Pyykinpesukone hajosi...

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
ei tällä hetkellä kyllä tiskaan käsin ja se v***** - en varmaan mitään inhoa niin paljon!
Seuraava mitä sä tulet inhoamaan melkein yhtä paljon, on astianpesukoneen tyhjentäminen. Varma empiirinen tieto! :doubtful:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Seuraava mitä sä tulet inhoamaan melkein yhtä paljon, on astianpesukoneen tyhjentäminen. Varma empiirinen tieto! :doubtful:
tuosta mulla on kyllä kokemusta. Ja tää on sellanen minimalli, jotta ...

(ja mut tuntien, tuo astianpesukone tulee korvaamaan astiakaapin ;) )

... siis nykyään mulla on vajaa puolet krääsästä astiakaapissa ja reilu puolet kuivauskaapissa... tulee varmaan muuttumaan siten, että kuivauskaappi korvaantuu astianpesukoneella :D :D :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Päältä täytettävä. Riippuu tietenkin myös tilasta, missä konetta käytetään. Sivusta täytettävä vie enemmän tilaa. Minusta on mukavampi 'asioida' koneen kanssa pystyasennossa kuin syvään kumarrellen. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Jäin hetkeksi pohtimaan, että on olemassa tasan kaksi vaihtoehtoa:
a) sä et miettiny tippaakaan miten tuon lauseen mutoilet
tai
b) sä nimenomaan mietit miten tuon lauseen muotoilet

:rolleyes:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Jäin hetkeksi pohtimaan, että on olemassa tasan kaksi vaihtoehtoa:
a) sä et miettiny tippaakaan miten tuon lauseen mutoilet
tai
b) sä nimenomaan mietit miten tuon lauseen muotoilet

:rolleyes:
Senhän SÄ haluaisit tietää! :wink:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ai siinä pitää luukku ensin avata.:doubtful:

Knoukka

Well-known member
Mulla on Siemensin espressokeitin ja pelaa kuin hevonen. Mä ostaisin sellasen edestä täytettävän suoravetokoneen, luja eikä tärise.

Kuivausrummut on ihan turhia, nykykoneet linkoaa niin hyvin ettei siinä enää kuivausrumpua tarvi. Ja varsinkin kovakauluksesiset paidat kuluu kuivuasrummuissa piloille, hitech-urheilukuteet ja villavaatteet sähköistyy.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Joo, no mulla on päältä täytetävä kone, joten en noista sivulta täytettävistä tiennyt. :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tose sanoi:
Onhan se vähempi, jos vie 250 wattia 2 tunnin pesussa kuin jos viee 500 wattia tunnin pesussa. Onhan?
No tottakai! :thumbup: Vakavasti (HAH) puhuen pienemmän tehonkulutuksen lisäksi uudet koneet kuluttavat myös vähemmän vettä. Sen takia sitä pyykkiä sitten liotellaan siellä koneessa pidempään, että saataisiin sama pesutulos pienemmällä kokonaistehonkulutuksella.