Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Minä kun luulin nomia Timo TA:ksi :thumbfh:
No onhan TA huomattavasti ärsyttävämpi.
Minä kun luulin nomia Timo TA:ksi :thumbfh:
No onhan TA huomattavasti ärsyttävämpi.
Voi se tosiaan vähän olla. SorryNo onhan TA huomattavasti ärsyttävämpi.
Et ainakaan hermoja.Voi se tosiaan vähän olla. Sorry
Oonkohan menettänyt paljon, kun en oo kattonu lainkaan noita Mikkosia?
Niissä enää mitään menettämistä ole.Et ainakaan hermoja.
Miten niin VÄHÄN....:mad_old: Ei ihme, että jätkällä ei ole yhtään frendiä. HÄHÄÄH....Voi se tosiaan vähän olla. Sorry
On mulla nyt vaikka kuin!Miten niin VÄHÄN....:mad_old: Ei ihme, että jätkällä ei ole yhtään frendiä. HÄHÄÄH....
On hällä ainakin yks sivarifrendi!!!!!!11Miten niin VÄHÄN....:mad_old: Ei ihme, että jätkällä ei ole yhtään frendiä. HÄHÄÄH....
Eiku perkele, eihän se mikään sivari ollut, kun C-mies saatana.Tapasin tässä männäviikolla sivarin, jonka en alunperin tiennyt olleen sivari.
Hyvä tyyppi on.
Turkissa jotkut tarttuu aseisiin pelkän suvunkin edestä.Minen sivareista pidä. Aseisiin pitää tarttuman jos maatansa aikoo palvella.
En pidä suurta meteliä sivariudestani juuri tällaisten asenteiden takia. Parempi vaan pitää salassa monissa tilanteissa, jotta välttyy pilkkaamiselta, kiusaamiselta tai muulta vastaavalta. Tosin tähän mennessä kukaan ei ole IRL alkanut ryppyilemään mun päätöksestä, ja hyvä niin.Minen sivareista pidä. Aseisiin pitää tarttuman jos maatansa aikoo palvella.
Onhan niitä useita tapoja palvella maatansa! :tongue:Minen sivareista pidä. Aseisiin pitää tarttuman jos maatansa aikoo palvella.
Kerropas samaan hengenvetoon vaikka kaikki SM-Liigan mestarit vuoteen 2039 asti, niin tehdään vähän rahaa..Onko muka todennäköistä, että Suomi nykypäivänä tai lähivuosikymmeninä joutuisi sotaan? Eipä taida olla.
nohnoh, eipäs nyt vedetä perseelleen. jokaisella saa olla omat uskomukset, myös sodasta tai sen välttämisestä.Kerropas samaan hengenvetoon vaikka kaikki SM-Liigan mestarit vuoteen 2039 asti, niin tehdään vähän rahaa..
Mie vaan aattelin kun on niin varmaa tietoa hahmolla..nohnoh, eipäs nyt vedetä perseelleen. jokaisella saa olla omat uskomukset, myös sodasta tai sen välttämisestä.
no jos sulla kerran tuntuu olevan suht varaa tietoa siitä että joudutaan sotaan, niin kerropa millä kellonlyömällä, minä vuonna ja kenen kanssa?Mie vaan aattelin kun on niin varmaa tietoa hahmolla..
Kun ei ole. Siinäpä se. Jos olis varmaa tietoa niin nää hommat olis paljon helpompi kohdentaa. Hankittais ne ajantasaiset vermeet silleen että ne on operatiivisessa valmiudessa just sillä kellonlyömällä, ettei tarviais niitä koko ajan päivittää jotta ne olis valmiina ensi viikolla.. ja ensi vuonna.. ja ensi vuosikymmenellä.no jos sulla kerran tuntuu olevan suht varaa tietoa siitä että joudutaan sotaan, niin kerropa millä kellonlyömällä, minä vuonna ja kenen kanssa?