Siis ei jumalauta, juurihan sä ylempänä toteat että paino on osa sitä tulosta, yhtälailla ajotaidon ja kokemuksen kanssa.Koen ärsyttävänä sitä että jonkun kuljettajan nopean ajan yhtenä perusteluna käytetään keveyttä.
Ja nyt siis ei kuitenkaan saa käyttää yhtenä perusteluna jonkun ajamalle ajalle nimenomaan painoa?Jacques sanoi:Oon edelleen sitä mieltä että paino on osa kuljettajan ominaisuuksia. Ajo-taitoja, fyysistä kuntoa ja painoa voi kaikkia kehittää.
Tarkoitin lähinnä sitä keveyden ylikorostamista sen ajan saavuttamiseksi.. Ikäänkuin ei saisi olla kevyt.Ja nyt siis ei kuitenkaan saa käyttää yhtenä perusteluna jonkun ajamalle ajalle nimenomaan painoa?
Nautitaan kisoista ja odotan ja toivon, että pätkit Nastyn ja WoPen. Se tekee hyvää sarjatilanteelle.Nautitaan vaan kisoista, vaikka pätkinkin Nastyn ja WoPen radalla sitten kun saan painon kuriin
Ei pitäisi painaa "Submit Reply" mutta...
Sarjatilanteessa ei WoPella kai ole väliä kun myöhään aloitti, eikä Nastyakaan varmaan enää uhata 2009 siinä. Yksittäiset onnistumiset kaiken järjen mukaan kumminkin paranee jos 10-12 kiloa saan pois!Nautitaan kisoista ja odotan ja toivon, että pätkit Nastyn ja WoPen. Se tekee hyvää sarjatilanteelle.
Eihän sitä olla sanottu ettei saa olla kevyt.Tarkoitin lähinnä sitä keveyden ylikorostamista sen ajan saavuttamiseksi.. Ikäänkuin ei saisi olla kevyt.
Juu samassa painoluokassa liikutaan.. Mun paino vaihtelee 65kg ja 73kg välillä.. Näin kisakauden ehtoopuolella se on lähempänä kuuttaviittä. Viimeeksi mittasin 3 viikkoa sitten 67,5kg.. Luultavasti se on edelleen samaa luokkaa (koska tuli mässäiltyä puolitriathlonin jälkeen ).. Haasteellinen tavoite olisi ettei se paino nousisi seuraavalla peruskuntokaudella niin paljoa, jolloin ensi vuonna saisi ehkä pudotettua painoa, ja saisi tuon kaljamahan veke. Ja en tosiaan tee sitä kartingin takia.Olen lueskellut paljon teidän keskustelua painon vaikutuksesta, sekä tässä topicissa että parissa muussa otsikossa. En halua millään tavalla olla epäkohtelias, mutta pystyisitkö Jacques paljastamaan painosi tällaisella julkisella keskustelupalstalla? Olen kiinnostunut pitkälti sen vuoksi, koska uskon meidän liikkuvan lähes samoissa kilomäärissä, viimeistään sen jälkeen kun olen pudottanut painoa. Itse olen 69kg ilman vaatteita ja karting-varusteet päällä luultavasti noin 72-73kg.
Mullakaan ei todellakaan ole motiivina painonpudotukselle karting-kisat, vaan haluan yksinkertaisesti päästä eroon omasta kaljamahasta ja muusta ylimääräisestä rasvasta, jota on ollut mulla pitemmän aikaa. Aion tosin aloittaa pian salilla käymisen inttiä silmälläpitäen, joten lihasmassaa tulee lisää, eikä paino siis välttämättä laske juurikaan. Mulla on aika pienet luut, joten mun paino on jo nyt melko pieni 177-178 -senttiseksi.Haasteellinen tavoite olisi ettei se paino nousisi seuraavalla peruskuntokaudella niin paljoa, jolloin ensi vuonna saisi ehkä pudotettua painoa, ja saisi tuon kaljamahan veke. Ja en tosiaan tee sitä kartingin takia.
Meillä 9-10 kiloa eroa mutta täysillä sitä kavennan. Kaanaaseen ehkä 77ään, ja Turussa pitäisi olla jo välillä 70-75. On kyllä hieno terveellisemmän painoindeksin tavoittelun vaikutus tällä sarjalla. Kaikkien tulevien varusmiesten pitäisi innostua mikroautoilusta :thumbup:Tänä aamuna elopaino oli 74.4, kun talvella se huiteli vielä 80 kg:n tuntumassa. Vähän on ollut vaihteluväliä elopainossa
Sen verran painohaastetta vaikka Cmoneylle :ahem: että tavoite tosiaan on sen 72 kg Kaanaaseen ja Turun kisaan 70 kg nakupainoksi.
No kyllä se on välillä pirun tiukallekin mennyt, jos muistellaanVastaavasti Cmoney olisi tuon saman verran painavampi mutta pystyy paikkaamaan sen muilla osa-alueilla kevyestikin (kisakokemus, luontainen nopeus).
Minulla on kaksi motiivia tämän hetkiselle painon fiksaukselle: karting -kisat ja syksyn rantalomareissuMullakaan ei todellakaan ole motiivina painonpudotukselle karting-kisat,
Seuraavaksi voitaisiin perustaa toikki tupakoinnin vaikutuksesta kuskin nopeuteen, vai mitä Andy ja DickWOn kyllä hieno terveellisemmän painoindeksin tavoittelun vaikutus tällä sarjalla.
Juu, ei tässä niin kauhean hoikkaa poikaa olla.. (lihas)massaa tulee kuntosalilla talvella, ja kesällä palaa rasva vyötäröltä pitkillä lenkeillä. Ei se paino pääse laskemaan kuitenkaan kauhean alas kiitos massakauden..Kas, ei noi ihan kukkakeppejä olekaan. Tässä on mahkuja jopa ihan kevyempien kuskien kanssa tasapainoihin eli tasoitusta ei tarvitse antaa ainakaan sillä ajamisen osa-alueella.
Mullakin on kaksi motiivia: Triathlon-harrastus (pyöräilyssäkin kevyt menee samalla kulutuksella kovempaa) ja triathlon-harrastuksen kylkiäisenä tulleet kauniimman sukupuolen lenkkikaverit.Minulla on kaksi motiivia tämän hetkiselle painon fiksaukselle: karting -kisat ja syksyn rantalomareissu
ja hikoilevana tiukoissa trikoissa! :ahem:Jakkues on siis nähnyt naisen elävänä - wau :thumbup: