Melinda
Sponsored by Sam
Välttelen, mutta pystyn syömään jos tilanne vaatii.
Soot niin nuori vielä.Oliiveja? Ei kiitos. :yuck:
Juu näin se meni. Herkkua nimenomana juuri kreikkalaisen salaatin kera, fetajuusto ja oliivit täydentävät just sopivasti toisiaan. Pizzan päälle en ihan välttämättä oliiveja kaipaa, mutta tottakai syön, jos niitä sattuu pizzassa olemaan.OoPee kai täällä joskus kertoi, kuinka kolmekekymppisenä alkoivat oliivitkin maistua
Toi on kyllä edelleenkin mun makuuni ihan kauheeta kamaa, olettaen siis, että kyseesäs on dry martini, maistuu lähinnä giniltä (eikä ihme, onhan sekoitussuhde jotakuinkin 4:1 ginin hyväksi). Kai tohonkin tottuis, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi yrittää. Sama pätee myös dzeimspondiin eli vodka martiiniin.AAAaahhh...
Mun mielestä aperetiivina vallan mainio. Kännejä en tosta(kaan) vetäis.Toi on kyllä edelleenkin mun makuuni ihan kauheeta kamaa, olettaen siis, että kyseesäs on dry martini, maistuu lähinnä giniltä (eikä ihme, onhan sekoitussuhde jotakuinkin 4:1 ginin hyväksi). Kai tohonkin tottuis, mutta en ole katsonut tarpeelliseksi yrittää. Sama pätee myös dzeimspondiin eli vodka martiiniin.
Juuri näin, paitsi en leivä kera!:ahem:Juu näin se meni. Herkkua nimenomana juuri kreikkalaisen salaatin kera, fetajuusto ja oliivit täydentävät just sopivasti toisiaan. Pizzan päälle en ihan välttämättä oliiveja kaipaa, mutta tottakai syön, jos niitä sattuu pizzassa olemaan.
Kyllä niitä ihan sellaisenaankin popsii vaalean leivän kera.
Samaa mieltä. :ahem:Ja siitä salaatin fetastakin on nykyisin puolet suolalvedessä olevaa ja puolet öljy-yrttimarinadissa. Pelksätään suolavetinen vähärasvainen feta on "lirua", ja öljyssä kylpevä hieman liian tahmeaa, niin laitanpa molemmista purkeista....
Tarttee varmaan joku kerta taas yrittää, itseasiassa olis himassakin tarpeelliset kamat.Mun mielestä aperetiivina vallan mainio. Kännejä en tosta(kaan) vetäis.
Hähää...Tarttee varmaan joku kerta taas yrittää, itseasiassa olis himassakin tarpeelliset kamat.
Eiku eipäs olekaan, oliivit puuttuu
Itsella ollut juurikin nain. Parikymppisena viela kaivoin pizzasta oliivit vex, nykyaan tykkaan niista muodossa kuin muodossa.OoPee kai täällä joskus kertoi, kuinka kolmekekymppisenä alkoivat oliivitkin maistua, mutta kuinka on muiden laita? Uppoaako omaan kurkkuun vai jääkö lautaselle tai tuleeko syötettyä jollekulle muulle?
Pitää varmaan elätellä toivoa, että oliivien pois ronkkijanikin alkaa muutaman vuoden päästä niistä pitää.Itsella ollut juurikin nain. Parikymppisena viela kaivoin pizzasta oliivit vex, nykyaan tykkaan niista muodossa kuin muodossa.