Odottaako tosi rakkaus?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Odottaa! Menen toista kertaa naimisiin elämässäni nyt ensi syyskuussa ja tällä kertaa naisen kanssa, josta voin olla ylpeä jokaisella elämän osa-alueella. Olen kyllä onnen poika!
Jopas kuulostaa hyvältä. Onnellinen sinä. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Odottaa! Menen toista kertaa naimisiin elämässäni nyt ensi syyskuussa ja tällä kertaa naisen kanssa, josta voin olla ylpeä jokaisella elämän osa-alueella. Olen kyllä onnen poika!
Osaako tekoröyhtäistä? Entäpä päästää sarjapieruja?

Onnea etukäteen!
 

Örfil

Guest
On. Varma tieto :ahem:

Julkisesti piereskelevä nainen on.....no, mies....
 
Viimeksi muokattu:

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Oottaa oottaa, toivottavasti joskus löytyisi ihana kumppani vierelleni.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Uskotteko, että esiaviollisesta seksistä pidättäytymällä syntyisi sitoutuneempia ja kestävämpiä avioliittoja vaiko kenties juuri päinvastoin?
Täytyy palata näinkin vanhaan aiheeseen ja vastata kysymykseen. Epäilemättä seksistä pidättäytymällä syntyy KESTÄVÄMPIÄ suhteita. Olen tästä melkoisen varma. Niiden liittojen onnellisuudesta en sitten menis vannomaan.

Jos ihminen jaksaa tommosen asian kanssa pelata noin paljon ennen aamenta, niin se kyl sit liitossaki on lopulta aivan sama miltä se seksi maistuu ja tuntuu. Samalla pinttyneellä päämäärällä sielläkin homma etenee.

Luulen myös, että nämä pidättäytymisten onnistumisprosentit on paljon heikompia kuin mitä pidättäytyjät itse myöntävät.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Seksiä vasta avioliitossa? Sehän on vähän sama kuin ostaisi käytetyn auton puhelinmyyjältä.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Seksiä vasta avioliitossa? Sehän on vähän sama kuin ostaisi käytetyn auton puhelinmyyjältä.
Niin, nyt kun mainitsit mulla on tossa pihassa toi Xsara, vm. -94 normisti 8000€ mutta nyt saat meidän kauttamme hintaan 5000€*, eli säästöä kertyy huimat 3000€ jolla voit vaikka ostaa ihka oikean auton!




*Sopimus on sitova. Luettuasi tämän präntin sitoudut lahjoittamaan 2€ Puhikselle tai tarjota kaljat. Valitukset luetaan tarkkaan mutta niitä ei käsitellä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Eniten pelkään sitä, että ketään naista ei tuu ikinä olemaan minulla :/, ei oo ainakaan tähän päivään mennessä viel hyvältä näyttänyt vaikka pieniä valon pilkahduksia on ollutkin.

Toiset ne löytää helposti kumppanin, toisilla niitä on ollu parit kymmenet ja toisilla ei koskaan yhtään vaikka yrittää, mulle turha tulla sanomaan jos on löytänyt kumppanin ei se minua yhtään lohduta.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Itsehän en ole vielä seurustellut kertaakaan, vaikka ikää on jo 19. Suurimpana syynä luultavasti on oma ujous sekä myös se on saattanut vaikuttaa, että lukioaikana tuli pyörittyä sellaisissa porukoissa, joissa ei ollut naisia. Nykyisin monet kaveritkin on naisia ja se on ollut positiivista huomata, että naiset viihtyvät seurassani, vaikka olen vaan oma tavallinen itseni.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itsehän en ole vielä seurustellut kertaakaan, vaikka ikää on jo 19. Suurimpana syynä luultavasti on oma ujous sekä myös se on saattanut vaikuttaa, että lukioaikana tuli pyörittyä sellaisissa porukoissa, joissa ei ollut naisia. Nykyisin monet kaveritkin on naisia ja se on ollut positiivista huomata, että naiset viihtyvät seurassani, vaikka olen vaan oma tavallinen itseni.
Uskoisin tietäväni naisista sen verran, että tuo oma itsensä oleminen on miehessä varsin kovaa valuuttaa.
 
Ylös