Offtopic eli sättimistojck

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Liepeellä on kyllä varsin mukava rata, mutta itse ei tule eksyttyä sinne tänä kesänä, kun ei ole mitään suurempia kilpailuja siellä päin. Jos ei olisi niin kaukana, niin varmasti tulisi käytyä huvikseenkin ajelemassa.
Itselläkin on sinne 250 kilometriä, mutta tulee varsinkin kesällä käytyä usein siellä suunnilla, niin aina pitää käydä ajelemassa. Toinen paikka missä tuli viime kesänä pariin otteeseen käytyä oli Härmän Mika Salo Circuit.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ajellaan nyt sitten kunnolla....kohta taas kielletään.
 

Örfil

Guest
Turussa ekalla kerralla tonnikiekan kisassa tuli itellekin huono olo, seuraavalla kerralla tajus jo käydä välillä ulkona haukkaamassa happea välillä.
Nouseehan noissa väkisinkin kaikki kärytasot aika ylös ja tulee kökkö olo, jos on koko ajan tuntukausia sisällä.

Oulun tapauksesta lisää:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014041918226302_uu.shtml

Mutta onneks on nyt ULKORATAKAUSI :cool:
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
411
Joo on se kyl hyvä käydä haukkaa happee jos on tunkkanen ilma
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Näillä näkymin tulossa pidempi ajotauko.

Ns. "WoPet" edessä.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Missä paikoissa pääkaupunkiseuduilla on kahden penkin autoja? Eihän niitä kuitenkaan ihan joka mestassa ole?

Minkälaista ikärajaa noissa tapaa olla, onkohan viisivuotias liian pieni. Turvavyötä noissa tuskin on, vai onko?
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Missä paikoissa pääkaupunkiseuduilla on kahden penkin autoja? Eihän niitä kuitenkaan ihan joka mestassa ole?

Minkälaista ikärajaa noissa tapaa olla, onkohan viisivuotias liian pieni. Turvavyötä noissa tuskin on, vai onko?
Ei taida pääkaupunkiseudulla oikein olla. Kart'in clubilla on peräkkäin istuttava malli, mutta en tiedä kuinka on ajossa (en ole koskaan nähnyt ajettavan). Soittamalla varmaan selviäisi.
Turku Kartingissa ainakin ollut rinnakkain istuttava malli ja siinä oli turvavyöt. Turkua ei tosin taideta laskea ihan pääkaupunkiseutuun.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Turku Kartingissa ainakin ollut rinnakkain istuttava malli ja siinä oli turvavyöt. Turkua ei tosin taideta laskea ihan pääkaupunkiseutuun.
Ei vissiin nykysukupolvet enää, kun pääkaupunkius siirtyi Helsingille vähän aikaa sitten. Mutta, Turussa on käytettävissä peräkkäinistuttava tandemauto ja on sillä allekin 5-vuotiaita taidettu ajeluttaa.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Ok kiitos tiedoista. Kart'in clubille siis pitää soitella tai käydä katsomassa, aika lailla vieressä tuossa kun on.

Mika Salo Circuitilla taitaa olla tuollaisia autoja, siellä päin tulee silloin tällöin poikettua ja voisi sitten tuolla radalla käydä. Ulkomaille Turkuun en usko lähiaikoina eksyväni. :frank:

Poika on kyllä aika arka, liekö tuosta loppujen lopuksi edes nauttisi. Ehkä se menee köröttelyksi, no sellaista tosin ajoni taitaa muutenkin olla :eek:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tänään selkäoperaatio, ajotaukoa näillä näkymin Turkuun asti.

Hyvinkäälle muuten mahdollisesti pääsisi, mutta edellisenä iltana on firman tilaisuus ja epäilen vahvasti ajokuntoani lauantai- aamupäivänä. Saatikka, että olisin lähellä autoani vielä tuona ajankohtana.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Koska tämän perusteella olen suurin syyllinen kkwcs:n suosion laskuun ja ollaan ilmeisesti koko tiimi aivan saatananmoisia idiootteja, niin en aio enää osallistua KKWCS-kisoihin Lavintoa lukuunottamatta.. Niin että voitte nyt sitten tulla kisoihin taas kun minä en ole siellä pilaamassa tunnelmaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Koska tämän perusteella olen suurin syyllinen kkwcs:n suosion laskuun ja ollaan ilmeisesti koko tiimi aivan saatananmoisia idiootteja, niin en aio enää osallistua KKWCS-kisoihin Lavintoa lukuunottamatta..
Ei PeePee ole.

No mutta, päästäkää kuulemaanne myös toisesta korvasta vaan ulos. Varmaan jokaisella on melko hyvä kuva, miten toiset suhtautuvat tähän varikolla.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Koska tämän perusteella olen suurin syyllinen kkwcs:n suosion laskuun ja ollaan ilmeisesti koko tiimi aivan saatananmoisia idiootteja, niin en aio enää osallistua KKWCS-kisoihin Lavintoa lukuunottamatta.. Niin että voitte nyt sitten tulla kisoihin taas kun minä en ole siellä pilaamassa tunnelmaa.
Mä taas käsitin Andyn puheista että se on mun ja Jussin vika kun on suunniteltu hirveitä ja suuria :rolleyes:
Siksi kärkäs avautuminen siis.
Se että en tykännyt kummastakaan kisasta viime vuonna ei tarkoita että nimenomaan sinun takiasi en ole käynyt kisoissa.
Enkä ole henk. koht. vittuuntunut kenellekään, jos nyt sellaisen kuvan sait.
Puolustan silti henkeen ja vereen sitä että ei se syy nyt ihan noin yksiselitteinen ole suosion laskuun ollut kuin Andy antoi ymmärtää.
Ja silti olen ylpeä siitä mitä tuo sarja on vuosien varrella ollut, ja on tänä päivänäkin.
Viime vuoden tapahtumat vaan on saaneet omat mielenkiinnot muualle, kenenkään yksittäinen syy se ei ole.
(pahoittelut jos siitä loukkaannuit henkilökohtaisesti)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Voisi jatkaa jarnaa täällä vallan.

Mä taas käsitin Andyn puheista että se on mun ja Jussin vika kun on suunniteltu hirveitä ja suuria :rolleyes:
Siksi kärkäs avautuminen siis.
Jussille olen tästä kuittaillut aina välillä, vähän samalla mentaliteetilla kuin Alpun housuttomuudesta. En tarkoittanut muuta kuin hämmentää hyvällä hengellä, ja virittää jarna-ansan ;).

Henkilökohtaisesti mua on alkanut vituttamaan toi väkisin pusertaminen, esim. Team 107:n jäsenet käy kuumana heti kun ei auto pelaakaan kuin se oma rakas 107.
No mutta nillittäminenhän kuuluu lajiin. Kärkikuskitkin Turun kisatoikissa nillittelivät puolin-toisin, ja sitten lopuksi tietenkin sopivat asian. Ykkösissäkin Alonso ja Vettel nillittivät. Meillä ei vain ole sellaista pa-syteemia, jolla kiukuttelut kuulisi reaaliajassa.

Ja mitä tulee pärjäämiseen niin aika hyvin on muistissa eräs Hollolan kisa.
Enhän mä ole väittänytkään että pärjäisin.

Andy nyt on näyttänyt sitä huonoa oloa aina niin kauan kuin on ajanut sarjassa mutta nyt se on muka jokin uusi asia.
Ja eikai kannata autotuurin pilata muiden päivää sekä omalta osalta koko tapahtumaa? Ihan oikeasti?
Totta. Jostain syystä omalla autolla kisatessa ja kisojen jälkeen ei ole koskaan vituttanut niin paljon, kuin KKWCS-kisan jälkeen keskimäärin. Ja meillä on autotuuria riittänyt oman auton kanssa ihan pohjan irtoamisesta renkaan lentämiseen pitkälle metsään kesken ajon.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös