Kas.. Se jäi lauseiden väliin.. Mutta eipä haittaa painottaa tuota asiaa tosiaan..Lukee niitä postauksia! :mad_old:
Mutta kertaus on opintojen äiti! Harjoittelussa eritoten!
Ja joka aamu punnerruksia maksimi.
Kas.. Se jäi lauseiden väliin.. Mutta eipä haittaa painottaa tuota asiaa tosiaan..Lukee niitä postauksia! :mad_old:
Mutta kertaus on opintojen äiti! Harjoittelussa eritoten!
Ja joka aamu punnerruksia maksimi.
Täh, etkö ollu jo liki 80kg:n painoa?Uudet patterit vaakaan: 86,7 kg.
:wall:
80 alitus on työn ja tuskan takana.
80,9 alimmillaan, mutta aina tulee hieman takapakkia juuri kun raja olisi alittumassa.Täh, etkö ollu jo liki 80kg:n painoa?
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja pitäydyt siinä ruokavaliossasi ja et käy kuukauteen vaa'aalla. Painon pudotuksen yksi suurimmasta hankaluukista on se, että tuijotetaan liikaa sitä puntaria ja motivaatio lopahtaa jos painoa ei tipukkaan jokaisen punnituksen jälkeen.80,9 alimmillaan, mutta aina tulee hieman takapakkia juuri kun raja olisi alittumassa.
Motivaatio ei sinänsä lopahda vaan elämäntyyli muuten hieman suistuu uusille urille aina määräajoin. Täytys vaan olla tahdonvoimaa enemmän.Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja pitäydyt siinä ruokavaliossasi ja et käy kuukauteen vaa'aalla. Painon pudotuksen yksi suurimmasta hankaluukista on se, että tuijotetaan liikaa sitä puntaria ja motivaatio lopahtaa jos painoa ei tipukkaan jokaisen punnituksen jälkeen.
Jätkä luovutti heti alkuunsa.Itse oon painanut alimmillani hieman vajaa neljä kiloa. En oo kuitenkaan aatellu tavoitella tuota lukemaa.
Story of my life.Jätkä luovutti heti alkuunsa.
No jopas on luokkaa 'alle hanskan painon'.Itse oon painanut alimmillani hieman vajaa neljä kiloa. En oo kuitenkaan aatellu tavoitella tuota lukemaa.
Samaa mieltä. Ruokavalio ja ateriarytmi olis hyvä olla kunnossa jotta onnistuu kaikki kolme:Tähän täytyy kyllä lisätä se, että jos meinaa tosissaan alkaa treenaamaan ja haluaa jotain tuloksia, niin myös ruokavalioa pitää muuttaa sen mukaiseksi.
Kuvien perusteella.Millä perusteella liian vähän?
Saa sitä lihasta lisääkin vaikka laihduttaisi.Samaa mieltä. Ruokavalio ja ateriarytmi olis hyvä olla kunnossa jotta onnistuu kaikki kolme:
a) läskiä lähtee
b) virtaa riittää
c) lihakset säilyy
Kaksi kolmesta on huomattavasti helpompi saavuttaa leväperäisellä syönnillä.
Tiedoksi, etten raportoi kaikkia syömisiäni forumille. Tuossa meni juuri kolme viipaletta paahtoleipää emmentalsiivuilla, ja puoli kiloa rahkaa mehulla.Sivusta seuranneena veikkaisin, että kyseessä on kova hinku Darwin-palkinnoille.
Tiedoksi, etten raportoi kaikkia syömisiäni forumille. Tuossa meni juuri kolme viipaletta paahtoleipää emmentalsiivuilla, ja puoli kiloa rahkaa mehulla.Sivusta seuranneena veikkaisin, että kyseessä on kova hinku Darwin-palkinnoille.
Tiedoksi, etten raportoi kaikkia syömisiäni forumille. Tuossa meni juuri kolme viipaletta paahtoleipää emmentalsiivuilla, ja puoli kiloa rahkaa mehulla.
Aikaisemmin söin kupillisen parsakaalikinkkukeittoa.
Selvä.Tiedoksi, etten raportoi kaikkia syömisiäni forumille. Tuossa meni juuri kolme viipaletta paahtoleipää emmentalsiivuilla, ja puoli kiloa rahkaa mehulla.
Tossahan se onkin jo tuhti päiväateria.Tiedoksi, etten raportoi kaikkia syömisiäni forumille. Tuossa meni juuri kolme viipaletta paahtoleipää emmentalsiivuilla, ja puoli kiloa rahkaa mehulla.
Miksi päiväaterian pitäis olla tuhti jos painoa pudottaa?Tossahan se onkin jo tuhti päiväateria.
Tai tuhti ja tuhti. Riittävä. Aina pitäisi syödä sen verran, että tuntee syöneensä tarpeeksi. Aika monella riittäisi painon pudotukseen sekin kun lakkaisi vaan syömästä liikaa. Mulla ainakin riitti.Miksi päiväaterian pitäis olla tuhti jos painoa pudottaa?
Itse syön rahkapurkkeja vaan illalla. Hiilareita ja rasvaa tasaisesti pitkin päivään mut protskut illalla harjoittelun jälkeen ja nukkumaan mennessä. Aamulla haisee jo hengitys asetonille.Mutta nämä rahkat ja raejuustot. Voi saatana. Aikuiset ihmiset vetää työlounaalla rahkapurkin ja sitten ihmetellään, miksi ei oikein tunnu jaksavan mitään.