Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vaaka heilahti 94kg:hen. Pari kiloa tullut parissa päivässä lisää. Hirveä kuumotus lihaksissa. Pitäis syödä, mutta jos syö niin se pomppaa sataseen.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Suosittelen menemään punttisalille pudottamaan painoja. Kovin pitkään ei tarvitse pudotella, kun tulee niin kevyt olo, että lentää sieltä pihalle.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
93,9kg aamupalan jälkeen.

Pitääkö sitä taas ryhdistäytyä hetkeksi..
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
muistakaa rapoi syömistoikis nii tiedetää hyvi
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Aamupainot 91kg eli vähän tullu alas. Kuntosalilla vain kerran viikossa, vähemmän happokynnyksen ylittävää juoksua, vähemmän ruokaa, palautuminen hengityksen eikä syömisen kautta.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Aamupainot siinä 89kg. Nyt hinaan sen tuonne 82-83kg tasolle kyllä. Kolmessa viikossa.
 

Örfil

Guest
Areenalla on hahmo hyönteisjalka-hämäläinen niin minä olen kai sitten nykyään hyönteisjalka-rager.
Paino on surkeat 70 ja rapiat, jalat on kuin tulitikut nykyään.

Lihasmassaa on kadonnut aika läjä ja etenkin alaraajoista.

Kävinkin tänään katsomassa Sportiassa käsipainoja että sais ainakin yläkroppaan vähän ryhtiä, jalkoja en taida pystyä treenaamaan, kele...
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Pitääkin ottaa tavoitteeksi että paino pysyy yhden racerin alapuolella. Sit kun Racer alkaa nostella painoja, niin omakin rima nousee sopivasti kohti joulua. :ahem:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Areenalla on hahmo hyönteisjalka-hämäläinen niin minä olen kai sitten nykyään hyönteisjalka-rager.
Paino on surkeat 70 ja rapiat, jalat on kuin tulitikut nykyään.
Joko mennää rantsulle kattoo naikkosii? :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Areenalla on hahmo hyönteisjalka-hämäläinen niin minä olen kai sitten nykyään hyönteisjalka-rager.
Paino on surkeat 70 ja rapiat, jalat on kuin tulitikut nykyään.

Lihasmassaa on kadonnut aika läjä ja etenkin alaraajoista.

Kävinkin tänään katsomassa Sportiassa käsipainoja että sais ainakin yläkroppaan vähän ryhtiä, jalkoja en taida pystyä treenaamaan, kele...
KKWCS-mestaruus on siis käytännössä jo taskussa.
 
Ylös