Knoukka
Well-known member
"Ei kuulosta TARKOITUKSELLISELTA!" Silläkö perustelet että niin EI voi olla!Formulanomi sanoi:Yksittäisen upseerin tekoja tuskinpa voidaan pitää USA:n tekoina. Älä ole naurettava! :thumbup:
Mitäköhän Clintonille oli kerrottu.....itse en tiedä. Mistäs sinä tiedät ? Vai tiedätkö..tuskinpa.
Infrastruktuurin tuhoaminen ei kuulosta kuitenkaan TARKOITUKSELLISELTA siviilien tappamiselta. Välillisiä seurauksia voi tapahtua monenlaisista rauhanomaisistakin asioista.
Joo. Nää on tämmöisiä yksittäisiä asioita mitä nämä heput tuo "aina" esiin. Ihan mielenkiintoisia, mutta vaarallisia siksi että kokonaisuus unohtuu....
Mä en enää jaksa.
Mutta yksittäisen terroristin tekoa voidaan pitää terroriryhmän tekona?
On sulla otsaa. Kun sulle esittää faktoja niin sä et noteeraa niitä mitenkään. Pidät "yksittäistapauksena". No tässä mainitsemassani yksittäistapauksessa kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä.
Kokonaisuus kun koostuu yksittäistapauksista. Ja näitä on kymmeniä ja satoja.
Mutta mä en jaksa sua täällä enää valistaa. Sulla on kanta, mutta sulla ei ole todellista tietoa. Etkä sä sitä haluakaan, koska silloin voisit joutua muuttamaan mielipiteitäsi.
Tai vaihtoehtoisesti paljastamaan arvosi. Sä kun lasket vain länsimaisten ihmisen henkiä, muilla ei näytä olevan väliä.
Edit: typo
Viimeksi muokattu: