Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Eijjei...riisi on melkonen hiilihydraattipommi. Luepa paketin kyljestä hiilihydraattipitoisuus...saatat yllättyä.
Ja pasta. Perunaa voi syödä (tuppipottujen GI on laskee lähelle 20 suomalaisella perunalla ja potun valkuainen,2-5% painosta, on parasta mahdollista laatua), mutta vähemmän kuin täällä on ollut tapana. Yksi peruna aterialla riittää. Kukkuroittain kasviksia: kuituja. Mukaan hyviä rasvoja, reilusti rypsiä vaan.

Ja sanoi kokeneet ja kokemattomammat painonpudottajat mitä tahansa niin ainoa toimiva tapa tiputtaa ylipainoa on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Dieetin nimellä ei niin väliä.

Kaloritaulukko vaan esiin ja laskemaan. Hyväkarppaus on jees, alakarppaus voi olla jees dieetin ajan mutta ei jatkuvasti. Kaikki paskalimut ja kaljat veke. Napostelu myös seis kokonaan ja eväät voi tehdä kotona ja lämmittää duunin mikrossa. Jotain kana/kalasalaattia ei tartte edes lämmittää.

Panee ja liikkuu kans kovasti.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Olin kuukauden Venäjän tundralla ja paino putosi melkoisesti. En ole puntarissa käynyt liki 10 vuoteen, mutta keikan lopulla käytin vyöreikää, jota olin viimeeksi tarvinnut 10 v sitten. Pudotusta yli 5 kg? Ja keikan aikana sai syödäkseen ja söinkin enemmän kuin normaalisti. Kalaa vedin verkolla joesta. Alkoholia pari kertaa viikossa, mutta ei olutta. Kulutus oli suurta, rankassa maastossa rinkka selässä liki 300 km taaperrusta. Ehkä telttamajoituskin vaikutti kulutukseen? Jos olisin ollut toisenkin kuukauden (olisin halunnut!), olisin päässyt 15 v takaiseen normaalipainooni. Ja läski lähti kivuttomasti ja mieli virkistyi muutenkin, kun sai olla niin kauan ilman puhelinta, nettiä, telkkua, radiota, liikennettä yms. eli kiirettä.

Erämaaoleiluun ei kyllä ihan kaikilla taida olla mahdollisuutta. :cool:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ilman proteiineja, hiilihydraatteja ja rasvaa ei ole hyväksi, tasapainottelulla saadaan enemmän tuloksia aikaan kuin pelkästään hiilihydraatteja.

Olen laihtunut jo melkoisesti, varmaan 3 kiloa, kun on jo vyöstä 2 nappialuetta lyhyempi. Vanha tuttu T-paita ei enää kohta mahdu itselleni kun ylävartalo työstää enemmän lihasvoimaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kuinkas Dompparilla sujuu?

Itsehän tässä yritän vaihtaa enemmän hiilihydraatteja sisältävään ruokavalioon. Olen vain hirveän huono pysymään tasapainoisissa ruokavalioissa - äärimmäisyyksistä vain toiseen. :rolleyes:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Haluan nussia ja panna pilkkua! Ei päin vastoin, vaan päinvastoin

Ja ihraa kertyy vain lisää!!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Dominic sanoi:
Tuon perunahommelin olen tiennytkin, jos sitä sitten riisillä jatkossa.

Mä oon oppinu jättämään ranskalaiset pois tilaamalla vihreän salaatin tai vihanneksia, kotona syön yleensä parsaa, kukkakaalta, porkkanoita tms. lisukkeena.
sipsit ja karkit korvaan ostamalla suklaarusinoita, limsan tekemällä marjasmoothieta.. ja vettä tulee juotua vähintään litra päivässä. Toki aina silloin tällöin tulee sipsejä ja limsaa juotua mut ei enää niin usein kun viime syksynä.
Kyl se siitä!

:alppu: :thumbup: :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tsemppiä nyt! Kaikki hei tsemppaamaan painonpudotusta! Kauhee tsemi nyt! Ja paino putoo näin!
 
Ylös