Funktio
Well-known member
Tuli tässä mieleen,että onko ollut joskus tummaihoista (musta mies) F1 kuljettajaa?
[ 24-05-2001: Message edited by: Funktio ]
[ 24-05-2001: Message edited by: Funktio ]
Uusi paljastus?? Onko Schumi alkujaan jokin hännäkäs olento? =)Originally posted by Tylsä tyyppi:
Mä taas muistan että Schumin peffan alue on mustaihoinen koska häntä on leikattu...
Muistelisin, että olisi halvaantunut. Mutta mitä todennäköisimmin muistan väärin.Originally posted by Henkka:
F3000:n Jason Watt oli "mulatti", mutta eikös se kaveri ajanut jonkun vakavan onnettomuuden. Lähtikö siinä peräti henki vai mitä tapahtui? Kuka muistaa?
Originally posted by AJaN:
Vai tarkoititko neekeriä ? Jos tarkoitit, niin miksi ilmaisit itseäsi epätarkasti ?
Mun mielestä taas kaikki ihonväriin viittaavat nimitykset ihmisistä on rasistisia. Eivät neekeritkään mitään mustaihoisia ole. Enkä minäkään valkoihoinen, vaikka minua sellaiseksi haukutaankin. prkele!Originally posted by Formulanomi:
Ei luulisi olevan kenellekään epäselvää, että neekeri -sanan käyttäminen mustista on rasistista ?
Olikos se Virossa, missä valtiovallan taholta nimenomaan suositeltiin juuri äskettäin neekeri -sanan käyttöä mustaihoisen (mustanahaline?) sijasta. Selityksenä oli, että neekeri -sana ei ole rasistinen.Originally posted by Formulanomi:
Ei luulisi olevan kenellekään epäselvää, että neekeri -sanan käyttäminen mustista on rasistista ?