Aika hölmöä puhua sisäänajokierroksesta kun kierroksen tarkoitus on testata järjestelmien toimimuus.Bobakki sanoi:Sisäänajokierros voi mennä vähän ohi, mutta sitä muistelisin joskus käytetyn.
Kukas nyt keksis järkevän sanan tolle?
Aika hölmöä puhua sisäänajokierroksesta kun kierroksen tarkoitus on testata järjestelmien toimimuus.Bobakki sanoi:Sisäänajokierros voi mennä vähän ohi, mutta sitä muistelisin joskus käytetyn.
Formationlap on ruutuunajokierros!J.Heldenview sanoi:alustuskierros (formation lap)
sisäänajokierroksesta tulee mieleen varikolle ajokierros, eikä auton sisäänajo
-edit- vai oliko tuo formation lap kisan eka kierros ... silti alustuskierros kuulostaa hyvältä
Ihmettelee kun ei motti savua....Moe Szyslak sanoi:Peedrokin kurkkii moottorin suuntaan sen oloisena kuin jotain ymmärtäisikin
Moe Szyslak sanoi:Jos mäntä kurkkii lohkosta ulos päivänvaloa niin epäilen moottorivauriota.
Tai että semmonen olisi lähikilometreillä tulossa.
Mäkki jatkaa siitä mihin viime kausi jäi!! :alppu:Moe Szyslak sanoi:Jos mäntä kurkkii lohkosta ulos päivänvaloa niin epäilen moottorivauriota.
Tai että semmonen olisi lähikilometreillä tulossa.
Tais Mousliilla taas kerran lähteä pappis käsistä :ahem:Observer sanoi:Bwahhahhaa. FIA:n sekoilu sääntöjen kanssa on kyllä koomista. Eilen mentiin jo 1.17-aikoja autoilla joita ei ole suunniteltu kehityskaarensa alkupuolella olevien uuden sukupolven V8:sien ympärille ja tässä vaiheessa ei varmaan vielä osata ottaa renkaistakaan kaikkea irti. Helmikuun testeissä alkaa viime vuoden ajat olla tällä tahdilla jo kovilla. Kyllä siinä kierrosjat tippuu ja turvallisuus paranee.
Loppuviikosta pitäisi ainakin MF1 Racingin aloittaa testinsä.butterfly sanoi:Onkos tällä viikolla testejä muilla kuin ferrarilla?
Jerezissä testaavat ainakin McLaren, Toyota, Williams, Honda ja BMW Sauber. Muistelisin lukeneeni myös Renaultin olevan radalla Kovalaisen voimin, Red Bull -joukkiosta en osaa sanoa.butterfly sanoi:Mitenkäs?? Onkos tällä viikolla testejä muilla kuin ferrarilla? Olisi kiva tietää mitä aikoja ja ongelmia eri tallit on saanut aikaisiksi.
Movement at McLaren
McLaren's Vehicle Project Director Nick Tombazis is reported to have left the team after only 18 months. Tombazis joined McLaren from Ferrari in April 2004 to work on car design but McLaren already head chief designer Mike Coughlan in place in addition to executive engineering director Neil Oatley. Soon after his arrival, the technical team was reshuffled with Paddy Lowe being put in charge of vehicle design, aerodynamics, simulation and race engineering, while Tombazis found himself in more of an administrative role. Given the speed with which he has departed it seems likely that the decision was mutual agreement as McLaren tends to fight hard when it wnats to keep an engineer. The departure and that of Adrian Newey will have no immediate effect on the team as the MP4-21 is finished and now going into production. Success in Formula 1 has a downside as it results in other teams trying to hire your designers and at the moment there are several teams offering big salaries to get new people. We hear that Renault and BAR have both lost staff in recent days to Red Bull Racing.