Todettakoon nyt minun puolestani tähän että minulla ei nyt ole kyllä mitään tekemistä tuon päivityksen kanssa. Kuten tuossa aikaisemmin tänne kirjoittelin, niin oli melkoinen työrupeama tuossa viikko sitten ja itseasiassa tällä hetkellä olen vanhempainvapaalla, jonka takia en hirveästi ole sivustolla kerennyt pyörimään.
Luin tuosta nyt äsken ylhäältä että vb päivitys on tiedossa Antin toimesta. Toivottavasti homma on nyt sitten testattu loppuun saakka, että mitään ei mene rikki tuossa yhteydessä.
Itse näkisin parhaimpana että päivitys ensiksi asennettaisiin testipalvelimelle tietokantavamuuskopion päälle, jolloin tulee testattua samalla kannan konvertointi uuteen versioon ja käyttäjät pääsevät näkemään (ja kommentoimaan) uutta softaa + ulkoasua ennen kuin se otetaan käyttöön. Samalla myös kaikki bugit tms softassa / ulkoasussa voidaan korjata ennen kuin ne pakotetaan kaikkien käyttöön.
Sitten kun uusi versio pyörii testipalvelimella ja ulkoasu on siellä viilattu kohdilleen käyttäjien kommenttien jne kera, niin sen jälkeen se sitten otettaisiin käyttöön täällä.