Olga
.
Toisaalta... sinnehän on talletettu muukin muistamisen ja säilyttämisen arvoisena pidetty!Arkisto tuntuu jotenkin...loukkaavalta
Toisaalta... sinnehän on talletettu muukin muistamisen ja säilyttämisen arvoisena pidetty!Arkisto tuntuu jotenkin...loukkaavalta
Voihan sitä tehdä vaikka sellaisen sääntölinjauksen, että hassuttelutageja ei saa tehdä. Ja tageilla vittuilusta jäähyä. Jos tälläistä siis tahdotaan.Asiasta toiseen; oisko noita foorumin etusivulla olevia tageja mitenkään mahdollista karsia/järkeistää? Nykyisellään tuo tagilista ei anna foorumin sisällöstä kovin mairittelevaa kuvaa...
Tagit voisi olla ihan hyödyllisiä jos niitä käytettäisiin järkevästi, mutta nyt kun niitä näytetään laittavan ihan hassuttelumielessä niin ei noissa oo mitään tolkkua. Pystyykö tagien asettamista rajoittamaan esim. siten, että vain topicin luoja pystyy sellaisen siihen lisäämään? Varmaan karsisi noita typeryyksiä jonkin verran. Kun serverin kuormituksesta on ollut puhetta, niin tuossakin varmaan yksi semmonen pieni kohde josta voisi hyvin karsia.
Jos R.I.P.-osio halutaan toteuttaa, niin minä lisäisin sen linkin tuonne ylös siihen siniseen vaakasuoraan valikkopalkkiin, jossa lukee tällä hetkellä Uutiset Tulokset Tilastot Tiimit....Arkisto tuntuu jotenkin...loukkaavalta
Noiden mp-sivujen vakioasiakkaina esim. "arkistoa" ei ole pidetty ex-jäsenten muistopaikkoina. Niille on ihan omat paikkansa.Toisaalta... sinnehän on talletettu muukin muistamisen ja säilyttämisen arvoisena pidetty!
Ymmärsitköhän sä (tai sitten mä?) jotain väärin? Eikäs Racer viitannut tuolla "vakioasiakkuudella" siihen, että hänen ahkerasti käyttämällä mopediforumilla (jonka vakioasiakas siis on) on RIP osasto muualla kuin arkistosta eikä suinkaan siihen, että hän olisi F1-Forumin vakioasiaakkana määräämässä tulevista muutoksista?Nää on hienoja ideoita, mutta ei tää touhu voi mennä täällä siihen, että kauiten täällä olleet määräävät forumin muutoksista. IMO.
Väsymys jne. Sorry.Ymmärsitköhän sä (tai sitten mä?) jotain väärin? Eikäs Racer viitannut tuolla "vakioasiakkuudella" siihen, että hänen ahkerasti käyttämällä mopediforumilla (jonka vakioasiakas siis on) on RIP osasto muualla kuin arkistosta eikä suinkaan siihen, että hän olisi F1-Forumin vakioasiaakkana määräämässä tulevista muutoksista?
Ideoitahan tässä vaan on esitelty, luulis olevan nykytilanteessa, jossa forumilla komeilee vuoden 2008 talliesittely ja vuoden 2007 Unkarin GP:n tulokset, tervetulleita vaikkeivat kaikki välttämättä olisikaan toteuttamiskelpoisia tahi muuten vaan jäävät toeuttamatta.
Noinhan se pitäisi tehdä.Voihan sitä tehdä vaikka sellaisen sääntölinjauksen, että hassuttelutageja ei saa tehdä. Ja tageilla vittuilusta jäähyä. Jos tälläistä siis tahdotaan.
Joskus vanhaan hyvään aikaan siellä tosiaan oli ihan aktuellejakin tuloksia ja peräti varsin nopeasti tapahtuman jälkeen. Sitten meni forumilla jotain pahasti vinoon ja homma jäi siihen (lue: kaikki vapaaehtoisduunarit kaikkosivat). Käsittömätöntä on mielestäni, että nuo zombielinkit ovat ylipäätään enää olemassa, vaikka asiaa on jo vuosikausia hämmästelty ja siitä täällä ylläpidossakin kyselty ja niiden poistamista ehdotettu. Eivät anna järin vakuuttavaa kuvaa sivustosta ja tuskin myäskään houkuttelevat uusia käyttäjiä hankkimaan itselleen VIP:in :nope:Katos perkele, kun en ole huomannut tuota "tulokset" osiota ollenkaan täällä ollessa. Eihän viisi vuotta nyt niin pitkä aika ole.
Muuten hyvä, mutta saksalaisen voi heivaa pois.
Näkisin, että ennen kuin mitään suurta linjausta asiasta tehdään pitäisi aiheesta käydä joku ehkä hieman syvällisempi keskustelu, niin modeillakin olisi paremmin työkaluja käsissä sen suhteen, mitä linjaukselta tahdotaan.Noinhan se pitäisi tehdä.
Jos ei asiasta tee kerralla ja kunnolla ylitiukkaa sääntöä ja suhteettoman kovaa sanktiokäytäntöä niin ei tuollaista tagihommaa saa siistittyä mitenkään muuten.
Pelkistä hassuttelutageista asiapuolella pitäis jo lasahtaa päivä putkassa. Tai kaks.
Ja ennen kuin kukaan kerkiää huomauttamaan mulle että mä ite sekoilen tageilla ja olen siksi epäkelpo moralisoimaan niin vastaan että no niin sekoilenkin ja olenkin.
Mutta silti.
Ja myös tuon Täh?:in...Muuten hyvä, mutta saksalaisen voi heivaa pois.
Sehän kuvaa hyvin foorumin keskustelun tasoa.:frank:Ja myös tuon Täh?:in...
Mulla olis yks kuva, joka kuvais sitä tasoa vieläkin paremmin, mutta silti en laittais sitä etusivulle.... :nope:Sehän kuvaa hyvin foorumin keskustelun tasoa.:frank:
Kaikki eivät sentään ole 'täh'titasoa.Sehän kuvaa hyvin foorumin keskustelun tasoa.:frank:
Näkisin, että ennen kuin mitään suurta linjausta asiasta tehdään pitäisi aiheesta käydä joku ehkä hieman syvällisempi keskustelu, niin modeillakin olisi paremmin työkaluja käsissä sen suhteen, mitä linjaukselta tahdotaan.
Tämähän se taitaa olla nykyisen modeporukan ongelma: ei uskalleta itse ottaa härkää sarvista vaan piiloudutaan byrokraattisen koneiston taakse.Mutta näin yleisemmin ottaen mun mielestä kaikista suuremmista linjausmuutoksista pitää käydä koko jäsenistölle avoin keskustelu ennen kuin aletaan hutkimaan.
Mites tähän nyt vastaisi, ettei vaikuta siltä, että modet vetävät huumorilinjaa ylläpitopuolella..?Tämähän se taitaa olla nykyisen modeporukan ongelma: ei uskalleta itse ottaa härkää sarvista vaan piiloudutaan byrokraattisen koneiston taakse.
--
Joo, näinhän se on. Ilman muuta pitää keskustella asiasta. Pitkään ja syvällisesti. Toivottavasti saadaan kaikkien käyttäjien mielipide ennenkuin modet kykenee tekemään itsenäisiä päätöksiä.
Mites tähän nyt vastaisi, ettei vaikuta siltä, että modet vetävät huumorilinjaa ylläpitopuolella..?
Ei me kaikkien mielipiteitä kuitenkaan huomioon otettaisi. Ei sinun ja Alpun nyt ainakaan.