Oletko/olitko koulukiusattu?

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Tämä voi joillekkin olla arka aihe, mutta oletteko/oletteko olleet joskus koulukiusauksen uhreja?

Minä olen. Viimeksi tänään. Mua yleensä pilkataan mun kehitysvammasta ja siitä, kun en osaa puhua täysin normaalisti. Muutenkin mua kiusataan.
Tänään mun hattua vietiin ympäri koulua ja mun maito varastettiin, kun käänsin selkäni. Tänään pahin isku oli se, kun oma luokkakaveri sanoi mua vammaseksi, se todella satutti. Mutta ei se kivaa ole, kun mun änkytystä matkitaan, varsinkin, kun en voi sille mitään.

Teidän vuoronne.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole ollut koskaan koulukiusattu, enkä myöskään itse ole kiusaamista harrastanut.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Tämä voi joillekkin olla arka aihe, mutta oletteko/oletteko olleet joskus koulukiusauksen uhreja?

Minä olen. Viimeksi tänään. Mua yleensä pilkataan mun kehitysvammasta ja siitä, kun en osaa puhua täysin normaalisti. Muutenkin mua kiusataan.
Tänään mun hattua vietiin ympäri koulua ja mun maito varastettiin, kun käänsin selkäni. Tänään pahin isku oli se, kun oma luokkakaveri sanoi mua vammaseksi, se todella satutti. Mutta ei se kivaa ole, kun mun änkytystä matkitaan, varsinkin, kun en voi sille mitään.

Teidän vuoronne.
Käskepä niiden nyt ihan lopettaa tuollainen idiotia tykkänään tai muuten Forumilta tulee isot sedät ja...sitten ne vaan tulee!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No totta maar olin. Ihan siksi kun en suostunut hipetihoppariksi tahi nahkatukaksi. Ne oli vaihtoehdot meitin yläasteella jos ei halunnut tulla kiusatuksi.

Kannattaa koittaa asettua kiusaamisen ja kiusaajien yläpuolelle.

Oli mahtaisa hetki kun näin aikuisiällä yksi yläasteella turpaankin vetänyt jätkä tuli nolona baarissa pyytämään anteeksi kiusaamistaan. Nauroin ja paiskasin kättä. Juotiin kaljat ja vaihdeltiin kuulumisia jotka ei kiinnostaneet kumpaakaan vitunkaan vertaa. Viimeistään sillä hetkellä pääsin asettumaan yläpuolelle henkisesti.

Ja tietty olen moderaattori juuri tämän takia. Pitipä kerätä tämä täky pois kuleksimasta teiltä uuvateilta.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Käskepä niiden nyt ihan lopettaa tuollainen idiotia tykkänään tai muuten Forumilta tulee isot sedät ja...sitten ne vaan tulee!
Olen sanonut jo ainakin 999999999 kertaa, mutta ei mene jakeluun.

Ja tulkaa vaan.. Tahdon nähä sen.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Enpä kai ollut sanan varsinaisessa merkityksessä kiusattu, vaikka ylä-asteiässä muista syrjässä olinkin tavallaan. Ja nyt lukiossa on ihan hyvä meininki kaikin puolin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mua ei juurikaan kiusattu. Ainoastaan joskus tokalla tms joku silloinen kuudesluokkalainen vähän nimitteli muutamaan kertaan. Tosin luulenpa että se varmaan johtui siitä että isosiskoni oli samalla luokalla sen kanssa. Noinkohan ko sälli oli siskooni ihastunut kun se sitäkin nimitteli. :D

Nurtsi

Registered Loser
Vettel-fanin pitäis pistää kiusaajille linkki tänne niin näkisivät että kuinka rajua porukkaa täällä on. Sitten kyllä kiusaaminen loppuis:thumbup:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ala-asteen loppupuolella ja yläasteen alussa. Lähinnä henkisesti, en muista tulleeni lyödyksi kuin kerran.

Yläasteen luokkakokous muutama vuosi takaperin oli jossain määrin tyydyttävä kokemus. Pahimmasta tapauksesta, silloisesta urhelijalupauksesta ja kaikkien luokan tyttöjen idolista, oli tullut lihava alkoholisti epäonnistuneessa parisuhteessa. Tyttöjen puolelta niinikään pahimmasta tapauksesta, stereotyyppisesta teiniprinsessasta, oli tullut elämäänsä kyllästynyt lähihoitaja. Karma on hieno asia. :ahem:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ala-asteella olin koulukiusattu. Ehkäpä suurimmat syyt olivat siinä, että olin kiltti ja hieman ujo poika, joka pärjäsi hyvin koulussa. Kuulostaa varmasti monelle tutulta yhtälöltä. :eek:

Nurtsi

Registered Loser
Häpeäkseni totean että olin kiusaaja, mutta kyllä muakin on sittemmin kiusattu.

Vanhemmiten alan häpeämään yhä enemmän kiusaamista kun ymmärtää kuinka kamalaa se on ja ehkä jonain päivänä joudun tekemään samoin kuin Pyryfin kiusaaja

Aivan varmasti myös Vettel-Fanin kiusaajille tulee joskus vielä lähes sietämätön häpeän tunne.

oldez

Well-known member
Häpeäkseni totean että olin kiusaaja, mutta kyllä muakin on sittemmin kiusattu.

Vanhemmiten alan häpeämään yhä enemmän kiusaamista kun ymmärtää kuinka kamalaa se on ja ehkä jonain päivänä joudun tekemään samoin kuin Pyryfin kiusaaja

Aivan varmasti myös Vettel-Fanin kiusaajille tulee joskus vielä lähes sietämätön häpeän tunne.
Komp.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Teidän vuoronne.
Ala-arvoista toimintaa itseään todennäköisesti kovinkin aikuisina pitäviltä ihmisiltä. Ensimmäinen tehtävä on ilmoittaa kiusaajille että toimintansa ei ole hyväksyttävää ja että se loukkaa ja satuttaa sinua ja että se on (koulu)kiusaamista. Sen jälkeen jos homma jatkuu, menet heti kertomaan opettajalle asiasta. Siihen on reagoitava.