juu en tunnekaan..Pieni vinkki. Sä et tunne mun kehoa tai sen aineenvaihduntaa. En maininnut superdieetistä koska sellainen se ei edes olisi.
äh.. antaa olla, parempi kun en sano mitään..
juu en tunnekaan..Pieni vinkki. Sä et tunne mun kehoa tai sen aineenvaihduntaa. En maininnut superdieetistä koska sellainen se ei edes olisi.
siis fiksua tarinaa muuten oli, mutta tiedän kyllä itse millä/mitä pitää tehdä toisin.juu en tunnekaan..
äh.. antaa olla, parempi kun en sano mitään..
Juu.. En vaan ole varma sen todenpitävyydestä ja sama ohje ei sovi kaikille (kuin esim. itselle), niin otin sen siksi pois. parempi ettei anna mitään mutu-ohjeita (epäröin siis alunperinkin submit-napin painamista).siis fiksua tarinaa muuten oli, mutta tiedän kyllä itse millä/mitä pitää tehdä toisin.
motivaatio se isoin ongelma itsellä on, ei se etteikö tiedä miten se pitää tehdä.
Noh, katsotaan auttaisko ens kausi siihen.mutta tietysti se aloitusmotivaation saaminen on kaikkein vaikein.
Tuo on 3kk takaa Myllypuron treeneistä. Aina pyrin kilpahenkisenä näkemään asioita realistisesti, ja DW:n on ihan turha "olla varpaillaan", kun täällä on hyvästä aiheesta useamman forumistin kesken keskustelua, että tämä keskustelu olisi jotenkin häntä vastaan. Kun ei se ole.Että näin. Huomioitani:
Oma ajotyylini vaati täällä muokkaamista, ja vaikka lopussa tulikin jo aikas ok aika, oli ajossani epämiellyttävää epätasaisuutta. Velipoika ajoi tänään kyllä paremmin vaikka painot olisi tasannut.
Ja kohta tulee juttua: Tiedän mitä teit viime kesänä. Vai?Tuo on 3kk takaa
Koita jo rauhoittua kun ei tää toikki tosiaan ole sun kunniaksi tehty.Ja kohta tulee juttua: Tiedän mitä teit viime kesänä. Vai?
Tähän liittyen, tällä hetkellä näyttäisi siltä että ainakaan itseni osalta tuo Turun kisa ei ole täysin poissuljettu osallistumisen suhteen (vaikka musta nyt ei olekaan uhkaa DickW:lle :tongue. Vielä ennen Forssaa näytti siltä että saattaisin jättää Turun väliin, mutta nyt on mieli vähän muuttunut.. Vielä en kuitenkaan lupaa mitään, mutta loppukauden kisasuunnitelmistani voisin sanoa sen verran että tulette näkemään minut Kaanaan lisäksi aika varmasti Forssassa sekä VMKC:ssa (ellei mielenkiinto sitten lopahda totaalisesti, ainakaan toistaiseksi siitä ei ole merkkejä näkyvissä).. Koittakaa kestää.. :tongue:Tästä johtuen toivottavaa olisi, että mahd. moni hilaisi itsensä lokakuussa tännekin. Olisi itse silloin niskan päällä.
Sulla on painoetu puolellasi, mutta toisaalta vähäinen kisa-ja treenikokemus johtaa siihen että sijoitukset ovat toistaiseksi häntäpäässä.Myönnän toki sen että välillä on turhauttanut (ja turhauttaa edelleen) oma hitaus, mutta oikealla asenteella on päässyt pitkälle. Oman asenteen lisäksi siihen on vaikuttanut myös täältä saatu positiivinen/kannustava palaute.
Niin, toinen mittarimiehistä jäi nyt pois, mutta jos Cmoney tuo tutkan, niin mä voin hoitaa kirjaamisen kylläPs. onko meillä siis Kaanaaseen tulossa joku mittarimieheksi sen tutkan kanssa?
Onkin mielenkiintoista nähdä miten eri auto/kuskiyhdistelmillä suoranopeudet jakaantuu. Teen sitä varten erilliset listat mittarimiehelle.
Hieno homma, vaimosikin voi tykätä. Täällä ainakin olen saanut kotona jo kehuja että olen pirteämpi jne Otan tutkan mukaan, mutta se voi 2-3km/h heitoilla antaa samoja lukemia vähän eripainoisille. Mutta merkataan vaan listaan jos haluat.Vapise Cmoney, kukkakeppi tulee ja jyrää
Ps. onko meillä siis Kaanaaseen tulossa joku mittarimieheksi sen tutkan kanssa?
Onkin mielenkiintoista nähdä miten eri auto/kuskiyhdistelmillä suoranopeudet jakaantuu. Teen sitä varten erilliset listat mittarimiehelle.
pistän privaaMutta merkataan vaan listaan jos haluat.
Minä voin kyllä aika-ajoissa olla siellä radan varressa jonkin verran. Mitään tarkempaa mittailu"kaavaa" en tässä ole pohtinut. Mukavampi olisi silti myös varmasti tarkka tutka, mutta kyllä tuollakin varmaan osviittaa saa esim. 5km/h eroista.Onko ideoita asian suhteen?
tästä tuli kaikille "osallistujille" jo privalla ehdotus yms.Voisi suosiolla jättää mittailut pois kisasta
Njoo, mutta eikös se tutka heitä kokoajan sen 5km/h vrt. esim poliisitutkaan? Eli mittaustulokset keskenään pitäis olla vertailukelposia?Mukavampi olisi silti myös varmasti tarkka tutka, mutta kyllä tuollakin varmaan osviittaa saa esim. 5km/h eroista.
Se heittää 0-3km/h, etkö lukenut juttua?tästä tuli kaikille "osallistujille" jo privalla ehdotus yms.
Njoo, mutta eikös se tutka heitä kokoajan sen 5km/h vrt. esim poliisitutkaan? Eli mittaustulokset keskenään pitäis olla vertailukelposia?
ah ok, en näköjään niin tarkkaan =)Se heittää 0-3km/h, etkö lukenut juttua?
Tämmöistä mitattiin 1,5v sitten Turun sisäradalla:Voisitko heittää esimerkkiä että minkälaista hajontaa on eri kuskien välillä jollain radalla tullut? Ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-09-03,104:2:483213,1:0:0:0:0:0:
Ostin tuon suht tarkan lelututkan, ja mielenkiinnosta kokeilin Turku Kartingissa eri painoisille kuskeille suoravauhteja.
Kevyin kuski oli 55kg ja pääsi suoran päässä n 48km/h.
Painavin kuski oli 85kg ja pääsi suoran päässä n 43km/h
Olisi vielä pitänyt laittaa 115-kiloinen mekaanikko ajamaan, mutta varmaankin 38-39km/h olisi mennyt.