the flying finn
Well-known member
Uskoisin että on, tuskin DC olisi muuten puhunut Australian Gp:n alla katseensa kääntämisestä Toyotalle tai muihin talleihin. Puuttuu vain virallinen vahvistus asialle jonka kaikki "tietävät"JT sanoi:Ja vielä jatkokysymys: olisiko Kimin pikku hiljaa syytä kääntää katseet Williamsille, vai jokohan nimi on McLarenin sopimuspaperissa?
Siinä on varrmasti suurin yksittäinen syy, mutta en usko että tuota suorituskykyeroa selitetään pelkästään Mersun huonoudella, vaan myös itse autossa on parantamisen varaa. Vaikka auto on "ihan hyvä" ajaa, ei se minun mielestä tarkoita sitä, että se olisi välttämättä nopea (yleensä mutkissa pidon ja aerodynamiikan osalta), vaan lähinnä sitä että auto käyttäytyy hyvin ja tasapainoisesti. Suorituskykyä tarvitaan varmasti lisää myös aerodynamiikan alueella, siitä syystä Wokingin väki onkin kehitellyt erilaista etusiipi/keularakennetta B-malliin.Cage sanoi:Tuosta etusivulta luin Kimin kommentit niin ongelman syy on MINUN mielestäni yhä varmemmin koneessa. Kimihän sanoi, että auto oli ihan hyvä ajaa ja joku oli ainakin näkevinään, ettei Coulthardillakaan ollut ohjaamossa mitään ylimääräistä kohellusta.
Viimeksi muokattu: