Mutta Kannuksen Kennedy tuli lailla John Waynen ja pelasti Suomen.Mutta silakatpa oli kapitalisti marinoinut dioksideilla ym. herkuilla.
Eiku.:dunno:
Mutta Kannuksen Kennedy tuli lailla John Waynen ja pelasti Suomen.Mutta silakatpa oli kapitalisti marinoinut dioksideilla ym. herkuilla.
Säkö oot aiemmin ollut Naton vastustaja, mutta julkisen keskustelun seurauksena vaihtanut mielipiteesi päinvastaiseksi?
Voihan se julkinen keskustelukin muuttaa mielipiteitä, mutta NATO-kantaan vaikuttaa eniten Venäjän toimet. Väistämätön reaktio. Julkinen keskustelukin on kuitenkin vain seurausta asialle.En pelkästään sen takia, mutta tukihan se "päätöstä"
En siis vähättele niiden merkitystä. Lasken tähän myös Natovastaiset kirjoitukset, joita on nyt esiintynyt paljon, jotka myös ovat vahvistaneet omaa mielipidettä.
Vois sanoa jopa että aloitteellisin osapuoli mahdollisessa Suomen NATO-hakemuksessa on Venäjä.Jäsenyyden kannattajista joka viides on kääntynyt Nato-myönteiseksi Ukrainan kriisin takia. Myös Venäjää uhkaavana pitävien määrä on lisääntynyt.
Eihän se nyt ole askel kohti Natoa, kun näin sanovat. Sama meininki kuin Lapissa 40-luvulla.Uusi Suomi sanoi:Suomi päätti Nato-sopimuksesta: “Ei uusi askel jäsenyyttä kohti”
Suomi on päättänyt allekirjoittaa niin sanonut isäntämaatukea koskevan pöytäkirjan Suomen ja Naton välillä. Käytännössä kyse on samasta asiasta kuin Ruotsissa: sopimuksella hyväksytään Naton nopean toiminnan joukkojen operoiminen Suomen maaperällä.
Tasavallan presidentti ja valtioneuvoston ulko- ja turvallisuuspoliittinen ministerivaliokunta päättivät asiasta tänään.
Valtioneuvoston tiedotteen mukaan isäntämaatuki on yleinen kansainvälinen käsite, jota sovelletaan tilanteissa, joissa maa ottaa vastaan ulkopuolista apua tai voimavaroja maaperälleen.
-Suomi päättää siten kaikissa oloissa itse, ryhtyykö se toimintaan, jossa isäntämaatuesta tarvitsee sopia. Suomi ei sitoudu yhteisymmärryspöytäkirjalla vastaanottamaan Suomeen vieraita joukkoja tai sallimaan sellaisten kauttakulkua, tiedotteess sanotaan.
Ulkoministeri Erkki Tuomioja (sd.)kommentoi asiaa tuoreeltaan Facebookissa.
-Kyse ei ole siis uudesta asiasta, vaan asiasta jonka pitkästä valmistelusta on informoitu eduskuntaa pitkin matkaa. Kyse ei myöskään ole mistään uudesta askeleesta Nato-jäsenyyttä kohden.
Tuomioja korostaa, ettei hänen oma näkemyksensä eikä myöskään hallituksen linja suhteessa Nato-jäsenyyteen ei ole muuttunut.
-En näe että Suomen turvallisuutta tai pohjoisen Euroopan vakautta millään tavoin edistettäisiin tuomalla sotilasliitto Natoa taas uudelle rajalle Venäjän kanssa.
Totta kai kiinnostaisi. Kyseinen etureuna on Venäjän laivaston väylä Atlannille.Jos ei Norja porailisi öljyä, niin kiinnostaisko Siperian etureuna olleskaan NATO:n setiä?
Radio Cityn hassunhauskoja hassutteluita uutisista kertova kyrpänaama oivalsi tähän uutiseen niin omaperäisen loppuletkautuksen kuin että toivottavasti ne jättää tällä kertaa lapin polttamatta. Lie taputtanut tuntikaupalla käsiään yhteen lailla tamburiiniapinan.Aamulla raportoitiin radiossa, että Saksa tekee invaasion Suomeen. Panssarikolonnat vyöryvät Helsingistä Turkuun päin lähipäivinä. Heti perään Hollannin kansanarmeija tekee vastaavan maihinnousun. Tielläliikkujia kehoitetaan varovaisuuteen. Ne jyrää meitit, pojaat!
Jenkitkään, suuressa pahuudessaan, eivät sentään ole niin pahoja, että ottaisivat öljyä ilmaiseksi. Jos vakaa öljyvirta on taattu ja kohtuullisen tasaiseen markkinahintaan, niin eivät tee invaasiota.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta olen antanut itseni ymmärtää että Norjan öljyvarannot ovat maailman mittapuussa kuitenkin niin pienet etteivät siksi kiinnosta Jenkkejä.
Ei ne mitään jyrää. Pysy kuopassa.Aamulla raportoitiin radiossa, että Saksa tekee invaasion Suomeen. Panssarikolonnat vyöryvät Helsingistä Turkuun päin lähipäivinä. Heti perään Hollannin kansanarmeija tekee vastaavan maihinnousun. Tielläliikkujia kehoitetaan varovaisuuteen. Ne jyrää meitit, pojaat!
Norjan turskavarannot on huikeat.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta olen antanut itseni ymmärtää että Norjan öljyvarannot ovat maailman mittapuussa kuitenkin niin pienet etteivät siksi kiinnosta Jenkkejä.
Eivät kehdanneet mennä Rovaniemelle, tai tulisi tikku silmään?Radio Cityn hassunhauskoja hassutteluita uutisista kertova kyrpänaama oivalsi tähän uutiseen niin omaperäisen loppuletkautuksen kuin että toivottavasti ne jättää tällä kertaa lapin polttamatta. Lie taputtanut tuntikaupalla käsiään yhteen lailla tamburiiniapinan.
Minä voisin keikata Norjan öljyrahaston... Nykytuotanto näköjään wikipedilöinnin mukaan 2 miljoonaa barrelia päivässä, 14. suurin maailmassa.Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta olen antanut itseni ymmärtää että Norjan öljyvarannot ovat maailman mittapuussa kuitenkin niin pienet etteivät siksi kiinnosta Jenkkejä.
No sitten sun tarttee hyökätä Norjaan demokratian nimissä.Minä voisin keikata Norjan öljyrahaston... Nykytuotanto näköjään wikipedilöinnin mukaan 2 miljoonaa barrelia päivässä, 14. suurin maailmassa.
Pois kuninkaan sorron ikeestä!No sitten sun tarttee hyökätä Norjaan demokratian nimissä.
Eikös se luopunu ruunusta jo -18?Pois kuninkaan sorron ikeestä!