Nokia!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
gnz sanoi:
Tai esimerkki siitä kuinka monimutkaisia nämä laitteet nykypäivänä ovat.
PC puolella yksi jos toinenkin (softa)firma tuotekehittää tuotteensa asiakkailla :D
Jolloin se on täysin hyväksyttävää... Valitettavasti kännypuolella ei Nokialla ole samaa monopolia kuin mikkisoftalla, joten samanlaiseen pelleilyyn ei ole varaa... Kun laatumielikuvan kerran menettää, on se vaikea saada takas!
Ett silleen!!!!!!!!!
 

gnz

Well-known member
Liittynyt
19.3.2002
Viestit
1015
Sijainti
espoo
jaska sanoi:
Jolloin se on täysin hyväksyttävää...
Ei se ole siltikään hyväksyttävää. Kyse on monimutkaisuudesta. Mitä suurempi ohjelmisto, sitä hankalampi kokeneemmankaan ohjelmistoalan ammattilaisen on saada homma kerralla toimimaan. Yleensä Mikkisoftan PC-softilla ja Nokian kännyköillä on hyvin pitkiä aikoja jolloin puhelinta testataan pienellä suljetulla ryhmällä. Siltikin tuotteisiin pakkaa jäämään virheitä.
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
Mielestäni Nokiat ovat helppoja käyttää, tosin minulla on ollut aina Nokia
 

Absolut

Private member
Liittynyt
9.12.2003
Viestit
1589
Vellu sanoi:
No ei ole mikään pakko. Kuulostaa edelleen täysin samalta ongelmalta kuin niihin aikoihin oli.
Ihan tuohon koko edeltäväänkin keskusteluun; ei tuo nyt mikään käsittämättömän laaja ongelma ole ollut, koska ainakaan huolloissa tuo ei minkäännäköisenä piikkinä näkynyt. Muistelen että jotain tuommoista olisin kuullut aiemminkin siitä GPRS-asetuksesta, mutta kojeita joissa sitä olisi valitettu ei kyllä huollattamaan vaivauduttu.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Mulla ainakin 3210:ssa ennakoiva tekstinsyöttö toimii kuin unelma. Jos jotain sanaa ei ole valmiiksi, niin "rakentaa" sen lyhyemmissä osissa ja kas kummaa, seuraavalla kerralla se löytyy. :thumbup:

Lisäksi itsellänihän ei ainakaan ole mitään ongelmia kirjainten kokojen kanssa, lienee huonompien mallien juttuja ne. :D
Munkin mielestä ennakoiva tekstinsyöttö on loistava ominaisuus ja se on toiminut kaikissa puhelimissani joissa se on ollut. Ja opin käyttämään sitä parissa päivässä, joten helkutin helppokäyttöinenkin se on. Ja nopeuttaa se kirjoittamista aivan selvästi.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jacques sanoi:
Munkin mielestä ennakoiva tekstinsyöttö on loistava ominaisuus ja se on toiminut kaikissa puhelimissani joissa se on ollut. Ja opin käyttämään sitä parissa päivässä, joten helkutin helppokäyttöinenkin se on. Ja nopeuttaa se kirjoittamista aivan selvästi.
Mä olen meidän perheestä ainoa, joka tota käyttää. Itse tykkään, mutta kaikki ei :dunno:
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Minähän en mitään näistä puhelimistakaan ymmärrä, joskin jonkinlaista Siemensin kapulaa taskussani kuljettelen. Se oli halvin.

Tärkeimpiä ominaisuuksia puhelimessa itselleni ovat akun pitkä kesto, hyvä kuuluvuus, hyvä näppäintuntuma ja herätyskellokin olisi hyvä olla. Muuta en puhelimella tee. Jos jokin firma tekee tulevaisuudessai Canonin Ixuksen kokoisen tai pienemmän puhelimen, jolla saa otettua digipokkaritasoisia kuvia, niin sellaisen saattaisin kenties ostaa. Se olisi näppärä matkoilla.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Saako Nokian sanavarastosta poistettua näitä idioottimaisia epäsanoja joita sinne on tehtaalla laitettu?

33-- puhelimissa pitää aina käydä valikon kautta vaihtamassa sana mutta uudemmissa sanan saa vaihdettua suoraan teksti-ikkunassa.
 
Ylös