Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Aamulla näytti vaaka 72.7 kiloa.
Olemme lähes samalla aaltopituudella. Minä painan 71,4 kiloa. Nelosen otan mielelläni vastaan, toki kokeesta en. 44 is my new 'lucky number'. The KoP (the king of pitlane) in formula one. Aijai, off-topikkia meni nyt lailla jonkun.

Kuka olikaan se nimimerkki silloin joskus, joka puhui aina siitä, että Kop se vaan tulee ja dominoi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Haha, rapiat 3:kolme vuotta sitten oli tällaiset tunnelmat:

Päivän tarkka oli 82,3kg ja tänään oli myös vedonlyönnin takarajapäivä.

Vedon vastapuoli joutui luopumaan leikistä jo aiemmin terveydellisistä syistä joten tulospaineita ei enää ollut. Vetona ollut <80kg jäi saavuttamatta koska huhtikuu meni osin sipsien ja kaljan merkeissä. Harjoittelupäiviä jäi myös runsaasti väliin viikonloppurientojen johdosta.

Tuo painoraja on kuitenkin saavutettavissa kesän aikana ja näillä näkymin melko piankin. Sitten katsellaan tilannetta taas uudelleen.

Lähtötilanne oli siis 99,9kg viime heinäkuun puolivälissä.
Vieläkään ole raja rikki. Ihan helposti ollut saavutettavissa joo.

83,7kg oli viikko sitten.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
81,9kg.

Aika raju pudotus viikossa "samoissa" mittausolosuhteissa. :eek!:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
81,5kg.

Hyvin putoaa vaikka par viimeistä päivää hieman mennytkin lepäillessä ja syödessä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
82,3kg.

Viikon kun ottaa rennosti niin heti tulee pari viikkoa takapakkia. :eek:
 

Örfil

Guest
71.5 kg.

Olen irstaillut jäätelöllä useana iltana, sen seurauksena painoa tullut jokunen sata grammaa lisää. Tai sitten salitreenit tehneet viimeinkin tehtävänsä.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Olin vuosia pari kiloa "ylipainoinen" - 183 cm/75 kg. Kuten loogista onkin, on painoni hieman pudonnut (n. 1 kg) lisättyäni keväällä liikunnan määrää ruokailutottumusten pysyessä samana. Mahan seudulla on vielä 1-2 kg turhaa rasvaa (sormitesti), joka jatkaessani nykyisiä elämäntapojani tulee poistumaan noin vuoden sisällä.
Monesti kuulee sanottavan että liikunnan avulla on vaikea pudottaa painoa. Ei päde ainakaan minuun, ruokailuun en ole edelleenkään kiinnittänyt mitään huomiota, vaan olen syönyt kuten ennenkin. Paino nyt 71,9 ja ylimääräistä rasvaa ei käytännössä ole enää kuin aavistus navan seudulla.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Monesti kuulee sanottavan että liikunnan avulla on vaikea pudottaa painoa. Ei päde ainakaan minuun, ruokailuun en ole edelleenkään kiinnittänyt mitään huomiota, vaan olen syönyt kuten ennenkin. Paino nyt 71,9 ja ylimääräistä rasvaa ei käytännössä ole enää kuin aavistus navan seudulla.
Ihan näppärä provo. Katotaan nyt että kumpi tarttuu ensin, tmoi vai mä.
Mulle viimeksi omalääkäri sanoi vatsaani katseella mittaillessaan, että 'tuossa iässähän kannattaa ruveta tuota ruokavaliota tarkkailemaan, liikunnasta et enää hyötyjä saa'.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Mulle viimeksi omalääkäri sanoi vatsaani katseella mittaillessaan, että 'tuossa iässähän kannattaa ruveta tuota ruokavaliota tarkkailemaan, liikunnasta et enää hyötyjä saa'.
Olen kirjoituksistasi ymmärtänyt, että liikut melko paljon, etenkin pyöräilemällä.

Konteksti, jossa omalääkärisi kommentti kuulostaisi järkevältä, on tilanne, jossa jo harrastat paljon liikuntaa (eli liikunnan lisääminen ei enää merkittävästi lisäisi sen antamia hyötyjä), mutta ylimääräisiä kiloja vatsan seudulla silti on. Tällöin olisit tilanteessa, jossa olet tottunut syömään ja/tai juomaan todellista tarvetta enemmän.
 
Ylös