Pitäisikö kiroilu sallia LIVESEURANTA-toikeissa?

Pitäisikö LIVESEURANTA-toikeissa sallia kiroilu?

  • Kyllä, täysin

    Äänet: 19 32,8%
  • Kyllä, mutta vain asiapitoisissa viesteissä

    Äänet: 25 43,1%
  • Hyvin harvoin

    Äänet: 5 8,6%
  • Ei lainkaan

    Äänet: 9 15,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    58

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pollataas nyt tääkin, kun itteä alkoa korpea moderointilinja. Demokratiahan Suomessakin yleensä toimii, joten pollataan asia.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Juu, kunhan ne ei mene henkilökohtaisiksi haukkumisiksi. Esim. "Perkele kun Virgin on Lotusta parempi sateella".
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Kyllä, niin kauan kuin postauksen ainoa sana ei ole "vittu" tai "perkele". Asiaa pitää olla jonkun verran mukana.
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
On kyllä aikamoista kukkahattuilua kirosanan tai parin takia viestejä poistaa. :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
On kyllä aikamoista kukkahattuilua kirosanan tai parin takia viestejä poistaa. :eek:
Olen tajunnut saman alkuinnostusmoderoinnin jälkeen:eek: Mutta jos kommentissa ei ole MITÄÄN muuta tai kirosanoja enämpi kuin "asiallisia" sanoja, niin onko niitä sen kirjoittajankaan mukava lukea seuraavana päivänä?

En minä jäähyä moisista anna, jollei kovasti yritä.. Hiotaan modetiimin kanssa linjaa tähän(kin) hommaan vielä. *WINK WINK WINK WINK*
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Suuret tunteet ovat osa urheilua, joten miksi olla sallimatta kiroilua? Toisten foorumilaisten haukkuminen on toki asia erikseen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Suuret tunteet ovat osa urheilua, joten miksi olla sallimatta kiroilua? Toisten foorumilaisten haukkuminen on toki asia erikseen.
Juu, se mun heitto sulle oli asiaton ja tuli tunteiden purkauksena ja olikin syytä moderoida. Olisin varmaan itsekin käynyt sen myöhemmin poistamassa.

Itse vastasin, että kiroilu olkoon sallittua asiapitoisissa vieteissä, mutta henk.koht mua ei häiritse pelkät kiroilutkaan. Kyllä tunteita saa esiintyä ja NÄKYÄ netissäkin. Mun mielestä se on tärkeää. Se on osa ihmisyyttä ja suomalaisuutta - ja se ilmenee täälläkin. Miksi aina täytyy kaikea saatana siloitella?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Munkin puolesta tapahtuminen kiroaminen vapaaksi ja henkkohtaisuuksiin meneviin moderointia peliin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ei tuolta taidettu kuitenkaan ihan kaikkia niitä kommentteja moderoida, joissa kirosanoja oli. (eli kirosanan esiintyminen pelkästään ei ehkä ollut syy moderointiin)

Voi sitten miettiä oliko se moderointilinja ihan väärä vai ei? Vai mahtoikohan Domppari pillastua vähän niinkuin pienestä...

:alppu:
 

Aanrii

Well-known member
Liittynyt
25.2.2004
Viestit
1205
Sijainti
Täällä
Mutta jos kommentissa ei ole MITÄÄN muuta tai kirosanoja enämpi kuin "asiallisia" sanoja, niin onko niitä sen kirjoittajankaan mukava lukea seuraavana päivänä?
Veikkaanpa, että fiilikset tämän pelin suhteen eivät juuri muutu huomisenkaan puolella. Ihan karmeeta paskaahan tuo oli vaikka miten päin sitä katsoisi. Onhan siinä sitä liveseurannan meininkiä ja tunteen paloa kans aistittavissa. :eek:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ei tuolta taidettu kuitenkaan ihan kaikkia niitä kommentteja moderoida, joissa kirosanoja oli. (eli kirosanan esiintyminen pelkästään ei ehkä ollut syy moderointiin)

Voi sitten miettiä oliko se moderointilinja ihan väärä vai ei? Vai mahtoikohan Domppari pillastua vähän niinkuin pienestä...

:alppu:
Mä herään tasan silloin, kun koen että jotakuta on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti. Tällä kertaa se olin minä.

Olen myös tuota kirosanailun moderointilinjaa nähnyt aikaisemmin ja silloinkin pidin sitä huonoja, joskaan en ääneen sanonut. Nyt kun kalahti omaan nilkkaan, niin pää ei kestäny - niin kuin ei kestänyt Suomen joukkueen pelikään.

Pronssia tulee!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Veikkaanpa, että fiilikset tämän pelin suhteen eivät juuri muutu huomisenkaan puolella. Ihan karmeeta paskaahan tuo oli vaikka miten päin sitä katsoisi. Onhan siinä sitä liveseurannan meininkiä ja tunteen paloa kans aistittavissa. :eek:
Minä uskon sen... Mutta siis meihin neutraalisti ja objektiivisesti asioihin suhtautuvien moder...EIKU:frank: Edelleenkin olen sitä mieltä, että vaikka finaalissa 0-5 ekassa erässä tai suomalaisen keskeyttäessä johtopaikalta MM-johdossa menettäen sen muun maalaiselle, niin en kyllä keksi syytä miksi sinne pitäisi jättää ne kommentit kera pelkkien kirosanojen, olkootkin jottei vastapuolta tai omia haukuta kera sanakääntein.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Eräältä erittäin tiukasti moderoidulta forumilta kopioitua:

7 §
Odotamme kaikkien kirjoittajien noudattavan yleistä netikettiä ja ymmärtävän hyvän maun käsitteen. Mauttomuuksiin syyllistyneitä tullaan rankaisemaan. Kirosanojen käyttö viesteissä on sallittua; olettaen että viestissä on muutakin asiaa niiden lisäksi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mä herään tasan silloin, kun koen että jotakuta on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti. Tällä kertaa se olin minä.

Olen myös tuota kirosanailun moderointilinjaa nähnyt aikaisemmin ja silloinkin pidin sitä huonoja, joskaan en ääneen sanonut. Nyt kun kalahti omaan nilkkaan, niin pää ei kestäny - niin kuin ei kestänyt Suomen joukkueen pelikään.
Lopputulos on tossakin matsissa selvä. Domppa 1 - Moderaattorit 6. :frown:

Jäi ehkä sitten näkemättä se sun moderoitu kommentti. Olikos siinä muuta kuin veesanoja?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Juu, se mun heitto sulle oli asiaton ja tuli tunteiden purkauksena ja olikin syytä moderoida. Olisin varmaan itsekin käynyt sen myöhemmin poistamassa.
Ööh, nyt en tiedä mistä puhut. En seurannut liveseurantaketjua aktiivisesti, joten sun heitto on päässyt menemään ohi. Mitä tarkalleen ottaen sanoit? En oikeastaan ole yllättynyt, jos mua ollaan haukuttu, koska avauduin ja haukuin Suomen joukkuetta suutuspäissäni aika rankasti liveseurantaketjussa. :eek:
 
Ylös