Black Leopard
Pantera negra
Päinvastoin:Formulanomi sanoi:Ja vertaat vielä oikeita valtiopäämiehiä tuohon rakinlöyhkään....
Nyt itse vertaat monia rakinlöyhkiä Che Guevaraan....
Päinvastoin:Formulanomi sanoi:Ja vertaat vielä oikeita valtiopäämiehiä tuohon rakinlöyhkään....
Black Leopard sanoi:Päinvastoin:
Nyt itse vertaat monia rakinlöyhkiä Che Guevaraan....
Voisin paljonkin, mutta tämä taitaa olla huomattavan väärä topic ja ilmapiiri asialliseen sananvaihtoon.Jos todella palataan siihen alkuperäiseen aiheeseen Nato kuten ylempänä molemmat toivoimme ja varmasti muutkin.Formulanomi sanoi:
Voitko kertoa vielä jotain lisää sankaristasi ?
Entäs Osama Bin Laden. Kuinkas paljon tykkäät hänestä....Black Leopard sanoi:Voisin paljonkin, mutta tämä taitaa olla huomattavan väärä topic ja ilmapiiri asialliseen sananvaihtoon.Jos todella palataan siihen alkuperäiseen aiheeseen Nato kuten ylempänä molemmat toivoimme ja varmasti muutkin.
Veikkaisin korkealle, antaahan se niille imperialisti paskiaisille tuta.Formulanomi sanoi:
Voitko kertoa vielä jotain lisää sankaristasi ?
ps. Mites Osama Bin Laden sijoittuu sinun sankarihierarkiassasi ?
USA:n itse luoma ja heidän kiihkeästi tarvitsema SaudimiljonääriFormulanomi sanoi:
ps. Mites Osama Bin Laden sijoittuu sinun sankarihierarkiassasi ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Osama_bin_LadenBlack Leopard sanoi:USA:n itse luoma ja heidän kiihkeästi tarvitsema Saudimiljonääri
Case closed.
Tämän voisi tiivistää yhteenkin lauseeseen: Kaikki paha on USA:n syytä.Oho sanoi:Toisaalta Stalinkin oli sitten kaiketi USAn luomus, syytihän USA ihan kamalia määriä kalustoa, lähinnä lentokoneita ja maastoajoneuvoja NL:lle toisen maailmansodan aikana.
Kaverin jutut on niin vahvasti puolueellisia ettei niiihin voi suhtautua hyväksyvästi. USA on kaiken pahan alku ja juuri leopardin mukaan. Lähde nyt siitä keskustelemaan. :nope:KnowHow sanoi:Olen kyllä pettynyt Black Leopardin saaman vastaanoton puolesta. Epäkiitollista puuhaa.
Hahmo on täällä nimittäin ainoa, joka on historiallisista tosiasioista, linjoista ja motiiveista perillä. Kun asioihin perehtyminen ja mielipiteiden muodostaminen vaatii hieman muutakin kuin valtamedian pääkirjoitusten lukemista.
Pitäähän se Kuuban korttikin katsoa! :ahem: :thumbup:Black Leopard sanoi:Moelle ISO käsi supportista :thumbup:
Tuskin, F4E ja BL suhtaututuvat eri lailla maatalouteen! Tai sitten BL hämää...Formulanomi sanoi:ps. Black Leopard on muuten Ferrari4ever...nyt vasta hokasin. :jaska:
Mulla ei ole ollut tarkoitus alkaa keskustella sen kummenmin keskustelijoista. Olikos sulla ?Vesku sanoi:Mutta keskustelu on saavuttanut "tietyn tason", kun keskutellaan jo keskustelijoista?
Räväkkä kannanotto- johon itse en "pysty"- kirvoittaa aina vastaavia vastineita! :thumbup:
Joo... Mutta ainakaan mä en voi hyväksyä murhaajien puolustelua! :nope:Willer sanoi:Jatka vaan Black Leopard samaan malliin. Perustelet hyvin ja syvällisesti asiasi, toisin kuin eräät, joiden kommentit ovat hiekkalaatikkotasoa (Törni, en tarkoittanut sinua.. joten rauhoitu).
Nyt mennään valtiollisten tekojen määrittelyihin. Ainakin pari täällä tietää todennäköisiin syihin perustuvan vastuun ja universalismin periaatteen?Formulanomi sanoi:Räväkkyys on kyllä kaukana tämän hemmon kannanotoista. En kannata terrorismin tukijoita missään muodossa.
Tuollaista humanismia halveksin, jos sitä edes humanismiksi voidaan väittää. Sellaista, jossa muutetaan musta valkoiseksi ja valkoinen mustaksi.KnowHow sanoi:Joka muuta väittää halveksii tosiasioita ja humanismia.
Olenko mä hyväksynyt jotain? Nuo yllä mainitsemani periaatteet on yleisiä, ne löydät YK:n peruskirjoista, niin länsi- kuin muidenkin maiden lainsäädännöstä. Jos viitsisit vähän vaivaa nähdä.Formulanomi sanoi:Tuollaista humanismia halveksin, jos sitä edes humanismiksi voidaan väittää. Sellaista, jossa muutetaan musta valkoiseksi ja valkoinen mustaksi.
Terrorismi on sallittua, koska terrorismin kohdevaltiot harrastavat itsekin terrorismia ?! Hammas hampaasta -teoriaahan tuo on. Ja anarkiaa.
Pitämällä USA:aa laittomana, terrorismia harrastavana valtiona kyseenalaistetaan samalla kaikki valtiot, mukaanlukien Suomi.
Jos esim. arabiterroristien toimet USAA vastaan ovat hyväksyttäviä niin pitäisiköhän Suomessakin ottaa samat hyväksyttävät, ymmärrettävät vaikutuskeinot käyttöön. Vähemmistö, mikä kulloinkin onkaan, voi toki yrittää turhaan lyödä päätään seinään äänestämällä...ehkä parempi konsti olisi ottaa oikeudet omiin käsiin eli antaa aseiden puhua. Niinkö ?!