Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
88,2kg.

Taas meni viikonloppu saunaillan ja mökkeilyn lomassa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Bottaksen kisanumerosta noin -20. Ihan jees vaik haluis 1½-2 lisää viel niin sit ollaan siellä missä halutaan taas.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Siis ihanko oikeasti Jonin painolukema alkaa viitosella? Hämmentävää.
 

Örfil

Guest
Miksi? Esimerkiksi 178 senttiä pitkä henkilö voi painaa 59kg, ja on silti normaalipainoinen.
Jonkin taulukon mukaan ehkä, mutta jos minä (178 cm) painaisin 59 kiloa, tuuli veisi mennessään. Aika sutjakassa kunnossa olen nykypainossakin ja jos tästä otettaisiin pois tuo 12 kiloa, niin voihan taevas! :eek:
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Miksi? Esimerkiksi 178 senttiä pitkä henkilö voi painaa 59kg, ja on silti normaalipainoinen.
Trefethenin uuden painoindeksin mukaan ilmoittamiesi mittojen mukainen ihminen on lievästi alipainoinen ja perinteisen painoindeksinkin mukaan sama ihminen on täpärästi normaalipainoinen, eli se onko antamiesi mittojen mukainen ihminen normaalipainoinen riippuu siitä kumpaa painoindeksiä käytetään.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Paino lähtenyt taas laskuun kun kesä lähenee ja treenit kovenee. 70kg alle menee jo. 65 tähtäimessä juhannukseen mennessä.
Joo, just joo niin varmaan.. 70kg tasossa mennään edelleen. Välillä 0.5kg yli, välillä saman verran alle riippuen siitä käynkö paskalla ennen punnitusta. Näyttää vähän siltä, että kisakauteen lähdetään tukevampana kuin aikoihin. :thumbfh:
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Viime viikonloppuna kävin vaa'alla pitkästä aikaa ja näytti yllättäen vain 72, vaikka olin tuhdin ravintolalounaan syönyt. Muistaakseni viimeks oli 76-78. Tarpeeks harvoin kun punnitsee on painonseuranta jännempää, tiiä yhtään mitä sieltä tulee.
 
Ylös