JPP
as Quo as possible
Tässä olis mun hiideri-ehdokas:
Missä JeiJei ????Tässä olis mun hiideri-ehdokas:
Toi on semmonen maailmanmestarit plus nykykuskit rivi, mutta voisihan tuohon JJ:n lisätä. Ja Salon. edit. Ja b-ryhmän Lancian.Missä JeiJei ????
Älä unohda Leo Kinnusta.Toi on semmonen maailmanmestarit plus nykykuskit rivi, mutta voisihan tuohon JJ:n lisätä. Ja Salon. edit. Ja b-ryhmän Lancian.
:ahem: Tässä vaiheessa voi vielä heittää kaikenlaista roinaa sinne reunoille. Varsinaiset kilpailuehdokkaat on sit varmaan enempi asialinjoilla.Eikö noi huohit, tähit ja vastaavat vois suosiolla jättää veke noista logoista ja muista vastaavista?
Kekellä ei voi mennä vikaan.
Ja kuskeistakin pitää näkyä vain olennainen eli viikset ja reiskat.
Aivan loistava!
Tuota ei voi kyllä enää ylittää! Eikun tuotantoon!
Mitä toi tarkoittaa suomeksi?R.I.P. voisi yhdistystermein hienompikin: Pois nukkuneet.
Mene pois täältä, mikäli olet nukkunut, eli varsin suora vihjaus Olgan suuntaan.Mitä toi tarkoittaa suomeksi?
Vankilassa.Missä JeiJei ????
Nyt en ymmärrä, mutta ei liene ylläpidon asioita.Mene pois täältä, mikäli olet nukkunut, eli varsin suora vihjaus Olgan suuntaan.
Olen selaillut erään kohta 100-vuotiaan Riihimäen yhdistyksen vanhoja arkistoja ja huomannut, että on kansio kirjoitettuna "Pois nukkuneita". Kansio käsittää koko yhdistyksen historian jäsenten vaihtaneen maallisesta taivaaseen.Mitä toi tarkoittaa suomeksi?