Nettikiusaaminen & F1-Forum

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Oletko?

• Olen havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 15 62,5%
  • En ole havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 3 12,5%
  • EOS / En halua vastata / muu

Äänet: 6 25,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jos mulkku on täysi, eikö se pitäisi tyhjentää? Huolestuneena olen pannut merkille, että olen nykyään hyvin usein samaa mieltä Salmisen kanssa. Myyntiritsa (tykki olisi liioittelua) saa joskus kirjoitettua nopeasti ja pelkistetyksi mielipiteitä, joita voisin kuvitella omikseni. Onneksi vanha Mosse keulii taustalla aika ajoin.
Sä sitten ymmärsit sen vitsin topikin perustamiseenkin? :eek:

Sijainti
Katabolia
Sanotaanko vaikka näin, että jos kerjää jatkuvalla syötöllä verta nenästään, niin on aivan naurettavaa kitistä vittuilusta ja kiusaamisesta.
Kyllä toista lannistamalla itsensä ylentäjät aina kohteen löytää johon purkaa huomionkipeyttään, mutta kannattaako siksi alkaa heitä miellyttää tai ryhtyä huomaamattomaksi?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kyllä toista lannistamalla itsensä ylentäjät aina kohteen löytää johon purkaa huomionkipeyttään, mutta kannattaako siksi alkaa heitä miellyttää tai ryhtyä huomaamattomaksi?
Olet aika eksyssissä nyt, ystäväni. Jos siis viittaat Joni vs muut -keskusteluun. Muuten kyllä täysin asiaa, mitä voisi vaikka kompata, kas näin.

Komp.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Itse postailen toistuvasti kolmen levynkannen yhdistelmiä siksi kun toisinaan niistä tulee aika hienon näköisiä kokonaisuuksia (toisinaan sitte taas ei). Ja joskus saattaa joku innostua kuuntelemaan esiteltyä musiikkia tai syntyy keskustelua siitä kautta muusta samankaltaisesta musiikista. Ehkä Joni puolestaan esittelee juomiaan makulonkeroita sillä mielellä, että kalkkiksetkin löytäisivät uutta ja erimakuista ryystettävää. Tai esittelisivät omia gini-mesimarjasiideri -sekoituksiaan (merkkigini, itse kerätyt mesimarjat).

Toisinaan taas laitan kolmen levyn ryppäitä, joita ei välttämättä edes niitä fanittava erota toisistaan. Mutku on silleen hienoja kuitenkin ne. Joni tahollaan näyttää mihin safkaan on tällä kerralla tuupattu jalapenoa siihen malliin, että kielisynapsit räjähtää ja ihan sama onko syötävä jäätelöä vai kampaamotason lihamakaroonilaatikkoa, koska ainoa aistittava maku on kipu. Mutku silleen hienoa jne...

juu juu, tiedän kyllä ettei jalapeeno mitää älyttömän vahvaa ole vaan semmosta aika sopivaa

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itse postailen toistuvasti kolmen levynkannen yhdistelmiä siksi kun toisinaan niistä tulee aika hienon näköisiä kokonaisuuksia (toisinaan sitte taas ei). Ja joskus saattaa joku innostua kuuntelemaan esiteltyä musiikkia tai syntyy keskustelua siitä kautta muusta samankaltaisesta musiikista. Ehkä Joni puolestaan esittelee juomiaan makulonkeroita sillä mielellä, että kalkkiksetkin löytäisivät uutta ja erimakuista ryystettävää. Tai esittelisivät omia gini-mesimarjasiideri -sekoituksiaan (merkkigini, itse kerätyt mesimarjat).

Toisinaan taas laitan kolmen levyn ryppäitä, joita ei välttämättä edes niitä fanittava erota toisistaan. Mutku on silleen hienoja kuitenkin ne. Joni tahollaan näyttää mihin safkaan on tällä kerralla tuupattu jalapenoa siihen malliin, että kielisynapsit räjähtää ja ihan sama onko syötävä jäätelöä vai kampaamotason lihamakaroonilaatikkoa, koska ainoa aistittava maku on kipu. Mutku silleen hienoa jne...

juu juu, tiedän kyllä ettei jalapeeno mitää älyttömän vahvaa ole vaan semmosta aika sopivaa
Mun mielestä ne sun kolmen levyn ryppäät on ihan hienoja, mutta se vitun paskanruskee matto siinä alla on helvetin ruma. VAIHDA SE! KUULITKO!!!!??? VAIHDA SE!!!! :thumbfh:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica

Ehkä Salmista harmittaa, kun rekisterikilpibongaukset eivät kerää huomiota samalla tavalla.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun mielestä ne sun kolmen levyn ryppäät on ihan hienoja, mutta se vitun paskanruskee matto siinä alla on helvetin ruma. VAIHDA SE! KUULITKO!!!!??? VAIHDA SE!!!! :thumbfh:
Jos vaan vaihdan sen värin kuvankäsittelyllisesti. Mut siis mun mattoa haukuttiin :eek!: :(.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jos vaan vaihdan sen värin kuvankäsittelyllisesti. Mut siis mun mattoa haukuttiin :eek!: :(.
Noi ruman maton omistajaa saa mun mielestä kiusata julkisesti forumilla.

Hähä, taidat olla vähän muutenkin tyhmä? Ja ruma!!! MODERAATTORI!!! HÄHÄHÄÄ!!!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Noi ruman maton omistajaa saa mun mielestä kiusata julkisesti forumilla.

Hähä, taidat olla vähän muutenkin tyhmä? Ja ruma!!! MODERAATTORI!!! HÄHÄHÄÄ!!!
Se vaan näyttää rumalta silleen tiukasti rajattuna. Tai jotain tommosta esteettisluonteista mittakaavajutskaa. Heh "Noi ruman...".