Kannattaisi varmaan silti vetää nykyiset vaan raakasti sileeksi ja aloittaa alusta?Tägit voisi poistaa Vapaalta, mutta siihen ei näyttänyt olevan asetusta kun katsoin. Asiapuolilla asiallisesti käytettyinä ne ovat ihan ok.
Tosin silloinkin pitää sitten valvoa että niitä käytetään oikein ja että jokainen toikki tägätään aina samalla tavalla. Pitäisi laatia ohjeistus oikeaoppisesta tagaamisesta jne. Muuten niistä ei ole mitään hyötyä. Joku tägää yhdellä tavalla ja joku toinen toisella.Asiapuolilla asiallisesti käytettyinä ne ovat ihan ok.
Tuota mietin myös. Tosin noissa uusituissa säännöissä nyt on noista tageista maininta eikä tuollaisen appendixin kirjoittaminen siihen olisi mikään ylitsepääsemättömän suuri homma.Tosin silloinkin pitää sitten valvoa että niitä käytetään oikein ja että jokainen toikki tägätään aina samalla tavalla. Pitäisi laatia ohjeistus oikeaoppisesta tagaamisesta jne. Muuten niistä ei ole mitään hyötyä. Joku tägää yhdellä tavalla ja joku toinen toisella.
Uusittuja sääntöjä olis ihan hyvä myös noudattaa, eikä vittuilla niille, jotka rikkeistä huomauttaa. Tosin ei sekään yllätä.Tuota mietin myös. Tosin noissa uusituissa säännöissä nyt on noista tageista maininta eikä tuollaisen appendixin kirjoittaminen siihen olisi mikään ylitsepääsemättömän suuri homma.
Nyt meni taas vittuilu ja hassutteluvittuilu sekaisin. Pahoittelut siitä.Uusittuja sääntöjä olis ihan hyvä myös noudattaa, eikä vittuilla niille, jotka rikkeistä huomauttaa. Tosin ei sekään yllätä.
Niin varmaan. Yleisen asiakeskustelun ikivihreän kestosuosikin Hyvinvointi/pahoinvointivaltion tulevaisuus tämän hetkiset tagit: "ei mee nallekarkit tasan, ikiliikkuja, politiikkajarnat, talouskasvu hoita homman!, väärin säästetty". Samaisella keksustelualueella lilluva hittiotsikko Eurokriisi-otsikko sisältää tagit "jaska, kuka näitä täkejä lisää?, talouskriisi".Asiapuolilla asiallisesti käytettyinä ne ovat ihan ok.
Pois vaan.Tartteeko vielä kaivaa esimerkkejä vai suostuisko Antti uskomaan, että nuo ei toimi eikä tule koskaan toimimaankaan? :wink:
Tagit on kyllä turhia. Itse käyttänyt niitä vain vittuiluun.Tartteeko vielä kaivaa esimerkkejä vai suostuisko Antti uskomaan, että nuo ei toimi eikä tule koskaan toimimaankaan? :wink:
Noistahan nuo minun lihavoimani liittyvät itse ketjun aiheeseen. Tai kaikkihan ne varmaan jotenkin liittyy (?), mutta loput on liian kryptisiä ollakseen hyödyllisiä tageina.Lyhyt vilkaisu Moottoriurheilupuolelle ja siellä "Formula 1" -alueelle. Otsikon Lotus F1 Team kaudella 2012 tämänhetkiset tagit ovat seuraavanlaiset: (not) sponsored by lotus, benetton, genii capital, head & shoulders, heikki kulta trollaa, jatkoa 2010 lotukselle, kimin talli ©, liising renault, magnum f1 team, mikko alatalo, mikä talli tää olikaan?, näyttää hitaalta, seppo hovi, talliketjut 2012, teipattu lotus, toleman
Itse olen kerran laittanut erään jo poistuneen hahmon marttyyrivetäytymistoikkiin "joulu"...no ei silloin kyllä muistaakseni kyseiseen juhlaan ollut puolta vuottakaan.Eläissäni en ole täällä tagia laittanut, saati sitten sellaista käyttänyt.