Lancer
Realisti
Oottaa oottaa. Toivottavasti jaksaa odotella.
Jopas kuulostaa hyvältä. Onnellinen sinä. :ahem:Odottaa! Menen toista kertaa naimisiin elämässäni nyt ensi syyskuussa ja tällä kertaa naisen kanssa, josta voin olla ylpeä jokaisella elämän osa-alueella. Olen kyllä onnen poika!
Osaako tekoröyhtäistä? Entäpä päästää sarjapieruja?Odottaa! Menen toista kertaa naimisiin elämässäni nyt ensi syyskuussa ja tällä kertaa naisen kanssa, josta voin olla ylpeä jokaisella elämän osa-alueella. Olen kyllä onnen poika!
Hieno nainen tekee noi salaa!Osaako tekoröyhtäistä? Entäpä päästää sarjapieruja?
Onnea etukäteen!
Onko se sitten merkki suhteen väljähtymisestä jos vaimo piereksii anopin (äitinsä) nähden.Hieno nainen tekee noi salaa!
Menee suihkuun pesemään KÖH KÖHOn. Varma tieto :ahem:
Julkisesti piereskelevä nainen on.....no, mies....
Sielä jossain sun... :ahem:Mutta missä se odottaa? :thumbfh: :thumbfh:
Täytyy palata näinkin vanhaan aiheeseen ja vastata kysymykseen. Epäilemättä seksistä pidättäytymällä syntyy KESTÄVÄMPIÄ suhteita. Olen tästä melkoisen varma. Niiden liittojen onnellisuudesta en sitten menis vannomaan.Uskotteko, että esiaviollisesta seksistä pidättäytymällä syntyisi sitoutuneempia ja kestävämpiä avioliittoja vaiko kenties juuri päinvastoin?
Koska ite en siihen ois pystyny. Kaverin kaveri on lestadiolainen ja se ei saanu edes suudella poikaystavaansa ennen papin aamenta, aina piti olla joku kolmas henkilo huoneessa.Miksi?
Niin, nyt kun mainitsit mulla on tossa pihassa toi Xsara, vm. -94 normisti 8000€ mutta nyt saat meidän kauttamme hintaan 5000€*, eli säästöä kertyy huimat 3000€ jolla voit vaikka ostaa ihka oikean auton!Seksiä vasta avioliitossa? Sehän on vähän sama kuin ostaisi käytetyn auton puhelinmyyjältä.
Uskoisin tietäväni naisista sen verran, että tuo oma itsensä oleminen on miehessä varsin kovaa valuuttaa.Itsehän en ole vielä seurustellut kertaakaan, vaikka ikää on jo 19. Suurimpana syynä luultavasti on oma ujous sekä myös se on saattanut vaikuttaa, että lukioaikana tuli pyörittyä sellaisissa porukoissa, joissa ei ollut naisia. Nykyisin monet kaveritkin on naisia ja se on ollut positiivista huomata, että naiset viihtyvät seurassani, vaikka olen vaan oma tavallinen itseni.
Se on tullut huomattua, että monista miehistä tulee heti eri ihmisiä, jos seurassa on naisia. :yuck:Uskoisin tietäväni naisista sen verran, että tuo oma itsensä oleminen on miehessä varsin kovaa valuuttaa.
Väillä kyllä onnistuu, kun on vaan muina miehinä.Uskoisin tietäväni naisista sen verran, että tuo oma itsensä oleminen on miehessä varsin kovaa valuuttaa.
Testosteronin vaikutus ulottuu myös luonteeseen.Se on tullut huomattua, että monista miehistä tulee heti eri ihmisiä, jos seurassa on naisia. :yuck: