Kipperissä OLI asiaa!Äänestin lopulta: Kyllä, mutta vain asiapitoisissa viesteissä.
Huomattavaa on, että tämä on sitten arvostelulaji. Moderaattori päättää mikä on asiapitoinen viesti ja mikä ei....
Kipperissä OLI asiaa!Äänestin lopulta: Kyllä, mutta vain asiapitoisissa viesteissä.
Huomattavaa on, että tämä on sitten arvostelulaji. Moderaattori päättää mikä on asiapitoinen viesti ja mikä ei....
Jep, jep....päätökseni on nyt kirjattu ja hakattu kivekseen....Kipperissä OLI asiaa!
En tiedä onko uusilla moderaattoreilla samanmoista pilkunviilaamislinjaa, kuin minulla uran alkutaipaleella... Täytyy pitää huutoäänestys kisojen loputtua vaikka, ja ennen F1-kauden alkua.. Sanasensuurilla moista ei saavuteta, mutta ei kyllä näitten "olli"-tyyppienkään juttuja lukisi kukaan mielellään, vaikka kirosanat uupuisivat.. Tämä homma pyörii nyt vähän turhan paljon SEN YHDEN poistetun kommentin ympärillä, onko muualla havaittu epäloogisuutta ja ylireagoimista?Äänestin kyllä (eräät tahot eivät tästä yllättyne). Tiedän, että Modejen tulee vaalia "Foorumin yleistä linjaa, näkyvyyttä, ilmiasua sun muuta", mutta edelleenkään kirosanojen poistaminen tai salliminen ei ole kovin järkevä lähtökohta.
Mielestäni moderoinnin tehtävä on poistaa idiotismi (i.e. Kouvon postaama linkki), mutta sitä ei kyllä saavuteta sanasensuurilla. Joskus kiroilu on aidoin tapa viestiä se, miltä juuri silloin tuntuu.
Mulla ei ole siis mitään hajua, mitä Domin poistetussa postissa oli, mutta jos joku haluaa lähettää sen privana, niin voin sitä yksin pimeässä istuessa lukea ja tuntea häpeää, kun en pidä sitä moderoinnin kohteeksi joutumisen arvoisena.
Entäs LIVESEURANTA-toikeissa?No ei helvetissä :thumbdown
En ole ainakaan itse tuollaista huomannutEn tiedä onko uusilla moderaattoreilla samanmoista pilkunviilaamislinjaa, kuin minulla uran alkutaipaleella...
Hmm, eipä juuri, moderointilinja on enimmäkseen todella hyvä.onko muualla havaittu epäloogisuutta ja ylireagoimista?
Ehdottomasti, kuten yllä totesin, idiotismi tulee karsia.ei kyllä näitten "olli"-tyyppienkään juttuja lukisi kukaan mielellään, vaikka kirosanat uupuisivat..
Heh, yhden kommentin, jota en itse ole edes nähnyt. Ainoa aiempi ylireagointi johon olen törmännyt oli "se" episodi tuolla "kuvat"-ketjussa. Ymmärrän tosin, että moderaattorin tulee katsoa kokonaisuutta, vähän omien mieltymystensä ulkopuoleltakin.Tämä homma pyörii nyt vähän turhan paljon SEN YHDEN poistetun kommentin ympärillä, onko muualla havaittu epäloogisuutta ja ylireagoimista?
On siinäkin mokoma kädetön tunari, mitä ihmettä se oikein luulee tekevänsä, puusilmä!v't#n velliperseet s@@t@n@.
Ainahan asian voi ilmaista toisella tavoin.On siinäkin mokoma kädetön tunari, mitä ihmettä se oikein luulee tekevänsä, puusilmä!
Jos sallitaan kiroilu, kaikki sitä joutuvat katselemaan, pitivät siitä tai eivät. Itseäni ei vähäinen kiroilu häiritse, mutta jos ei osaa muuta kirjoittaa kuin kirosanoja, ja nekin tikkukirjaimilla, niin bannia.Ainahan asian voi ilmaista toisella tavoin.
Kyllä kiroilusta häiriintyvän tulisi mennä ensin itseensä. Pitää hyväksyä se, että ihmiset ilmaisevat itseään eri tavoin. Ei voida mennä sen maun mukaan, joka sallii vähiten.
Mun mielestä kaikki on kiinni sisällöstä, jos vaikka yleensä järkevää tekstiä tuottava kirjoittaja tuottaa viestin joka on lähinnä oman 'tuksen poistoa kiroilemalla, pitäisi sen mielestäni antaa mennä läpi, koska tiedetään, että kyseessä on kirjoittaja, joka osaa myös muunlaisen ilmaisun. TeiniX-sviddu -kirjoittajat saa mielestäni siivota kokonaan foorumilta pihalle.Jos sallitaan kiroilu, kaikki sitä joutuvat katselemaan, pitivät siitä tai eivät. Itseäni ei vähäinen kiroilu häiritse, mutta jos ei osaa muuta kirjoittaa kuin kirosanoja, ja nekin tikkukirjaimilla, niin bannia.
Vaikka tietysti olen jäävi itseäni arvioimaan, niin mielestäni ei. Päinvastoin, olen moderoinut hyvin laiskasti.En tiedä onko uusilla moderaattoreilla samanmoista pilkunviilaamislinjaa, kuin minulla uran alkutaipaleella...
Toki olet. Painotit vain toikin alustuksessa demokratiaa ja nyt alta 28% kannattaa vapaata kiroiluaMinoon kantani kertonu ja toivon että sillä jotain merkitystä olisi.