Pakokaasu
Banned
Ymmärrän kyllä, että heikommalla aineksella syömisen himo voittaa rationaalisen ajattelun. Tämä ei ollut uutinen minulle.Jos asia olisi noin yksinkertainen, ylipaino-ongelmaa ei olisi olemassa.
Ymmärrän kyllä, että heikommalla aineksella syömisen himo voittaa rationaalisen ajattelun. Tämä ei ollut uutinen minulle.Jos asia olisi noin yksinkertainen, ylipaino-ongelmaa ei olisi olemassa.
Taidat vaan olla ihan vitun tyhmä..Joo, ylensyöjien ongelmahan ylipaino on. Ihmettelin itse tuossa aikaisemmin näin:
"Tätä selitystä ylensyömiselle en ymmärrä. Mitkä "häppeningit" on sellaisia, että on mukava ahmia itsensä läskiksi? Olen töissä, ahmin ruokaa stressin vuoksi? Olen lomalla, haluan ahmia ruokaa kun on aikaa?"
Sain jotain outoja selittelyjä vastaukseksi. En edelleenkään älyä, kuinka jotkut selittävät ylipainoaan mitä erinäisimmillä syillä. Syövät liikaa kulutukseen nähden. Hyvin yksinkertaista.
Sitten meillä on näitä oikeasti säärillensä runkkaajia.Laihdutus on oikeasti niin yksinkertaista. Painonpudotus perustuu kaavaan calories in vs. calories out. Tuota faktaa ei kukaan pysty pakenemaan.
Talteen.Ymmärrän kyllä, että heikommalla aineksella syömisen himo voittaa rationaalisen ajattelun. Tämä ei ollut uutinen minulle.
Joo, ylensyöjien ongelmahan ylipaino on. Ihmettelin itse tuossa aikaisemmin näin:
"Tätä selitystä ylensyömiselle en ymmärrä. Mitkä "häppeningit" on sellaisia, että on mukava ahmia itsensä läskiksi? Olen töissä, ahmin ruokaa stressin vuoksi? Olen lomalla, haluan ahmia ruokaa kun on aikaa?"
Sain jotain outoja selittelyjä vastaukseksi. En edelleenkään älyä, kuinka jotkut selittävät ylipainoaan mitä erinäisimmillä syillä. Syövät liikaa kulutukseen nähden. Hyvin yksinkertaista.
Ihmisen psyko-fysiologian tasolle calories-in calories-out yksinkertaistavat tyypit on kyllä lutuisia.
Ja nää kaikki talteenLaihdutus on oikeasti niin yksinkertaista. Painonpudotus perustuu kaavaan calories in vs. calories out. Tuota faktaa ei kukaan pysty pakenemaan.
Niin aivan.Laihdutus on oikeasti niin yksinkertaista. Painonpudotus perustuu kaavaan calories in vs. calories out. Tuota faktaa ei kukaan pysty pakenemaan.
Kuinka monta kertaa?Tää on pakko ottaa talteen
Jos laitetaan se sun joka piha laattaan, niin onko liikaa?Kuinka monta kertaa?
Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, mutta toistaiseksi ei syitä ole ilmaantunut.Talteen.
Eräs ikätoverini laihtuu vain jättämällä kokonaan syömättä. Kun syö normaalisti, turpoaa kuin pullataikina.Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, mutta toistaiseksi ei syitä ole ilmaantunut.
Alppu ja poikansa urb?Eräs ikätoverini laihtuu vain jättämällä kokonaan syömättä. Kun syö normaalisti, turpoaa kuin pullataikina.
Suvussaan järjestään samaa ongelmaa.
Geenien toiminnasta riippuu meneekö ravinto lämmöksi vai rakennusaineeksi. Toki kaikilla molempia ja sitä pystyy myös manipuloimaan elintavoillaan. Eli saman henkilön on mahdollista laihtua isommilla kaloreilla ja lihota pienemmillä.Eräs ikätoverini laihtuu vain jättämällä kokonaan syömättä. Kun syö normaalisti, turpoaa kuin pullataikina.
Suvussaan järjestään samaa ongelmaa. Perinnöllisillä sairauksilla ei ainakaan soisi leikittävän.
Totta, asiaan voi vaikuttaa esimerkiksi pitämällä rullaluistimia jaloissa (sopivan tiukalla) nukkuessaan.Geenien toiminnasta riippuu meneekö ravinto lämmöksi vai rakennusaineeksi. Toki kaikilla molempia ja sitä pystyy myös manipuloimaan elintavoillaan. Eli saman henkilön on mahdollista laihtua isommilla kaloreilla ja lihota pienemmillä.
Tykkäät vitsailla perinnöllisen sairauden omaavien kustannuksella? Eikai siinä.Alppu ja poikansa urb?
En tiedä yritätkö olla hauska, mutta se on ihan tiedekirjallisuudesta poimittu juttu, että pohjetta voi hoitaa laittamalla nilkan kevyesti venyttävään asentoon.Totta, asiaan voi vaikuttaa esimerkiksi pitämällä rullaluistimia jaloissa (sopivan tiukalla) nukkuessaan.
Paketti voita päivässä auttaisi varmasti.99,3 kg.
Mikähän siinä nyt oikein on vialla kun ei mene sinne satasen yli, ei sitten millään.
Syön epäterveellisesti (legendaarisia "höttöhiilareita", pelottavia VAALEITA LEIPIÄ!! ym.), välttelen ylimääräistä energiantuhlausta (tosin lähes kaiken liikkumisen suoritan apostolinkyydillä, mikä lienee huono asia painon nousun kannalta), syön viikonloppuiltaisin jotain viis kertaa illassa, käyn Hesessä kerran-kolme kertaa viikossa...
Mitään vinkkejä kellään?
99,3 kg.
Mikähän siinä nyt oikein on vialla kun ei mene sinne satasen yli, ei sitten millään.
Syön epäterveellisesti (legendaarisia "höttöhiilareita", pelottavia VAALEITA LEIPIÄ!! ym.), välttelen ylimääräistä energiantuhlausta (tosin lähes kaiken liikkumisen suoritan apostolinkyydillä, mikä lienee huono asia painon nousun kannalta), syön viikonloppuiltaisin jotain viis kertaa illassa, käyn Hesessä kerran-kolme kertaa viikossa...
Mitään vinkkejä kellään?
Se on melkeinpä universaalinen taikausko, että ihminen on sitä mitä syö. Hartsan kommentti heijastelee ajatusta, että jos syöt eläinrasvaa, niin sinusta tulee lihava. Ratkaiseva tekijä on ruoan määrä, ei esimerkiksi se, onko ruoka vaikkapa vähärasvaista tai vähähiilihydraattista.Paketti voita päivässä auttaisi varmasti.