Albert Oil
Hippi ja juntti
Täh?? Mistä lähtien?Fakta on, että Rosberg ei ole suomalainen. Piste.
Täh?? Mistä lähtien?Fakta on, että Rosberg ei ole suomalainen. Piste.
Kova ääni pureskelussa, kun pitää olla Peltorit korvilla.Kovalainen puree kynsiä ja Bottas hönkii niskaan!
Ok, nyt meni vielä huomattavasti kehnommaks, mutta antaa olla, mä arvaan loput :frank:Olen selaillut erään kohta 100-vuotiaan Riihimäen yhdistyksen vanhoja arkistoja ja huomannut, että on kansio kirjoitettuna "Pois nukkuneita". Kansio käsittää koko yhdistyksen historian jäsenten vaihtaneen maallisesta taivaaseen.
Kuukausi sitten oli Raisiossa yhdistyksessä pidetty pieni hiljainen hetki ja tiedotettu henkilön nimi ja kerrottu nukkuneen pois. Se on minusta hieno tapa kuin ilmoittaa "Kuollut". Raision yhdistyksessäkin on kansio "Pois nukkuneita".
Alkaa olla mun mielestä jo vahvasti sinnepäin, vielä kun sais noista kolmesta hiukan paremmat kuvat.
Kovalainen puree kynsiä ja Bottas hönkii niskaan!
Onneksi tämä ei ole kovin vakavaa, kun kumminkin olet väärässä ollut ennenkin. Notta sitä rutiinia löytyy.Itse miellän että suomalaisuus ja suomen kansalaisuus ovat eri asioita.
Nico olisi varmaan lähimpänä Monacolaista.Elikkäs minkäsmaalainen Nico sitte on?
Juu vähän outoa, jos kerran palvelimella on 2 gigaa muistia.:dunno:Tossa kotva sitten tuli ensin database erroria ja kohta busyä perään. Käyttäjiä oli jotain sadan paikkeilla. Missä mennään ? Tähänkö on tultu? Kenen on vastuu?
Jos Antti kaipaat apuani asiassa, niin mielelläni avustan millä tavoin vain mahdollista. Jos haluat, niin voin jopa ottaa sivuston teknisen puolen (sekä sovittaessa myös sen kustannukset) vastuulleni ja sinä voit keskittyä sitten sen muuhun kehittämiseen. Uskon että tässä sivustossa on todella paljon potentiaalia, mutta väkisinkin tuntuu että edellisten vuosien aikana sivusto on jätetty elämään omaa elämäänsä ilman mitään todellista kehitystä. Sivuston yhteisössä tuntuisi myös olevan paljon henkilöitä jotka haluavat tehdä työtä yhteisen työn hyväksi (esim. HDTV ja BBCPlayer tekijät), joten en usko että olen ainoa joka olisi valmis tekemään töitä sivuston kehittämiseksi palveluksi, joka palvelisi myös muussakin tarkoituksessa kuin pelkästään keskustelufoorumina.
Sanoisin että kun kaikki tehdään oikein, niin tätä sivustoa voidaan 55-70$ kuukausittaisilla kustannuksilla ilman ongelmia SEKÄ kattamaan kulut mainostuloilla 110% varmuudella.
Kuinka paljon täällä sitten kisojen aikaan on rekisteröitymätöntä (huh mikä sana, muutaman kerran sai tavata..) porukkaa lueskelemassa?Olisko muuten yks mahdollisuus, että kisaviikonloppusin olis Register-only?