OoPee
Nuori ikäisekseen
Joo, ne vois esimerkiksi poistaa täysin tarpeettomina :frank:Kannattaisikohan noille tageille muuten tehdä jotain?
Joo, ne vois esimerkiksi poistaa täysin tarpeettomina :frank:Kannattaisikohan noille tageille muuten tehdä jotain?
Tossakin olisi ajatusta. Käyttääkö joku oikeasti noita tageja? Siis muuhun kuin vittuiluun.Joo, ne vois esimerkiksi poistaa täysin tarpeettomina :frank:
F1-puolilla olevat "vittu mitä paskaa"-tagit by FW08, Otto Hokkanen, Mangelo ja oldez
Muokkasin vielä.
Ittehän en ole käyttäny niitä edes vittuiluun :thumbfh:Tossakin olisi ajatusta. Käyttääkö joku oikeasti noita tageja? Siis muuhun kuin vittuiluun.
F1-puolilla ja "asiallisilla puolilla" olleet "vittu mitä paskaa"-tagit by FW08, Otto Hokkanen, Pyryf, Mangelo ja oldez
Mä pistän aina noihin veikkaustoikkeihini sen full weekend-tagin, jolla löytää kätevästi kaikki noi veikkaustoikit.Tossakin olisi ajatusta. Käyttääkö joku oikeasti noita tageja? Siis muuhun kuin vittuiluun.
Sama.Mä pistän aina noihin veikkaustoikkeihini sen full weekend-tagin, jolla löytää kätevästi kaikki noi veikkaustoikit.
Hävitä ensin ne kaikki pois ja sen jälkeen ohje uusista, että vain asialliset/hyödylliset kelpaa.Itse en oikein tiedä mitä iloa noista tageista on.. Omasta puolestani ne voisi poistaa, mutta odotellaan nyt hieman kommentteja. Ne voi toki onneksi vain disabloida myös, että voi sitten ottaa takaisin jos siltä tuntuu.
Ajattelin äsken että ne tagit voisi käydä lävitse ja poistaa kaikki rumat / epäoleelliset jne, mutta kun katsoin tagien listaa, niin niitä on tällä hetkellä 3915 kpl, joten niiden kaikkien läpikäynti vaatii hieman pidemmän ajanjakson.
Itse asiassa noita voisi ihan modejenkin toimesta ryhtyä poistelemaan.Kannattaisikohan noille tageille muuten tehdä jotain? Forumin etusivuilla isoin teksti on "vittu mitä paskaa". Vaikka osuvasti kuvaakin forumin keskustelun tasoa niin ei välttämättä ole paras ainakaan uusien käyttäjien houkuttelemiseksi. Muutenkin suurin osa tageista on vapaan sekoiluja eivätkä liity millään tavalla ykkösiin.
Ei mitään. Disabloi ne, sittenhän näkee kaipaako kansa niitä.Itse en oikein tiedä mitä iloa noista tageista on..
Kannatan!Ei mitään. Disabloi ne, sittenhän näkee kaipaako kansa niitä.
Komp.Kannatan!