Off-Season

roenick97

#97
Liittynyt
25.8.2005
Viestit
373
Sijainti
Scottsdale, Phoenix, AZ.
Button fastest V8 runner on day two at Jerez

It was another sunny day in Jerez for the second day of Honda Racing F1 Team’s three-day test.



Jenson Button has now joined the test team, taking over from Anthony Davidson in chassis 078-07, and spent the morning session running through some early set-up work, completing 52 laps.

Jenson spent the afternoon working through a Michelin tyre evaluation, looking at various compounds. He completed a total of 70 laps today and set the second fastest time, a 01:19.087 – the fastest time of the V8 runners.

James Rossiter continued his running in the new 078-08 car. He ran through a chassis set-up programme, completing 37 laps in the morning and a further 31 laps in the afternoon session.

NB: Badoer, Montagny, Kovaleinan, Klien, Coulthard & Van Hooydonk are in V10 cars.
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Huomasit varmaan roenick että honda ajattaa saman päivän aikana kuskeja sekä v-10 että v-8 moottorilla varustettuja autoja. Mua se vähän hämäs. ihmettelin että miks v*tussa honda on aina käressä :D Minkähänlaisia aikoja ne tykittää juurikin v-8 autoilla? Saattaa meinaan tulla aika tiukka kisa vanhojen vihollisten kesken ensikaudella :D
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
formulastara sanoi:
Eiköhän sillä autojen tasoerolla kuulukin kunnon kuskin päästä ohi. Tosin Melbournessa ei onnistunut... :tongue:
Melbournessa (2003) Kimillä olikin sen hetken toiseksi paras auto alla :thumbup:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Rosberg nopein V8 kuskeista ja puol sekkaa Webberin edellä.
Jerez - 9/12/05 :
1. Pedro de la Rosa (Mclaren V10) 1'17.303 (77 laps)
2. Nico Rosberg (Williams Cosworth V8) 1'19.174 (24 laps)
3. Jenson Button (Honda V8) 1'19.365 (122 laps)
4. Jarno Trulli (Toyota V8) 1'19.670 (89 laps)
5. Mark Webber (Williams Cosworth V8) 1'19.684 (55 laps)
6. Ricardo Zonta (Toyota V8) 1'19.859 (60 laps)
7. Jacques Villeneuve (BMW Sauber V8) 1'19.864 (86 laps)
8. Christian Albers (MF1 V10) 1'19.952 (70 laps)
9. Alex Wurz (Mclaren Mercedes V8) 1'20.105 (70 laps)
10. Anthony Davidson (Honda V8) 1'20.106 (102 laps)
11. Tiago Monteiro (MF1 V8) 1'20.300 (70 laps)
12. Marc Gené (Ferrari V8) 1'20.981 (79 laps)
13. David Coulthard (Red Bull) 1'21.114 (104 laps)
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
F1-talvitestit lauantaina, Jerez:

1. Villeneuve BMW 1.18,752 101
2. de la Rosa McLaren 1.19,533 94 *
3. Zonta Toyota 1.19,805 60
4. Trulli Toyota 1.19,870 77
5. Wurz McLaren 1.20,219 111
6. Gene Ferrari 1.20,246 111
7. Winkelhock MF1 1.20,856 52 *
8. Rusinov MF1 1.21,990 29 *
9. Albers MF1 1.22,683 25
10. del Monte MF1 1.24,350 27 *

* = V10-moottori
Ajat epävirallisia.

(MTV3)
[21:52:42] <porssiman> 1. Villeneuve BMW 1.18,752
[21:52:48] <porssiman> he is back!!
[21:53:18] <tsode> lol
[21:53:27] <porssiman> :D he is
:ahem:
 

Metanolman

Well-known member
Liittynyt
12.10.2005
Viestit
548
Sijainti
Lappeenranta
Oho, Villehän on päässyt vauhtiin... :eek!: Myös baijerilaiset ovat saaneet uuden kasinsa hyvään kuntoon, ainakin aikojen valossa.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Voihan sitä Jacques-fanit pästää riemunkiljahduksia testituloksistakin, kun sitä juhlittavaa on muuten ollut niin kovin vähän :thumbup:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ehkäpä hidastuvat vauhdit ja heikommat moottorit auttavat villeneuvea? :rolleyes:

Villeneuven huippukuskinlahjat katos tasan samoihin aikoihin kun sutimisen esto tuli sallituksi. Sen jälkeen on ollut yritystä enemmän kuin nopeutta.

Joku moottoripomo olisko ollu BMW:n sanoi, että pienemmät moottorit tulevat hankaloittamaan niiden kuskien ajoa jotka käyttävät moottoria paikkaamaan ajovirheitä/tms. Kimi? :confused:
 

hannu^

Well-known member
Liittynyt
29.12.2003
Viestit
781
Sijainti
Joensuu
J.Heldenview sanoi:
Ehkäpä hidastuvat vauhdit ja heikommat moottorit auttavat villeneuvea? :rolleyes:

Villeneuven huippukuskinlahjat katos tasan samoihin aikoihin kun sutimisen esto tuli sallituksi. Sen jälkeen on ollut yritystä enemmän kuin nopeutta.

Joku moottoripomo olisko ollu BMW:n sanoi, että pienemmät moottorit tulevat hankaloittamaan niiden kuskien ajoa jotka käyttävät moottoria paikkaamaan ajovirheitä/tms. Kimi? :confused:
Tuskin Kimillä mitään ongelmia on, hänhän oli huippukuski myös pikkuformuloissa?
Luistoneston poisto on varmasti tervetullutta monille hyville kuskeille, jotka kenties hävisivät aikaa sen takia että elektroniikka tasoitti kuskien eroja.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Minardi fani sanoi:
eikös Kimi ajanut Monacossa nopeimman kierroksen ilman luistonestoa Sauberilla`??
Ei kai sentään kisan nopeinta. Oman nopeinpansa?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
J.Heldenview sanoi:
Ehkäpä hidastuvat vauhdit ja heikommat moottorit auttavat villeneuvea? :rolleyes:

Villeneuven huippukuskinlahjat katos tasan samoihin aikoihin kun sutimisen esto tuli sallituksi. Sen jälkeen on ollut yritystä enemmän kuin nopeutta.

Joku moottoripomo olisko ollu BMW:n sanoi, että pienemmät moottorit tulevat hankaloittamaan niiden kuskien ajoa jotka käyttävät moottoria paikkaamaan ajovirheitä/tms. Kimi? :confused:
eipä ne kuskinlahjat ole mihinkään kadonnut. Mutta sutimisen esto vain tasoitti eroa muihin. Toki siinä on sekin että Villeneuve käsittääkseni pitää siitä että pystyy itse hallitsemaan autoa enemmän, ja onkin sen takia ollut käsittääkseni yksi suurimmista sutimiseneston kritisoijista.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jacques sanoi:
eipä ne kuskinlahjat ole mihinkään kadonnut. Mutta sutimisen esto vain tasoitti eroa muihin. Toki siinä on sekin että Villeneuve käsittääkseni pitää siitä että pystyy itse hallitsemaan autoa enemmän, ja onkin sen takia ollut käsittääkseni yksi suurimmista sutimiseneston kritisoijista.
Jakues on kyllä toisaalta yksi suurimmista hyötyjistä kun ajetaan sateella. Jostain kohtuullisen käsittämättömästä syystä Villeneuve on aina halunnut autonsa kaasupolkimen olevan liki on-off-mallia, liikerata on tosi lyhyt. Enemmän mä Jakuesin vahvuutena pitäisin jonkinasteista rämäpäisyyttä kuin autonhallintaa, eli että jarruttaa viimeisenä ja uskaltaa pikkuisen enemmän kuin muut.
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Jacques sanoi:
eipä ne kuskinlahjat ole mihinkään kadonnut. Mutta sutimisen esto vain tasoitti eroa muihin.
Heh... Tasoitti eroa muihin... Joo tavallaan olet oikeassa, nyt Villeneuve on jo huomattavasti lähempänä Karthikeyania ja kumppaneita...
 
Ylös