No niin. Tuorein Auto Motor&Sport tietää seuraavaa:
..eli tämä "pitkään ja huolella" suunniteltu McLaren MP4-19, mikä saatiin "ajoissa" testeihin, ei todellakaan ole pitkään ja huolella suunniteltu, ja testeihin se tuli kiireellä. Martin Whitmarsh oli sanonut Adrian Neweylle, että "piirrä se auto valmiiks nyt". Newey olis halunnu kuukauden lisäaikaa auton suunnitteluun, mut Martinille se ei käyny. Myöskään sitä mahdollisuutta, että MP4-19 olis verrattu MP4-17D:hen, ei Whitmarsh antanut. Asian se oli päättäny niin että uudella autolla ajetaan ja sillä siisti.
Sitten niitä ongelmia, mitkä sitä delfiiniä vaivaa:
Moottorin lohkojen valamisvaiheessa jo on ollu onkelmia, liian pehmeät pyörien ripustukset, elektroniikkaongelmat ja takapään kallistuksenvakaajat, jotka päätti sitten sulaa aina tosta lämmöstä. Testikilometrejä per kori per päivä, mäkki sai uudelle autolle huimat 267,7 km. Eli ylivoimasesti vähiten vaikka oli radalla ekana. Samaan aikaan kehitteillä olevat voimansiirron "ihmeet" ei etene mihinkään, kun ei niitä voida testata kun auto ei toimi vanhoillakaan nippeleillä.
Että niinköhän Neweylle on tullu kiire ja auto on mikä on? Etupäästä kuulemma puuttu pitoa todella paljon, ja takarenkaat ei lämpene, ei sitten millään, vasta kun useamman ajetun kierroksen jälkeen. Viimeisten testien aikaan Imolassa, englannissa otettiin kynät käteen ja autoon suunniteltiin kokonaan uus etusiipi ja kokonaan uus taka-akseli. Jälkimmäistä ei taidettu testata vasta kun eka GP:ssä ausseissa. Eli toisinsanoen mäkki on alkanu testaamaan tätä kautta varten Melbournen ekoissa harjotuksissa.
Ei näin, ei todellakaan näin...:nope:
ps. kyseisessä lehdessä on Kimi mainostamassa Tag Heuerin kelloa. En vaan tiedä kuka sen Kimin naaman on saanu niin pahan näköseks jollain kuvankäsittelyohjelmalla. Hirveetä kertakaikkiaan...