Tässä kevenyksesksi pieni McLaren vitsi (toivottavasti kuskit eivät nykyisin ole yhtä toivottomia):
Ron Dennis on huolissaan tallinsa viimeaikaisesta huonosta menestyksestä Ferraria vastaan. Hän ei voi ymmärtää sitä, koska McLaren on suuri tiimi Euroopassa. Heillä on parhaat aerodynaamikot, osat jne. Kuitenkin lähes joka kilpailussa Ferrari lyö heidät. Niinpä Dennis soittaa Ross Brownille ja selittää hänelle ongelmansa. Ross on erittäin ymmärtäväinen ja kutsuu Dennisin seuraamaan Ferrarin kuljettajien ajoa Mugelloon. Ron ottaa kutsun vastaan, ja harjoitusajon päätyttyä hän sanoo Rossille:
- En kyllä vieläkään ymmärrä. Me teemme testeissä aivan samat asiat, mutta silti te lyötte meidät jatkuvasti.
- Luulen sen johtuvan siitä, että meidän kuskimme ovat älykkäämpiä kuin teidän, arvelee Ross.
- Mitä hittoa sinä tarkoitat? tiukkaa Ron kärttyisänä.
- Me treenaamme myös kuljettajien ajattelua... Hei Michael, tulehan tänne! kehottaa Ross ja kysyy: Hän on isäsi poika, muttei ole veljesi. Kuka hän on?
- Tuohan on helppo juttu. Sehän olen minä, vastaa Schumi.
Dennis palaa hämmentyneenä kotitallille ja etsii käsiinsä Coulthardin.
- David, juttelin Ross Brownin kanssa, ja hän väitti kuskiensa olevan viisaampia kuin te.
- Tuo nyt on aivan paskapuhetta, kimmastui David.
- No niin, vastaapa sitten seuraavaan kysymykseen: Hän on isäsi poika, muttei ole veljesi. Kuka hän on?
Coulthard menee sanattomaksi ja kysyy Dennisiltä:
- Sopiiko pomo, että vastaan huomenna?
Ron suostuu ja David menee kotiinsa lepäämään ja miettimään kysymystä. Hän kysyy sitä vaimoltaan, mutta tämäkään ei osaa vastata. Lopulta David soittaa Häkkiselle ja sanoo:
- Hei Mika, David täällä. Minulla olisi sinulle kysymys: Hän on isäsi poika, muttei ole sinun veljesi. Kuka hän on?
Mika vastaa kuin pyssyn suusta:
- Aivan helppoa, sehän olen minä!
Seuraavana aamuna David etsii Dennisin ja ilmoittaa hänelle iloisena ja itsevarmana:
- Nyt tiedän vastauksen kysymykseesi. Se on Mika Häkkinen!
- Typerys! huudahtaa Ron Dennis. Ei se ole Mika Häkkinen vaan Michael Schumacher!
*VIHJE:*Kannatan kummiskin Williamssia. :thumbup: