Mindfactory:sta jos tilaa niin ei tarvitse ainakaan miettiä viimeistä kohtaa. Sen verran iso lafka ja homma toimii kuin rasvattu.
Toimintajärjestys:
1. Jos vika ei ole maailman selvin (toimintasavut pihalle), niin kannattaa ensiksi tehdä reklamaatio heidän omalle keskustelupalstalle. Itse laitoin omassa ongelmatilanteessa viestin tuonne klo 23 (Suomen aikaa) ja vastaus tuli henkilökuntaan kuuluvalta n. 30 minuutissa.
2. Tilauksen yhteydessä tulee sellainen keltainen A4-lappu, mikä on pyhitetty takuuhuoltoa varten. Täytä kyseinen lappu [Jos ei Saksa taivu (useimmat kohdat pääteltävissä), niin kysy keskustelupalstalta apua, osaavat enklantia)].
Tuossa lapussa on myös lähetysosoite..
Jos olet reklamoinut keskustelupalstalla ja henkilökuntaan kuuluva on suositellut osan laittamista takuuhuoltoon, niin tuosta voi tässä lapussa mainita..vähentää riskiä, että tulee ongelmia (itsellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia vaikkei ole ollut tuota mainintaa aina)
3. Pakkaa kaikki tuotteen mukana tulleet osat mukaan (tosin ei ole ihan ehdotonta, kunhan nyt melkolailla pääasialliset osat mukana). Sinä joudut maksamaan lähetyksen, MUTTA lähetyskulujen summa maksetaan sinulle takaisin Mindfactoryn toimesta.
Muista postissa laittaa pakettiin kopio postimaksu-kuitista [Tosin tuo onnistuu kyllä sitenkin, että skannaat kuitin ja laitat heille sähköpostilla]. Tuossa keltaisessa lapussa kysytään sinun pankkitietoja; jos heillä ei ole laittaa esim. uutta tuotetta tilalle, niin voit saada korvauksen rahana ja sitten nuo lähetyskulut korvataan näiden tietojen avulla
4. Kun tuote on lähetetty, niin sitten ihmettelet ja seurailet lähetysseurantaa. Itsellä kesti viimeksi kaksi viikkoa takuuhuolto. Tästä yli puolet meni siihen, että valitsin sen halvimman lähetysvaihtoehdon
. Tuo rikkinäinen osa oli Mindfactorylla vain päivän ja sitten laittoivat uuden tuotteen tilalle ja tuo kannettiin DHL:n toimesta kotiovelle
----
Minulla ei ole kokemuksia
www.e-bug.de liikkeen takuuhuollosta. Kyseisessä liikkessä toimituskulut ovat 15€ jos asut esim. pääkaupunkiseudulla, mutta susirajalle lähetettäessä kulut nousee 30€:n tietämille. Kannattaa muistaa, että nuo toimitetaan kotiovelle, eikä niitä tarvitse hakea postista. Suomessa tilatessa postikulut ovat 15€, mutta noita pitää itse hakea postista.