Javascriptithän ajetaan käyttäjän selaimessa, eli siis koodi vaan sijaitsee palvelimella ja sitten selain suorittaa sen osana sivun latausta.
Olen tämän itsekin nähnyt tapahtuvan kun esim. olen itselleni laittanut yksityisviesteistä tulemaan ponnahdusikkunan, niin silloin myös tuo ilmoitus tulee.
Uskoisin että kyseessä on vanhan vBulletin softan ongelma, joka vain ei ole tarpeeksi yhteensopiva enää uusien selaimien kanssa. Saman ongelman olen havainnut myös Muropaketin foorumilla, jossa on muokattu versio tästä vBulletin 3.x.x softasta käytössä.
Noiden siis pitäisi hävitä päivitysten myötä.
Koeponnistin muuten tuon vBulletin 4 päivityksen toissa iltana ja ihan hyvältä näyttää sen suhteen. Vanha ulkoasu ei kuitenkaan ole yhteensopiva uuden vBulletin kanssa, joten se menee toki heti kättelyssä uusiksi. Olen katsellut muutamia saman sävyisiä ulkoasuja, jotka myöskin ovat koko ruudun leveitä (ei moderneja kapeita automaattisesti keskittyviä) ja sieltä paria kokeillut. Jos foorumilaisten keskeydessä on innostusta, niin sopivia ulkoasuja (tai pohjia siis niille josta sitten muokataan tämän sivuston ulkoasuja) voi ehdotella esim. tänne ketjuun.
Yleensä kun Googleen laittaa hakuun esim. "vBulletin premium themes" taikka "vBulletin premius styles" niin pitäisi tulla paljon sivustoja vastaan jotka noita myyvät. Kaupallisuus ei ole ongelma, eli jos ulkoasu jotain maksaa niin se ei mitään haittaa (päinvastoin oikeastaan, koska silloin siihen saa tukea sekä se ei ole niin yleinen).