Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Eikö tota painonseuraamista kannattaisi hoitaa hieman järkevämmin? Esimerkiksi kerran viikossa maanantai aamuna klo 9. Ihmisten paino vaihtelee päivässä 2-5 kilon verran. Itse tulisin entistä hullumaksi, jos joka päivä kävisin puntarilla.
Tuo on totta.. Samaa pitäis itekkin noudattaa.. Turhaa stressiä muuten :D Sen tiedän että alkoholimaisen baari-illan jälkeisenä aamuna paino on yleensä pudonnut normista sen 2-3 kiloa.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Eikö tota painonseuraamista kannattaisi hoitaa hieman järkevämmin? Esimerkiksi kerran viikossa maanantai aamuna klo 9. Ihmisten paino vaihtelee päivässä 2-5 kilon verran. Itse tulisin entistä hullumaksi, jos joka päivä kävisin puntarilla.
Ei siitä mitään haittaa ole että tietää miten se vaihtelee. 5kg vaitheluväli on ihan normaali eikä kyse oli lihomisesta tai laihtumisesta.
 

Örfil

Guest
Ei siitä mitään haittaa ole että tietää miten se vaihtelee. 5kg vaitheluväli on ihan normaali eikä kyse oli lihomisesta tai laihtumisesta.
Ohhoh, 5 kg on kyllä aika paljon. Se on mulla raja läskin ja hoikan välillä.
75 kg on itellä ok, 80 kg jo fatso ja 70 kg tavoitekisapaino. Nykyään 76 kg.
Simmarit vinkuu mutta vinkukoot!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ohhoh, 5 kg on kyllä aika paljon. Se on mulla raja läskin ja hoikan välillä.
75 kg on itellä ok, 80 kg jo fatso ja 70 kg tavoitekisapaino. Nykyään 76 kg.
Simmarit vinkuu mutta vinkukoot!
2kg plussaa normaalipainoon saa helposti hiilareita ja nesteitä nauttimalla. 2kg miinusta vetämällä lenkillä kuiviin. Peräsuolen täyttöaste siihen vielä kilo päälle.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
85,2kg aamulla.

Loppuvuoden tankkaus alkaa pikkuhiljaa huveta...
 

Stedos

Banned
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
1189
Sijainti
kuussa
Ohhoh, 5 kg on kyllä aika paljon. Se on mulla raja läskin ja hoikan välillä.
75 kg on itellä ok, 80 kg jo fatso ja 70 kg tavoitekisapaino. Nykyään 76 kg.
Simmarit vinkuu mutta vinkukoot!
Itse juon 4L päivässä vettä paino on tottakai parhaimmillaan jopa 5kg enemmän päivän aikana kuin alhaisimmillaan. Ei sillä läskin kertymisen kanssa ole mitään tekemistä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Joku 92 oli tossa... viime viikonloppuna... nyt varmaan hiukan enempi, kun on koittanu olla syömäti :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Woow estis miten pitkä olitkaan muuten?
165 cm lienee hyvä arvaus. Voi olla, että sentin pidemmäkskini on joku joskus mut mitannut.

Lisäinformaationa suhteuttamaan tätä todettakoon, että et ole koskaan nähnyt mua <60 kg painavana.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Joulut, uuden vuodet, lomat takana + polvivamma päällä. Paino noussut 95 kiloon.

Jalat edellä kohti valoa.
 
Ylös