.
 

Makkonen

Guest
Ku mulle tulee vieraita kylään, niin takuuvarmasti tiedän mitä heille syötän. En osta jotain mitä en olisi itse testannut. ... "ostanpa tuosta jotain vieraille, kai tuo niille kelpaa kun paketin päällä lukee mustikkapiirakka. Ei sen väliä miltä se maistuu.. ;) "
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
On vain yksi asia, johon tämän toikin tiimoilta tässä vaiheessa haluan ottaa kantaa.

Se myyjähahmo, jolle R&K valitti tästä jäätelöstä, myötäili Runaria ainoastaan siksi, että Runar on asiakas eikä myyjähahmo tahtonut ruveta jarnaamaan aiheesta enempää. Tämän toikin lukeneena väittäisin, että ihan fiksu päätös.

Esimerkiksi juuri jäätelölaatikon etiketit ovat aikalailla kaupan henkilökunnan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Niinpä, kun asiakas tulee kertomaan tällaisesta tapauksesta, on henkilökunnan edustajan parasta, helpointa ja myös nopeinta myötäillä turhasta valittavan asiakkaan mielipiteitä. Tämä käy esimerkiksi toteamalla että ei itsekään ole tiennyt laatikon sisältävän jäätelöä, ja että voi kauhea, onpa tosiaan jännä juttu.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Joo, tää on ihan toikkien parhaimmistoa, arkistotavaraa.
Seittemän sivua tarinaa mustikkapiirakkajäätelöstä... :D :D :ahem:
ja vielä löytyy idiootteja, jotka eivät tajua AINO MUSTIKKAPIIRAKAN tarkoittavan mustikkapiirakan makuista jäätelöä:nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PekPoy sanoi:
On vain yksi asia, johon tämän toikin tiimoilta tässä vaiheessa haluan ottaa kantaa.

Se myyjähahmo, jolle R&K valitti tästä jäätelöstä, myötäili Runaria ainoastaan siksi, että Runar on asiakas eikä myyjähahmo tahtonut ruveta jarnaamaan aiheesta enempää. Tämän toikin lukeneena väittäisin, että ihan fiksu päätös.

Esimerkiksi juuri jäätelölaatikon etiketit ovat aikalailla kaupan henkilökunnan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Niinpä, kun asiakas tulee kertomaan tällaisesta tapauksesta, on henkilökunnan edustajan parasta, helpointa ja myös nopeinta myötäillä turhasta valittavan asiakkaan mielipiteitä. Tämä käy esimerkiksi toteamalla että ei itsekään ole tiennyt laatikon sisältävän jäätelöä, ja että voi kauhea, onpa tosiaan jännä juttu.
Nyt tuli kymmenen pistettä ja papukaijamerkki:thumbup:
 
Ylös